Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 18:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Superlux + mod er det sagen? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MadsTejlgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Altså de er jo lavet af plastic, så det er klart at det ikke kan konkurere med et sæt af letmetal eller oliebehandlet kirsebærtræ....men selv da kan man jo ikke komme uden om at det stadig er hørebøffer, og så kommer man til at ligne en lydmand med dem på hvad så end man gør.

Tror kun at høretelefoner er pæne for folk der ser dem som et statussymbol, eller folk som går op i ingeniørkunst og brugsdesign...

Jeg kan godt lide deres udseende fordi de ser kompromisløse ud - som om de er designet til komfort og lyd og ikke andet. De røde ribninger og møllerne er lidt kiksede, og trækker ned, og det er lamt at der står professional monitor på dem.....men med et fornuftigt grå-hvid camuflage paintjob er jeg ret overbevist over, at de få mennesker der rent faktisk kan se det fede i høretelefoners udseende ville synes de var helt ok.

Men ja, de vil bare aldrig pynte hvis du for alvor er stadset op. Man _kan_ bare ikke ha hørebøffer og jakkesæt på samtidig, for eksempel, uden at det clasher fuldstændigt.

Mht. udseende af bærbare computere...i det mindste har du en business model. Det er klart at apple og hps bærbare i letmetal, eller asus i læder, lige er en tand pænere...men hvis du vil give indtryk af at være seriøs, så kan du vel ikke få noget der er meget bedre end det, eller har jeg helt galt fat?

Og i det mindste koster en lenovo T-series ikke lige så meget som business pc'er fra fujitsu eller toshiba.
Til top Vis MadsTejlgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MadsTejlgaard

Zniper69
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Du har rimelig godt fat i det mht den bærbare, og det var sådan set også derfor valget endeligt faldt på ibm. Eller nok primært fordi jeg forventede at den skulle holde min studietid ud (5 år), hvilket jeg ikke tror bliver noget problem trods otte timers brug dagligt i gennemsnit.

Kender ikke priserne for de to andre mærker du nævner, men jeg slap 21K for min IBM for tre år siden.

Mht dine tanker omkring udseende med bøffer på knolden så er jeg tilbøjelig til at være enig hele vejen igennem. De samme ting som du påpeger ved designet er egentlig de ting jeg også umiddelbart ikke er helt tosset med. Har ingen forventninger om at man skal komme til at se super smart ud med dem på.. :)
Til top Vis Zniper69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zniper69 Besøg Zniper69's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes