| Forfatter |
|
jala Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 460
|
| Sendt: 30 September 2010 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er der nogen der har været så heldige at lytte til zu audio højtalere ?
Jeg synes umidelbart de ser ret spændene ud og vil da gerne høre hvad folk synes om dem.
|
| Til top |
|
| |
Møffe-manden Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Oktober 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 30 September 2010 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Rasmus66 Udelukket fra forum

Dobb.profil Lehmann
Bruger siden: 02 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 30 September 2010 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jala.
Jeg har været så heldig at høre dem hos Kenneth i Herning, og jeg var meget overrasket over hvordan de kan spille alt slags musik med en overbevisning og ro , og så kan de spille extremt højt, de har også en følsomhed på 97 db, men de spiller virkelig super , jeg har personligt ikke hørt noget til denne pris, og heller ikke til den dobbelte pris . Men prøv selv at lytte til dem , det er jo nok det bedste. .
Rasser. __________________ Lehmann
|
| Til top |
|
| |
jala Forum Bruger

|
| Sendt: 30 September 2010 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har skrevet til den danske distributør af zu audio, hvor man kan høre dem henne af :)
Jeg håber meget på herning da det ikke ligger skræmmende langt væk.
Jeg kunne vildt godt tænke mig at A/B teste dem mod mine emotiva 8.3 for de spiller nu også vildt godt, jeg synes dog zu audio lyder ret spændene pga. de kører uden noget egentligt delefilter og den høje følsomhed.
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Lehmann
|
| Sendt: 30 September 2010 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jala.
Ja det kan du godt glæde dig til , de er rigtig gode , ingen tvivl om det, jeg kender ikke de højtaler du har , men jeg er sikker på at i den prisklasse som Zu ligger i , er der ikke nogle konkurenter, jeg har ikke hørt den endnu .
mvh Rasser. __________________ Lehmann
|
| Til top |
|
| |
jala Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Oktober 2010 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er nu blevet inviteret op til kennet fra hifi4real hvor jeg kan lytte lidt til zu audio :)
|
| Til top |
|
| |
reenberg Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 466
|
| Sendt: 01 Oktober 2010 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 01 Oktober 2010 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
pierre som var her inde havde dem hjemme på prøve... han købte dem godt nok ikke men var svært tilfreds med dem...
ved ikke om hans tråd er åben endnu.... men ellers er han på søster kanalen, du kan spørge ham der..
mvh
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 01 Oktober 2010 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spørg Sjønne her fra forum, han har haft et sæt på prøve.
|
| Til top |
|
| |
jala Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2010 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak det kan jeg lige prøve
|
| Til top |
|
| |
merz Forum Bruger

Bruger siden: 15 Februar 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 04 Oktober 2010 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
jeg hørte dem for noget tid siden i forbindelse med en forretningstur til USA. De var koblet til diverse rørgrej, de er jo nemme at drive
generelt virker de meget dynamiske og frigjorte, men der er ikke rigtig sammenhæng imellem mellemtone og diskant efter min mening. Specielt øvre mellemtone virker ikke overbevisende og naturtro som jeg hørte det. Desuden lidt skarp i diskanten, når der blev skruet op.
Vil sige til prisen "over there", ja sikkert et ok alternativt til andet, men synes ikke der er value for money med prisen herhjemme.
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Lehmann
|
| Sendt: 04 Oktober 2010 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jala.
Det med mellemtonen , er ikke noget jeg kan genkende, men hvis du har noget ordentligt / godt grej , så kviterer de med super vellyd, det kan du være sikker på , jeg syntes du skal høre dem selv , inden du høre alt for meget på andres mening, igen jeg har ikke hørt noget til denne pris , som når zu til sokkeholderne. . mange siger de har hørt bedre , ja men hvad kostede de så ????.
mvh Rasser.. __________________ Lehmann
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 04 Oktober 2010 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus66 skrev:
Hej Jala.
Det med mellemtonen , er ikke noget jeg kan genkende, men hvis du har noget ordentligt / godt grej , s� kviterer de med super vellyd, det kan du v�re sikker p� , jeg syntes du skal h�re dem selv , inden du h�re alt for meget p� andres mening, igen jeg har ikke h�rt noget til denne pris , som n�r zu til sokkeholderne. . mange siger de har h�rt bedre , ja men hvad kostede de s� ????.
mvh Rasser.. |
|
|
Så hvis man ikke synes om lyden eller at den ikke er homogen nok til ens smag, så har man partout dårligt udstyr? Gid det var så enkelt...det er bare ikke. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
sd2100 Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 04 Oktober 2010 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jala skrev:
| Jeg er nu blevet inviteret op til kennet fra hifi4real hvor jeg kan lytte lidt til zu audio :) |
|
|
Fint du skal op og lytte til dem. Og så husk lige, at en bruger, der er oprettet med det ene formål at rose Zu højttalere måske ikke er det mest pålidelige sandhedsvidne . __________________ Ofte er godt nok mere end rigeligt!
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 04 Oktober 2010 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pyt sd2100,vi har da osse een der kun er her for at rose Canton....
|
| Til top |
|
| |
sd2100 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
lexus skrev:
|
Pyt sd2100,vi har da osse een der kun er her for at rose Canton....
|
|
|
Det er også temmelig anstrengende at læse disse endeløse lovprisninger . __________________ Ofte er godt nok mere end rigeligt!
|
| Til top |
|
| |
audiogon Udelukket fra forum

Bruger siden: 18 November 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil så lige oplyse at det ikke er mig der truer.
Ang. mine lovprisninger, så opstod de langt før jeg blev branchemedlem, nemlig for ca 13 år siden da Canton Digital 1.1 kom
ind i huset (har prøvet langt over 150 forskellige højttalere hos mig selv af fremmed herkomst). Senere opstod min shop pga.
af mangel på de her højttalere i dk. De sælges nemlig som varmt brød i over 50 lande, men dk er stadig (desværre) gråzone.
Jeg er sådan stillet at jeg er helt uden kommercielle interesser, da der er andre der har taget over, men henviser gerne til
ordentlige priser.
|
| Til top |
|
| |
sd2100 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
audiogon skrev:
Jeg vil så lige oplyse at det ikke er mig der truer. Ang. mine lovprisninger, så opstod de langt før jeg blev branchemedlem, nemlig for ca 13 år siden da Canton Digital 1.1 kom ind i huset (har prøvet langt over 150 forskellige højttalere hos mig selv af fremmed herkomst). Senere opstod min shop pga. af mangel på de her højttalere i dk. De sælges nemlig som varmt brød i over 50 lande, men dk er stadig (desværre) gråzone. Jeg er sådan stillet at jeg er helt uden kommercielle interesser, da der er andre der har taget over, men henviser gerne til ordentlige priser. |
|
|
Det kan jeg bekræfte. Det IKKE audiogon, der sendte mig en pm, for lige at slå det fast! __________________ Ofte er godt nok mere end rigeligt!
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
sd2100 skrev:
audiogon skrev:
Jeg vil så lige oplyse at det ikke er mig der truer. Ang. mine lovprisninger, så opstod de langt før jeg blev branchemedlem, nemlig for ca 13 år siden da Canton Digital 1.1 kom ind i huset (har prøvet langt over 150 forskellige højttalere hos mig selv af fremmed herkomst). Senere opstod min shop pga. af mangel på de her højttalere i dk. De sælges nemlig som varmt brød i over 50 lande, men dk er stadig (desværre) gråzone. Jeg er sådan stillet at jeg er helt uden kommercielle interesser, da der er andre der har taget over, men henviser gerne til ordentlige priser. |
|
|
Det kan jeg bekræfte. Det IKKE audiogon, der sendte mig en pm, for lige at slå det fast!
|
|
|
Hvem er det, som truer? Hvis du ikke er bange, så synes jeg du skal offentligegøre hvem det er.
Cheers __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4903
|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradman skrev:
|
Hvem er det, som truer? Hvis du ikke er bange, så synes jeg du skal offentligegøre hvem det er.
Cheers
|
|
|
Nej, det skal ikke offentliggøres!
Jeg har fået information om hvem, der har fremsat truslen, og jeg kontakter vedkommende og beder om en (rigtig god) forklaring!
Hifi4all er ikke en gabestok, og vi lægger ikke spalteplads til mudder-kastning!
Mvh, Mikkel - Redaktør!
|
| Til top |
|
| |