Emne: Hemmelighedsstemplet-super højtt ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Mathew Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stemer skrev:
2CHANNEL4EVER skrev:
audiogon skrev:
Tja.
Fjolser køber anlæg til et par hundrede tusind, og rummet er totalt håbløst at spille musik i, fordi det skal være pæææænnnn.
 |
|
|
Tidligere branchemedlem...... Nu fleksjobber :-(
mon ikke at dit indlæg er en af åsag til dette  |
|
|
Æh...nu stod det jo i hans signatur allerede da han skrev indlægget, så jeg tvivler på at indlægget kan være årsag...
|
|
|
*Sigh* ...  - Tror du gik forbi pointen i det indlæg ..
|
| Til top |
|
| |
audiogon Udelukket fra forum

Bruger siden: 18 November 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stemer skrev:
2CHANNEL4EVER skrev:
audiogon skrev:
Tja. Fjolser køber anlæg til et par hundrede tusind, og rummet er totalt
håbløst at spille musik i, fordi det skal være pæææænnnn.  |
|
|
|
|
Æh...nu stod det jo i hans signatur allerede da han skrev
indlægget, så jeg tvivler på at indlægget kan være <span style="font-style: italic;">årsag</span>... |
|
|
Så er det sgu godt nok lige spørgsmålet hvor dum man kan være..........
Min shop gik bare fremad, men hvad hjælper det, når det kommer en idiot bankende op i mig og min bil en mørk februar
aften, men jeg holder for rødt lys........
Jeg mister noget af min førlighed, får konstateret piskesmæld, mister mit fuldtidsjob, og kan ikke længere overskue mere
end 2-4 timer ad gangen, og må få min kæreste til at køre butikken ned, indtil den kunne lukkes. Det varer jo lige lidt, når
man har demovarer stående for ca. 376000 kr.
Senere bliver man trukket gennem den kommunale kødhakker, mister alt indtægt fordi man kommer ud over deres 2x 26
ugers periode.
Det skal sandelig et godt helbred til at være syg. Så skal man kæmpe en kamp mod kommunen, forsikringsselskaber,
advokater og en selv, samt ikke mindst idioter der mener at når man lukker kan ting købes for 1 krone, eller max 10 kr.
Også får man sådanne totalt komplette idiotiske kommentarer af en totalt hjernedødt fjols....... Flot.
Det er nu over 3 år siden jeg blev påkørt, men har via min ihærdige kamp fået fleksjob og en ok løn.
|
| Til top |
|
| |
2CHANNEL4EVER Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Juni 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
audiogon skrev:
Stemer skrev:
2CHANNEL4EVER skrev:
audiogon skrev:
Tja. Fjolser køber anlæg til et par hundrede tusind, og rummet er totalt håbløst at spille musik i, fordi det skal være pæææænnnn.  |
|
|
mon ikke at dit indlæg er en af åsag til dette 
|
|
|
Æh...nu stod det jo i hans signatur allerede da han skrev indlægget, så jeg tvivler på at indlægget kan være <span style="font-style: italic;">årsag</span>... |
|
|
Så er det sgu godt nok lige spørgsmålet hvor dum man kan være.......... Min shop gik bare fremad, men hvad hjælper det, når det kommer en idiot bankende op i mig og min bil en mørk februar aften, men jeg holder for rødt lys........ Jeg mister noget af min førlighed, får konstateret piskesmæld, mister mit fuldtidsjob, og kan ikke længere overskue mere end 2-4 timer ad gangen, og må få min kæreste til at køre butikken ned, indtil den kunne lukkes. Det varer jo lige lidt, når man har demovarer stående for ca. 376000 kr. Senere bliver man trukket gennem den kommunale kødhakker, mister alt indtægt fordi man kommer ud over deres 2x 26 ugers periode. Det skal sandelig et godt helbred til at være syg. Så skal man kæmpe en kamp mod kommunen, forsikringsselskaber, advokater og en selv, samt ikke mindst idioter der mener at når man lukker kan ting købes for 1 krone, eller max 10 kr.
Også får man sådanne totalt komplette idiotiske kommentarer af en totalt hjernedødt fjols....... Flot. Det er nu over 3 år siden jeg blev påkørt, men har via min ihærdige kamp fået fleksjob og en ok løn.
|
|
|
ok-ok, godt ord igen så beklager hvis du tog det tungt, ogdt at du er kommet dig igen 
så skal du bare af med de negatige/sure bemærk 
|
| Til top |
|
| |
audiogon Udelukket fra forum

Bruger siden: 18 November 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du læser indlæg hvad folk bringer....... Klart man bliver p***eirriteret.
Men folk sidder jo bare der helt inkognito og gemmer sig bag skærmen og slynger l**t ud.
Det ville ikke ske sad de over for en selv. Så skulle de nok passe på at næsen ikke blev rød.
Vatnisser og kyllinger og folk der spærrer venstre spor på motorvejen......Der er flere af dem der gemmer sig her bag
skærmen.
Skriv dog i jeres profil hvem i er, eller hold jeres sidespors, og afsporingsspor for jer selv.
Men giv dog bare ren besked og sig at i ved meget bedre selv, end en der har engageret sig i lyd over 25 år, og 5 år som
professionel.......Så sletter jeg da bare min profil.
I forstår da ihvertfald at p***e en af.
|
| Til top |
|
| |
Mathew Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rolig nu.
Nuvel, din historie lyder umiddelbart lidt hård, men det giver ikke grund til at skrive sådan der :)
|
| Til top |
|
| |
KentNO1 Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 196
|
| Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathew skrev:
Rolig nu.
Nuvel, din historie lyder umiddelbart lidt hård, men det giver ikke grund til at skrive sådan der :)
|
|
|
"Umiddelbart lidt hård" - det er vist, en underdrivelse af de store. Jeg synes, den lyder som et mareridt. Men selfølgelig, bør audiogon ikke skrive som han gør.
|
| Til top |
|
| |
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
Bruger siden: 13 September 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 531
|
| Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syndes den Hemmelighedsstemplet-super højttaler lyder spændende, og når jeg en dag skal købe nye ht´er vil jeg da også kigge og høre på canton, man skal da aldrig gå af vejen for en god handel.
audiogon når du nu syndes så godt om den, så pas på med at det ikke ender med at os andre (evt køber) forbinder den med noget negativt, tror du har anbefalet den nok.
Se hvordan det gå med kenneth/hifi4real, hvem gider handle med ham(bla zu audio historien)
|
| Til top |
|
| |
Stemer Lukket konto

Lukket - eget ønske!
Bruger siden: 21 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathew skrev:
Stemer skrev:
2CHANNEL4EVER skrev:
audiogon skrev:
Tja.
Fjolser køber anlæg til et par hundrede tusind, og rummet er totalt håbløst at spille musik i, fordi det skal være pæææænnnn.
 |
|
|
|
|
Æh...nu stod det jo i hans signatur allerede da han skrev indlægget, så jeg tvivler på at indlægget kan være årsag...
|
|
|
*Sigh* ... - Tror du gik forbi pointen i det indlæg ..
|
|
|
Hvem ved - måske gik jeg forbi pointen med vilje for at illustrere forkert brug af ordet "årsag". Jeg læste i hvert fald mellem linierne, som om 2CHANNEL4EVER mente: "Måske *den holdning du giver udtryk for i* dit indlæg er årsag til..." snarere end selve indlægget. Men ok, det kan godt være, at jeg oprigtigt misforstod - jeg er i hvert fald ikke helt klar over hvad en "åsag" er... __________________ Forhandler af Danley Sound Labs
Tror du på Hifi?
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
audiogon skrev:
Hvis du læser indlæg hvad folk bringer....... Klart man bliver p***eirriteret. Men folk sidder jo bare der helt inkognito og gemmer sig bag skærmen og slynger l**t ud. Det ville ikke ske sad de over for en selv. Så skulle de nok passe på at næsen ikke blev rød. Vatnisser og kyllinger og folk der spærrer venstre spor på motorvejen......Der er flere af dem der gemmer sig her bag skærmen. Skriv dog i jeres profil hvem i er, eller hold jeres sidespors, og afsporingsspor for jer selv.
Men giv dog bare ren besked og sig at i ved meget bedre selv, end en der har engageret sig i lyd over 25 år, og 5 år som professionel.......Så sletter jeg da bare min profil. I forstår da ihvertfald at p***e en af. |
|
|
Hm... Jeg har meget stor medlidenhed med dig og din situation, men jeg synes altså lige du skal give folk en chance. Du opfordrer folk til at skrive i deres profil hvem de er, men du gør det jo ikke selv! Hvor dobbeltmoralsk er dét lige? Hvor skulle folk kende din historie fra, de skriver dét de gør ud fra dét du selv fremfører, og ja det pågældende indlæg er særdeles klodset og usympatisk, men helt ærligt - jeg tror vi har forstået nu at du synes Canton er gode højttalere. Der er noget der hedder at oversælge sit produkt - den naturlige reaktion bliver "arh så er de vist heller ikke bedre", specielt hvis man rent faktisk HAR praktisk erfaring med dem, og ikke brød sig om dem. Jeg forstår sådan set godt at man kan tænke at man ikke får solgt ret meget med den over-energiske fremhævning af et bestemt produkt som verdens 8. vidunder, ikke dermed sagt at det er i orden at fremføre dén holdning på så hård og direkte en facon. Men altså, inden du bliver alt for kraftigt ramt på sjælen over at folk p***er på din situation, så overvej lige om folk overhovedet kendte situationen da de begyndte at lyne ned.
Med hensyn til at vide bedre selv, erfaring osv: Nu kan jeg ikke udtale mig om konkurrerende produkter qua forum-reglerne, men jeg har dobbelt så lang "professionel erfaring" som du har. Og jeg har valgt ikke at forhandle Canton, hvilket folk så selv kan gætte sig til forklaringen på. Jeg håber ikke du seriøst mener det skal være en p***e-længst konkurrence at afgøre hvilke højttalere folk skal købe. Det KUNNE jo være at grunden til at Canton ikke lige er slået igennem i Danmark, er at dem der har hørt dem ikke lige mener de er helt så revolutionerende og unikke som du åbenbart gør.
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|