Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 09:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Er der nogen kloge hoveder? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tadman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 07:34 | IP-adresse registreret  

Ok, det var altså kun Nrik der kunne give et svar, men ingen konkret hjælp fra nogen på dette snakkefora - tsk tsk...
Til top Vis tadman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tadman

gask
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

tadman skrev:
Er der overhovedet nogen kloge hoveder på denne side, eller er det kun folk som taler i øst og i vest? Jeg
står med et konkret problem, og jeg
hører intet! Come on, en eller anden, nogen må sgu da vide noget om dette emne!

vh

Med den attitude er det meget sandsynligt, at der er nogle "kloge hoveder" der holder sig tilbage, eller nøjes med at tale (du
mener formentlig skrive) i øst og vest.
Til top Vis gask's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gask

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 07:50 | IP-adresse registreret  

Jeg vil tillade mig at bemærke at du selv aldrig tidligere har imponeret mig ved din venlige imødekommenhed. Dit udspil her var
vel direkte flabet formuleret.

Kan du forklare mig hvorfor jeg/vi skulle have lyst til at hjælpe dig med at udføre din vandalismeplan?
Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner

Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 08:07 | IP-adresse registreret  

Boman skrev:
floe skrev:
Boman skrev:

Diamagnetic skrev:
Boman skrev:

Man bruger ikke cdafspillere mere, det er for�ldet teknologi.

Man ripper cd'en til en harddisk med er passende program.

Sikke noget skod ! Du med dine nuller !
Kan du begrunde dine udtalelser, eller er det bare et surt
opst�d?

Nu er redbook formatet ikke et dataformat, s� der er slet ikke tale om bin�re data der skal l�ses fra CD'en, men lad det nu
ligge.

Du overdramatiserer et "problem" der slet ikke er tilstede med et godt drev. Jeg vil vove den p�stand at du f�r ufatteligt
sv�rt ved at h�re forskel p� et rigtigt godt drev, og en "perfekt" ripning. Tils�t endvidere problemer med jitter i din
streamingbaserede l�sning, og hvad er s� resultatet?

Du må vist til at læse på lektien, cd er et digitalt medie, altså nuller og ettaller.

Hvorfor er det så svært at forstå, at god cdafspilning starter med at læse de rigtige nuller og ettaller.

Jeg har ingen problemer med jitter, der er ikke jitter i nuller og ettaller. Jitter er forbundet med primitive (analoge) transmissionssystemer, fx. SPDIF.

Normalt er der ingen problemer med at rippe, det sker normalt med ca. 10 gange hastigheden, men indimellem er der cd'er/numre som er svært læselige, og så er ripning overlegen.

Hos mig startede det med, at min cdafspiller gik i stykker. Jeg overvejede at købe en ny (dyr) en, men så tænkte jeg mig om, og valgte den bedste (og billigste) løsning.

Du har givet vis ingen problemer med dine nuller og ettaller Boman, men din kære Lyngdorf ved da overhovedet ikke hvordan et instrument SKAL lyde i virkeligheden !!  - jeg har selv haft en - Hvis ikke det er grovkornet digitallyd - og det har IKKE noget med spids eller hård lyd at gøre - så findes begrebet slet ikke. Som gammel musikker som tit har siddet blandt LEVENDE musikkere og spillet med, ved jeg at der kun findes EN slags musikformidler der kan formidle instrumenter RIGTIGT og det er RØR !   synd at du ødelægger dine fine ettaller og nuller inden de rammer dine ellers fede højttalere !

En anden ting er at, hvis du virkelig vil høre en seriøs cdafspiller der med garanti pille dine ettaller og nuller ned fra sin pilestal, så prøv et i2s baseret system !

Til top Vis Frankie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankie

callesoroe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Du har givet vis ingen problemer med dine nuller og ettaller Boman, men din kære Lyngdorf ved da overhovedet ikke hvordan et instrument SKAL lyde i virkeligheden !!  - jeg har selv haft en - Hvis ikke det er grovkornet digitallyd - og det har IKKE noget med spids eller hård lyd at gøre - så findes begrebet slet ikke. Som gammel musikker som tit har siddet blandt LEVENDE musikkere og spillet med, ved jeg at der kun findes EN slags musikformidler der kan formidle instrumenter RIGTIGT og det er RØR !   synd at du ødelægger dine fine ettaller og nuller inden de rammer dine ellers fede højttalere !

En anden ting er at, hvis du virkelig vil høre en seriøs cdafspiller der med garanti pille dine ettaller og nuller ned fra sin pilestal, så prøv et i2s baseret system ! [/QUOTE]

Sikke dog en gang vås!!!! Fordi man er eks musiker, er det LANGT FRA nogen garanti for at man har en god hørelse. Det er der da utallige eksempler på. Mange musikere er desværre ligeglade med hvordan det lyder..... Dine betragninger om de salige rør, er jo din subjektive holdning. Den har du jo lov at have. Vi er andre der ikke kan fordrage rørforstærkernes svampede bas, og manglende evne til holde tingene adskilt, når man hører musik med mange instrumenter eller saftig rock og blues. Der er simpelt hen for lidt effekt og for meget forvrængning. Til stille akustisk musik med få instrumenter, kan de lyde ganske fint.

Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

callesoroe skrev:

En anden ting er at, hvis du virkelig vil høre en seriøs cdafspiller der med garanti pille dine ettaller og nuller ned fra sin pilestal, så prøv et i2s baseret system ! [/QUOTE]

Sikke dog en gang vås!!!! Fordi man er eks musiker, er det LANGT FRA nogen garanti for at man har en god hørelse. Det er der da utallige eksempler på. Mange musikere er desværre ligeglade med hvordan det lyder..... Dine betragninger om de salige rør, er jo din subjektive holdning. Den har du jo lov at have. Vi er andre der ikke kan fordrage rørforstærkernes svampede bas, og manglende evne til holde tingene adskilt, når man hører musik med mange instrumenter eller saftig rock og blues. Der er simpelt hen for lidt effekt og for meget forvrængning. Til stille akustisk musik med få instrumenter, kan de lyde ganske fint.

[/QUOTE]

Du har helt klart haft "mange" rørforstærkere i din tid kan jeg høre !

Jeg har hurtigere, mere tør og strammere bas i min rørbamse end jeg havde i min Lyngdorf !

Men det ved du åbenbart alt om kan jeg se !

Det rykker nu ikke ved at digitalgear er laaaaaaangt bag efter endnu ang. udklingning og rigtige harmoniske mht instrumenter !  Og kald du bare det vås igen hvis du har lyst ! Jeg kan trods alt sige at jeg har haft/lyttet til det HELE igennem de sidste knap 40år. Men på den anden side kan det hele jo efterhånden være lige meget, instrumenter i det hele taget også er ved at være en "uddød race"   Og med de meget elendige produktioner der laves inden for musikbranchen kan vi jo bare købe et par billige ørebøffer og høre musikken på vore mobilos ! Det gør de unge mennesker jo og det er trods alt dem der er fremtiden og i sidste ende bestemmer udviklingen......

tadman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

TruthSpinner skrev:
Jeg vil tillade mig at bemærke at du selv aldrig tidligere har imponeret mig ved din venlige imødekommenhed. Dit udspil her
var
vel direkte flabet formuleret.

Kan du forklare mig hvorfor jeg/vi skulle have lyst til at hjælpe dig med at udføre din vandalismeplan?

Jeg har tidligere henvendt mig her på dette forum uden respons. Tænkte at der måtte en anderledes strategi til! Hvilken vandalisme? Kenwood'en
bliver jo ikke ødelagt, den skal stå nydelig sammen med resten af grejet, men jeg vil gerne køre via en harddisk. Hvis jeg havde købt denne cdp for
mange år siden, havde jeg stadig haft den i dag, og ikke have brugt en masse tid og penge på andet grej. Den har den lyd jeg kan lide og søger,
neutral eller ej. Jeg vil meget nødig skille mig af med den bare fordi den ikke har digital inputs. Bortset fra det, jeg har mange gange gladeligt
hjulpet folk! Ved ikke hvorfra du har det?

Boman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

tadman skrev:
Boman skrev:

slyd skrev:
Er det s� i din Alesis DI4 du har din DAC eller hvor er den??
Jeg har ingen DAC, jeg har digitale forst�rkere - Lyngdorf TDA2200+

Roomkorrektion rykker, men der er meget egenlyd i en Lyngdorf, selv om fordelene er st�rre end ulemperne! Lyngdorf har forst�et meget, men
ikke alt. Der er stadig nogle ankepunkter, men roomkorrektion er den eneste vej mod perfektion! JA!

vh

Hvis du har læst min indsigtsartikel, vil du vide, at jeg ikke laver rumkorrektion, jeg laver digital korrektion.

Har du hørt Lyngdorf som ren forstærkere - eller med RoomPerfect?

callesoroe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Frankie skrev:
callesoroe skrev:

En anden ting er at, hvis du virkelig vil høre en seriøs cdafspiller der med garanti pille dine ettaller og nuller ned fra sin pilestal, så prøv et i2s baseret system !

[/QUOTE]

Jeg har hurtigere, mere tør og strammere bas i min rørbamse end jeg havde i min Lyngdorf !

Det rykker nu ikke ved at digitalgear er laaaaaaangt bag efter endnu ang. udklingning og rigtige harmoniske mht instrumenter !  Og kald du bare det vås igen hvis du har lyst ! Jeg kan trods alt sige at jeg har haft/lyttet til det HELE igennem de sidste knap 40år. Men på den anden side kan det hele jo efterhånden være lige meget, instrumenter i det hele taget også er ved at være en "uddød race"   Og med de meget elendige produktioner der laves inden for musikbranchen kan vi jo bare købe et par billige ørebøffer og høre musikken på vore mobilos ! Det gør de unge mennesker jo og det er trods alt dem der er fremtiden og i sidste ende bestemmer udviklingen......

[/QUOTE] Jeg har skam også lyttet til "det HELE" dog "kun" i ca. 35 år... Men jeg bliver ikke ved med at leve i fortiden... Digital musik lavet rigtigt KAN klart overgå gammeldags teknoglogi. Men det skal så også produceres rigtigt, og her er vi desværre enige i at det er en sjældenhed i disse tider. Tænk hvis også fly og bil industrien syntes alt var bedre for 50 år siden... og lavede flyene og bilerne efter dette....Pyha....

tadman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Boman skrev:

tadman skrev:
Boman skrev:

slyd skrev:

Roomkorrektion rykker, men der er meget egenlyd i en Lyngdorf, selv om fordelene er st�rre end ulemperne! Lyngdorf har forst�et meget, men
ikke alt. Der er stadig nogle ankepunkter, men roomkorrektion er den eneste vej mod perfektion! JA!

vh
Hvis du har læst min indsigtsartikel, vil du vide, at jeg ikke laver rumkorrektion, jeg laver digital korrektion.Har du hørt Lyngdorf som
ren forstærkere - eller med RoomPerfect?

Nej, jeg læser ikke særlig meget på denne side pga. al den useriøse snak, hvor det kun drejer sig om at overgå andre...det er sjældent særlig
konkret og kommentarer er subjektive, selv om man påberåber sig en universel sandhed. Send et link, så læser jeg artiklen med glæde! Jeg er
dog ikke ekspert i digitalteknik, hvis så, havde jeg selv løst mit problem. Håber jeg forstår artiklen...

Boman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Frankie skrev:

Du har givet vis ingen problemer med dine nuller og ettaller Boman, men din k�re Lyngdorf ved da overhovedet ikke hvordan et instrument SKAL lyde i virkeligheden !!  - jeg har selv haft en - Hvis ikke det er grovkornet digitallyd - og det har IKKE noget med spids eller h�rd lyd at g�re - s� findes begrebet slet ikke. Som gammel musikker som tit har siddet blandt LEVENDE musikkere og spillet med, ved jeg at der kun findes EN slags musikformidler der kan formidle instrumenter RIGTIGT og det er R�R !   synd at du �del�gger dine fine ettaller og nuller inden de rammer dine ellers fede h�jttalere !

En anden ting er at, hvis du virkelig vil h�re en seri�s cdafspiller der med garanti pille dine ettaller og nuller ned fra sin pilestal, s� pr�v et i2s baseret system !

Jeg er ikke tilhænger af at tilføre forvrængning for at "forbedre" lyden vha rør.

Normal hifientusiasme går på at sammensætte komponenter der "klæder" hinanden, altså komponenter hvis fejl bedst muligt udkompenserer hinanden, så man kan opnå den ønskede lyd.

Jeg prøver i stedet at reducere fejlene vha digital korrektion.

Har du hørt en Lyngdorf som ren forstærker?

Det er altså ikke "mine" nuller og ettaler, digital musik er baseret på nuller og ettaller, og det er vigtigt at læse dem korrekt. Du ville nok blive utilfreds, hvis din bank ikke læser nullerne og ettallerne korrekt (medmindre det var i dit favør).

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Frankie skrev:

Hej Frankie!

Jeg blander mig sjældent i disse debatter, men det du skriver her, er en værre gang vås. Og undskyld for den direkte tone  

Men jeg har også lyttet til Lyngdorfs forstærkere, og masser af rørforstærkere. Og hvis der er noget en rørforstærker ikke er, så er det stram og veldefineret i basområdet! En enkel undtagelse er TAC V-60.

Klasse D forstærkere er derimod ofte særdeles velegnede til at levere tør, stram og veldefineret bas. Men ofte mangler klasse D den sidste opløsning opefter, i forhold til klasse A/B.

Der er en grund til det jeg beskriver ovenover. Rørforstærkere er qva deres konstruktion ofte meget dårlige til at levere strøm. Og det er alt andet lige strøm der kræves, for at styre basenhedernes store udsving! Klasse D er absolut bedre, men til strøm er klasse A/B, absolut mere velegnet.

I øvrigt har jeg også lyttet til Bomans setup ved et par lejligheder. Det har du vist ikke! Og derfor udtaler du dig på forkert grundlag!

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Kuritsu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Det er nemlig rigtigt, det handler om holdning og holdninger har jo nødvendigvis ikke noget med fakta at gøre..tænk bare på politiske holdninger ex. som de Konservative folder sig ud for tiden..langt fra fakta!! Det er da ganske fint at din holdning er at Digital lyd/Transistorer lyder bedre end LP/Rør, det gør det bare ikke til fakta..det er måske faktisk første gang i min hifi tid at jeg høre nogen komme med det udlæg..alle jeg kender i branchen (verden over) vedkender at LP/Rør lyder mere musikalsk og realistisk end andet!! uanset pris og størrelse.. det handler jo om erkendelse og man kan blive hjernevasket til at tro på alt og når nu éns stereo er bygget op omkring Digilyd/Transistorer og man ikke ejer skyggen af en LP, så virker det sikkert også en smule uoverkommeligt at skulle starte helt forfra, derfor bilder man sig selv ind at det man har er det bedste:-).."Rørfostærkerens svampede bas"??? det er simpelthen den mest grinagtige udtagelse jeg længe har hørt. Den lyd du beskriver den findes faktisk rigtig mange steder...LYDSTUDIER= klinisk, transperant, analytisk..osv. det er arbejdsredskaber til produktion.
Pøj pøj
Til top Vis Kuritsu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kuritsu

Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

callesoroe skrev:
Frankie skrev:
callesoroe skrev:

[/QUOTE] Jeg har skam også lyttet til "det HELE" dog "kun" i ca. 35 år... Men jeg bliver ikke ved med at leve i fortiden... Digital musik lavet rigtigt KAN klart overgå gammeldags teknoglogi. Men det skal så også produceres rigtigt, og her er vi desværre enige i at det er en sjældenhed i disse tider. Tænk hvis også fly og bil industrien syntes alt var bedre for 50 år siden... og lavede flyene og bilerne efter dette....Pyha.... [/QUOTE]

Ny synes jeg jo ikke just at jeg lever i fortiden, da jeg som du kan se på mit setup benytter mig af den nye teknologi også... OG jeg gør da en del for at forbedre den også....batteriforsyning etc. Men forskellen er bare at jeg IKKE DUMPER den gamle teknologi BARE fordi at der er kommet en anden/ny, jeg bruger bare alle 3 mulighedder  ( Vinyl / cd / streaming )

NM..... dette emne er jo alligevel umuligt at blive enige om og blir det nok aldrig heller.....det har lisom været oppe før !!   vi er som du siger MEGET enige om de alt for ofte dårlige produktioner.....ærgeligt at det er sådan !

Kuritsu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Hej Frankie!

Jeg blander mig sjældent i disse debatter, men det du skriver her, er en værre gang vås. Og undskyld for den direkte tone  

Men jeg har også lyttet til Lyngdorfs forstærkere, og masser af rørforstærkere. Og hvis der er noget en rørforstærker ikke er, så er det stram og veldefineret i basområdet! En enkel undtagelse er TAC V-60.

Klasse D forstærkere er derimod ofte særdeles velegnede til at levere tør, stram og veldefineret bas. Men ofte mangler klasse D den sidste opløsning opefter, i forhold til klasse A/B.

Der er en grund til det jeg beskriver ovenover. Rørforstærkere er qva deres konstruktion ofte meget dårlige til at levere strøm. Og det er alt andet lige strøm der kræves, for at styre basenhedernes store udsving! Klasse D er absolut bedre, men til strøm er klasse A/B, absolut mere velegnet.

I øvrigt har jeg også lyttet til Bomans setup ved et par lejligheder. Det har du vist ikke! Og derfor udtaler du dig på forkert grundlag!

Mvh, Mikkel.

[/QUOTE]

Hej Mikkel

Har du hørt Manley, KR, Leak; Croft etc.

Der er SÅ meget styr på bassen + klang, noget det fleste transistor amps ikke magter:-)
Til top Vis Kuritsu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kuritsu

Boman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

tadman skrev:
Boman skrev:

tadman skrev:
Boman skrev:

slyd skrev:

vh
Hvis du har l�st min indsigtsartikel, vil du vide, at jeg ikke laver rumkorrektion, jeg laver digital korrektion.Har du h�rt Lyngdorf som
ren forst�rkere - eller med RoomPerfect?

Nej, jeg l�ser ikke s�rlig meget p� denne side pga. al den useri�se snak, hvor det kun drejer sig om at overg� andre...det er sj�ldent s�rlig
konkret og kommentarer er subjektive, selv om man p�ber�ber sig en universel sandhed. Send et link, s� l�ser jeg artiklen med gl�de! Jeg er
dog ikke ekspert i digitalteknik, hvis s�, havde jeg selv l�st mit problem. H�ber jeg forst�r artiklen...

Du behøver ikke noget link til min artikel, den står (endnu) på forsiden af hifi4all.

Har du hørt Lyngdorf som ren forstærker - eller med RoomPerfect???
(det er et spørgsmål)

tadman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 11:00 | IP-adresse registreret  

Jamen, nu er vi oppe på hele 5 sider, og der er stadig kun et indlæg, der rent faktisk behandler udgangspunktet sagligt...

Nu er vi igen ude i en mudderkastning, senest rør versus klasse D...

Prøv for sjov skyld at læse en tråd på Audiogon, der er en verden til forskel, og for det meste prøver folk at hjælpe, dvs., at dem der deltager i
tråden, rent faktisk bidrager med noget om emnet...og man taler med respekt til hinanden...

I øvrigt kan man ikke bare sammenligne rør og klasse D. Solid state leverer strøm, og det er noget en basenhed kan lide! En røramp leverer
spænding. Og, så må man ikke glemme, at der også skal indregnes udgangsimpedans i forhold til den givne enhed! Hvis man ønsker at bruge en
røramp til bas, så bør man regne efter på enhedens TS metre. Ellers bliver det samlede Q i reglen alt for højt, medmindre man benytter lokal
feedback på udgangsrøret. Man kan få glimrende bas ud af en røramp, hvis man er opmærksom på flere parametre. Men en strømstærk amp er
at foretrække til bas. Forvrængning er en anden snak, de fleste ht-enheder er fyldt med forvrængning, og generel tale om forvrængning fra
forstærker må ses i forhold til valg af enhedernes membranmateriale.

Hvis der ikke er nogle som kan eller vil hjælpe mig, så håber jeg moderator vil lukke tråden!

tadman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Boman skrev:

tadman skrev:
Boman skrev:

tadman skrev:
Boman skrev:

slyd skrev:

vh
Hvis du har l�st min indsigtsartikel, vil du vide, at jeg ikke laver rumkorrektion, jeg laver digital korrektion.Har du h�rt Lyngdorf som
ren forst�rkere - eller med RoomPerfect?

Nej, jeg l�ser ikke s�rlig meget p� denne side pga. al den useri�se snak, hvor det kun drejer sig om at overg� andre...det er sj�ldent s�rlig
konkret og kommentarer er subjektive, selv om man p�ber�ber sig en universel sandhed. Send et link, s� l�ser jeg artiklen med gl�de! Jeg er
dog ikke ekspert i digitalteknik, hvis s�, havde jeg selv l�st mit problem. H�ber jeg forst�r artiklen...
Du behøver ikke noget link til
min artikel, den står (endnu) på forsiden af hifi4all.Har du hørt Lyngdorf som ren forstærker - eller med RoomPerfect???(det er et
spørgsmål)

har hørt begge dele, har haft en af de sjoveste og spetakulære lydoplevelser til en demo engang med Lyngdorf...

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Hej Tadman, jeg havde lidt eftersøgt det samme som du gør i en tidliger tråd for et lille års tid siden.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=79570&K W=s%F8ren+N

den respons jeg fik tilbage var at dem der havde forstand på det, sagde at det ville blive en meget dyr affære og inviklet.

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

tadman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Hej Tadman, jeg havde lidt eftersøgt det samme som du gør i en tidliger tråd for et lille års tid siden.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=79570&K W=s%F8ren+Nden respons jeg fik tilbage var at dem der havde forstand på det, sagde
at det ville blive en meget dyr affære og inviklet.

Tak for svar, det er også hvad jeg har forstået, så jeg dropper projektet. Håber moderator lukker denne useriøse tråd!

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes