| Sendt: 29 August 2011 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
defac3 skrev:
Hej John
Jeg kiggede lige på bagsiderne af mine 7'ere. De er så glatte og fine som en barnerumpe, og jeg er simpelthen så glad for dem. Selv min kone
har måtte overgive sig på trods af, at de sådan ca. er fem gange så store som hendes maksimum. Oven i købet har hun dekreteret, at frontstoffet
skal pilles af, så man kan se, hvad det er. Men lyden er også bare suveræn, og alene af den grund hører jeg i dag musik, som jeg før ville
undgå.Synd du måtte sælge dine, men det er altså nok ikke dem, jeg har købt. Mine havde i øvrigt bopæl i Tyskland,da jeg købte dem.
|
|
|
Til gengæld kan jeg sige, at det er synd for dig at det ikke var mine du havde fået fingre i, på trods af ridsen på bagsiden.
Det ligger nemlig sådan, at det par var det allerførste som blev bygget, og det fungerede som prototype for alle de andre, og ridsen fik det da de
blev præsenteret på en messe i Stuttgart.
Forskellen på dem, og så eksempelvis det sæt du har, er at delefilteret er anderledes kompromisløst sammensat, for da de var som de skulle være,
blev der "produktionsmodnet" inden de kom i produktion, og der blev der desværre gået lidt på kompromis med nogen ret dyre komponenter i
filteret. Jeg tvivler dog på at jeg ville kunne høre forskel, men så vidt jeg husker var der da målbare forskelle, som ærgrede alle der havde en
finger med i spillet.
En anden detalje: Flere siger at de minder lidt rigeligt om Jamo, men sagen er at det faktisk var Jamo som efterlignede Dantax i dette tilfælde ;)
Kunne jeg få fingre i mine de gamle, ville jeg købe dem uden at blinke. (Med mindre prisen var helt uhyrlig)
__________________ /John Sahl
|