Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 12:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Hvilken PU? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sborup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 December 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 392
Sendt: 13 November 2010 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Tak for det Tweaker.

Jeg har ikke leget så meget med impedansen endnu. Den er sat på 100r,. Har tænkt mig at lytte på det et stykke tid før jeg skifter om. Men synes det lyder fantastisk  som den er indstillet nu. Er super tilfreds med købet. Vender tilbage med mere info

Til top Vis sborup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sborup
 
sborup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 December 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 392
Sendt: 14 November 2010 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Jeg har prøvet og lege lidt med impedansen idag, og harumiddelbart konkluderet at den ikke skal længere ned end de 100r. Det er ligesom om at mellemtonen forsvinder lidt når jeg kommer for langt ned i impedans, og diskant mister også lidt luft/lethed. Pt har jeg sat den på 220r, lige over de anbefalede 200r. Her lyder det virkelig lækkert, masser af luft og helt vildt detaljeret, selv ved helt lavt lytteniveau. Det er sku fedt.Bliver mere og mere glad for pu nu mere jeg lytter ...Ps. Fik også lige skiftet remmene til pladetallerkenen,den hvide type fra Rega, da pu blev skiftet. Tror også det har medvirket til en virkelig fast bund med rigtig go pondus. Det var ihvertfald en overbevisende demo jeg fik af dem. Så det kan anbefales, selvom det er vildt de vil have 250kr for en gummiring, og jeg skal have 2
Til top Vis sborup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sborup
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 19 December 2010 kl. 01:06 | IP-adresse registreret  

Tager jeg meget fejl hvis du har solgt din Rega m.m. til Bruus? Må man spørge hvorfor du har fravalgt vinyl?

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 11
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes