| Forfatter |
|
Ronnie B. R. Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
du kunne jo også bare sende basserne ned til basrep, og få dem lavet igen http://www.basrep.dk__________________ Pass labs INT150
Audia flight One
Scan-speak
Illuminator D3004_660000
Revalator 18w_8531g00
Revalator 26w_8861t00
GO BIG OR GO HOME.....
|
| Til top |
|
| |
LauritsB Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
præcis Men er der ikke nogle der kan reperere dem på sjælland?
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Harman Kardon og NAD bliver ikke mere i et nogenlunde prisleje :)
Ellers har hififreaks tilbud på nogle sherwood forstærkere.
Sherwood Surround
Sherwood Stereo
Begge udstyret med en god strømforsyning, tror næppe det kan gøres bedre til prisen medmindre du bygger selv :)
|
| Til top |
|
| |
winbug Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
mollecon skrev:
Jeg ville til enhver tid foretrække et par gamle JBL fremfor CV, men sådan er der så meget.
Benytter du de gamle JBL, kunne du måske spare subben i første omgang, og få fingre i en god center - blot en idé.
|
|
|
Et par gode gamle JBL LX44, de gjorde det sku godt for mig dengang
|
| Til top |
|
| |
marcus0983 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2011 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 13 Januar 2011 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Af hvad jeg har forstået er du en teenager som er glad for en bas der kan mærkes (som mig) og gerne vil have et godt
lydbillede til både film og fest. derfor ville jeg anbefale at du fik dig et sæt al 750 som fronter og brugte din jbl'er som
baghøjtalere. det kunne også være en ide at købe som en af mine venner har gjort.
2 stk http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/gulvfront/cerw in-vega_ve-8f_hojttaler_sort.htm
og et styk http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/subwoofer/cerw in-vega_ve-28sx_subwoofer_sort.htm
det giver dig et super lydbillede da fronthøjtalerenes bass ikke arbejder så hårdt da subben er aktiv og tager det meste. så
frontens bass går i lidt højere toneleje. det giver en super fed filmoplevelse og en god fest. (vi sidder altid hos ham og ser
filmene men derefter tar vi hjem til mig og fyrer den maks. af på mine al 750, cls 10 (bag) og min cls15s (sub) dog mangler jeg
en center men det skider vi på) __________________ Studerende som elsker Hifi som gerne vil vide mere
|
| Til top |
|
| |
NitroBlast Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1036
|
| Sendt: 13 Januar 2011 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
marcus0983 skrev:
Af hvad jeg har forstået er du en teenager som er glad for en bas der kan mærkes (som mig) og gerne vil have et godt lydbillede til både film og fest. derfor ville jeg anbefale at du fik dig et sæt al 750 som fronter og brugte din jbl'er som baghøjtalere. det kunne også være en ide at købe som en af mine venner har gjort.
2 stk http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/gulvfront/cerw in-vega_ve-8f_hojttaler_sort.htm
og et styk http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/subwoofer/cerw in-vega_ve-28sx_subwoofer_sort.htm
det giver dig et super lydbillede da fronthøjtalerenes bass ikke arbejder så hårdt da subben er aktiv og tager det meste. så frontens bass går i lidt højere toneleje. det giver en super fed filmoplevelse og en god fest. (vi sidder altid hos ham og ser filmene men derefter tar vi hjem til mig og fyrer den maks. af på mine al 750, cls 10 (bag) og min cls15s (sub) dog mangler jeg en center men det skider vi på)  |
|
|
Hvad vil du opnå med at kommentere på en "død" tråd? Cerwin Vega er noget skrammel, der kun er til for at lave larm.. At du mangler en center viser, at du ikke har nogen fornemmelse for, hvordan en god hjemmebio opbygges.
P.S: Der er andet i livet end hifiklubben's monpol-produkter. __________________ Mit grej!
WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
|
| Til top |
|
| |
marcus0983 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2011 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 13 Januar 2011 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmmmmmm det kan godt passe at de kun er til for at lave larm men nu er jeg 15 og jeg fester for livet løs for tiden. jeg ved
ikke hvor gammel du er men jeg vil sige at CV er en teenage højtaler og ja jeg ved godt hvordan HIFI lyder min far har B&W
og ja det er mere detaljeret men når du er til en fest og sidder sammen med vennerne er det ikke lige om diskanten er lidt
dårlig dårlig man lytter efter. det man gør er at dreje volumen højre om og sætte bassen på maks. så den kan mærkes og
haver en god aften
__________________ Studerende som elsker Hifi som gerne vil vide mere
|
| Til top |
|
| |
NitroBlast Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2011 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
marcus0983 skrev:
hmmmmmmm det kan godt passe at de kun er til for at lave larm men nu er jeg 15 og jeg fester for livet løs for tiden. jeg ved ikke hvor gammel du er men jeg vil sige at CV er en teenage højtaler og ja jeg ved godt hvordan HIFI lyder min far har B&W og ja det er mere detaljeret men når du er til en fest og sidder sammen med vennerne er det ikke lige om diskanten er lidt dårlig dårlig man lytter efter. det man gør er at dreje volumen højre om og sætte bassen på maks. så den kan mærkes og haver en god aften |
|
|
nej det er rigtigt og nu når din far har b og w så er det jo ikke ensbetydende med at det er ret meget bedre men en lille smule er det da men begge dele kommer fra hifiklubben som er eneforhandler af det så kvalitet kontra pris kan vel diskuteres for hvis der ikke en nogen konkurrence så kan folk jo sælge skrammel til overpris sådan er det jo og når du engang bliver lidt ældre så lærer du også at sætte komma og så er det lidt mindre anstrengende at forstå at du ikke er ude efter god lyd men derimod meget lyd  __________________ Mit grej!
|
| Til top |
|
| |
klypstefan Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 636
|
| Sendt: 14 Januar 2011 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
marcus0983, godt talt af en 15årig :) men dårligt skrevet - og dette er uanset alder. Du bør feste mindre og bruge tiden på at
sætte kommaer og punktummer :) :)
NitroBlast, der er mange forretninger der kun sælger bestemte mærker - og som de eneste forhandlere. det er ikke
ensbetydende med overpriser :)..
Om det er tilfældet skal jeg ikke kunne sige! Sælger klubben til overpriser?
|
| Til top |
|
| |
NitroBlast Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2011 kl. 01:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
klypstefan skrev:
| Sælger klubben til overpriser? |
|
|
Klubben?  __________________ Mit grej!
|
| Til top |
|
| |
klypstefan Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 636
|
| Sendt: 14 Januar 2011 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|