Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 18:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Hvad med en vinafdeling herinde? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Gmork
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

jack skrev:
Egentlig er jeg imod forslaget, fordi det er lidt for meget Off-topic. Hvis man alligevel laver en vinafdeling vil det være medvirkende til at flytte bare lidt fokus fra Hifi & surround over på vin, er det ønskeligt eller hvad. Og hvad bliver så det næste. Lyttestole f.eks så kommer vi over i møbler osv osv.

Gmork - kunne de vin interesserede ikke bare finde hjemmesider, der beskæftiger sig med dette emne. De har nok mere forstand på vin end alle os  hifinørder.

Det kan da godt være, at du har ret i det... Jeg tænkte bare lige, at emnet skulle op og vende.

Der er åbenbart flere, som har noget imod forslaget.

Til top Vis Gmork's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gmork Besøg Gmork's Websted

All4HIFI
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2004
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes faktisk det er en rigtig god ide at lave et Forum, som f.eks kan hedde:

Stimulanser  eller

Nydelser

Eller ??

Til top Vis All4HIFI's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af All4HIFI

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Min personlige mening: NEJ, jeg synes ikke det er relevant for forummet. og som Jack nævnte, skal der så også være en afdeling til møbler, hvilken mad spiser I inden i lytter osv.

Men det er helt op til Admin (og redaktøren) hvor vidt der skal laves nye tråde.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Thue K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Spørgsmål er om der skal oprettes et decideret Off-Topic subforum, hvor man kan diskutere vinen, lænestolen etc. På den måde kan man holde sig væk som hifi-bruger hvis man ikke er interesseret og dem som der er interesseret kan dyrke det.

- mine erfaringer fra andre foraer er at det kræver mere af moderatoren, da mudderkastning er mere frekvent ved OT diskussioner.  

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Thue K skrev:

Spørgsmål er om der skal oprettes et decideret Off-Topic subforum, hvor man kan diskutere vinen, lænestolen etc. På den måde kan man holde sig væk som hifi-bruger hvis man ikke er interesseret og dem som der er interesseret kan dyrke det.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7642&PN =3 - i denne tråd forstod jeg det som om at der ikke var interesse for et Off-topic subforum..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

Min personlige mening: NEJ, jeg synes ikke det er relevant for forummet. og som Jack nævnte, skal der så også være en afdeling til møbler, hvilken mad spiser I inden i lytter osv.

Men det er helt op til Admin (og redaktøren) hvor vidt der skal laves nye tråde.

Helt enig - lad os holde det ved det der var hensigten, nemlig Hifi. Alt derudover har ikke så megen relevans uanset hvor god en vin vi snakker om, ellers kan der hurtigt gå for meget lal i det - pludselig har vi også selvudnævnte vin-profeter, og det er vist ikke en absolut nødvendighed!

Anders_K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Hvilken vin er bedst i surround? Findes der overhovedet vin som kan nydes i flerkanal-setups?

Jeg kan godt lide vin, men synes nu ikke rigtig det har noget med hifi eller musik at gøre.

Men hvis der er nogen som mener de kender en vin som er god i hifi/musik-sammenhæng, bør de nok poste den i kategorien andet.

Desuden har jeg erfaringer med at fr meget vin får detajlerne til at forsvinde, samt at det giver et uklart lydbillede med stærk farvning af især blæsere. Derfor vil jeg ikke selv anbefale nogen vin

Til top Vis Anders_K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders_K

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes