| Forfatter |
|
Gmork Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
jack skrev:
Egentlig er jeg imod forslaget, fordi det er lidt for meget Off-topic. Hvis man alligevel laver en vinafdeling vil det være medvirkende til at flytte bare lidt fokus fra Hifi & surround over på vin, er det ønskeligt eller hvad. Og hvad bliver så det næste. Lyttestole f.eks så kommer vi over i møbler osv osv.
Gmork - kunne de vin interesserede ikke bare finde hjemmesider, der beskæftiger sig med dette emne. De har nok mere forstand på vin end alle os hifinørder.  |
|
|
Det kan da godt være, at du har ret i det... Jeg tænkte bare lige, at emnet skulle op og vende.
Der er åbenbart flere, som har noget imod forslaget.
|
| Til top |
|
| |
All4HIFI Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes faktisk det er en rigtig god ide at lave et Forum, som f.eks kan hedde:
Stimulanser eller
Nydelser
Eller ??
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min personlige mening: NEJ, jeg synes ikke det er relevant for forummet. og som Jack nævnte, skal der så også være en afdeling til møbler, hvilken mad spiser I inden i lytter osv.
Men det er helt op til Admin (og redaktøren) hvor vidt der skal laves nye tråde.
|
| Til top |
|
| |
Thue K Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
|
| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spørgsmål er om der skal oprettes et decideret Off-Topic subforum, hvor man kan diskutere vinen, lænestolen etc. På den måde kan man holde sig væk som hifi-bruger hvis man ikke er interesseret og dem som der er interesseret kan dyrke det.
- mine erfaringer fra andre foraer er at det kræver mere af moderatoren, da mudderkastning er mere frekvent ved OT diskussioner. __________________ Low Budget HTPC Z1 Projektorsetup 4.1 lyd
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thue K skrev:
|
Spørgsmål er om der skal oprettes et decideret Off-Topic subforum, hvor man kan diskutere vinen, lænestolen etc. På den måde kan man holde sig væk som hifi-bruger hvis man ikke er interesseret og dem som der er interesseret kan dyrke det.
|
|
|
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7642&PN =3 - i denne tråd forstod jeg det som om at der ikke var interesse for et Off-topic subforum..
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
Min personlige mening: NEJ, jeg synes ikke det er relevant for forummet. og som Jack nævnte, skal der så også være en afdeling til møbler, hvilken mad spiser I inden i lytter osv.
Men det er helt op til Admin (og redaktøren) hvor vidt der skal laves nye tråde.
|
|
|
Helt enig - lad os holde det ved det der var hensigten, nemlig Hifi. Alt derudover har ikke så megen relevans uanset hvor god en vin vi snakker om, ellers kan der hurtigt gå for meget lal i det - pludselig har vi også selvudnævnte vin-profeter, og det er vist ikke en absolut nødvendighed!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Anders_K Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 670
|
| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken vin er bedst i surround? Findes der overhovedet vin som kan nydes i flerkanal-setups?
Jeg kan godt lide vin, men synes nu ikke rigtig det har noget med hifi eller musik at gøre.
Men hvis der er nogen som mener de kender en vin som er god i hifi/musik-sammenhæng, bør de nok poste den i kategorien andet.
Desuden har jeg erfaringer med at fr meget vin får detajlerne til at forsvinde, samt at det giver et uklart lydbillede med stærk farvning af især blæsere. Derfor vil jeg ikke selv anbefale nogen vin
|
| Til top |
|
| |