Sendt: 13 Marts 2005 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har altid haft de bedste erfaringer med Hifiklubben i Lyngby...hér er jeg altid blevet tilbudt en service med en entusiasme og begejstring for de forskellige produkter som jeg selv praktiserer. Hér har det ved flere lejligheder været muligt for mig at tage en ''snakker'' med én af sælgerne i over en time om de forskellige ting på markedet, hvad man havde stående der hjemme, og generalt snak om hifi...selv om jeg slet ikke skulle købe noget. (han vidste det nu også). Men ikke blot på grund af denne lille snak er jeg blevet tilhænger af Lyngby. Hér er de ligeså interesseret i at man som kunde er tilfreds og at man er sikker i sit valg... andre steder har jeg ofte bemærket den følelse vi kender fra ''paphandlerne'' Fona, Merlin og lignende... den dér hurtige handel...og det er absolut ikke acceptabel for mig..da det ofte ikke drejer sig om småmønter. Her er kompetente sælgere også et ''must'' for mig..og der skuffer H-klubben i Lyngby heller ikke!
Disse ting er i sig selv, det der skal til for at jeg føler mig hjemme....
Udvalget og opstillingen af produkterne hér har efter min vurdering altid været i top. Selvom forretningen ikke er den største!
Dette er blot mit synspunkt....selvfølgelig er der nok nogle som har stik modsatte erfaringer med denne forretning, men vil nu stadig placere min stemme hos dem!
|