| Forfatter |
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da ualmindelig billigt.
Til den pris kan man da ihvertfald snildt komme af med den igen hvis den ikke skulle falde i smag. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neon^ skrev:
Det er en ualmindelig fed klump syntes jeg! Hvis jeg havde pladsen til den stod den 100% her i hytten...
Til 10k tror jeg ikke der er nogen ved siden af den overhovedet... |
|
|
Ingen tvivl om det. Må indrømme at det tilbud er så varmt at det brænder i mine bukser
Mine chancer for at få denne amp er dog forsvindende små. 2 stod på spring hos køber inden jeg hypede tilbuddet her i tråden, men jeg har ikke mønten. Men hvis de falder fra . Overvejer muligheden med at fyre min dejlige Stello af. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
|
Det var da ualmindelig billigt.
Til den pris kan man da ihvertfald snildt komme af med den igen hvis den ikke skulle falde i smag.
|
|
|
ja Brian. Ufatteligt at den ikke er væk. Det kan ikke vare længe
man skal være hurtig ved sådan et tilbud. Men har ikke 10k nedgravet i baghaven
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Morten A Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står vist på som nummer 2 køber på den, men mon ikke ham der kom først napper den 
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten A skrev:
|
Jeg står vist på som nummer 2 køber på den, men mon ikke ham der kom først napper den 
|
|
|
Ja så er den væk!
jeg vil gerne byde 12k
Har du hørt den ??? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Morten A Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Morten A skrev:
|
|
|
|
Ja så er den væk!
jeg vil gerne byde 12k
Har du hørt den ???
|
|
|
Kan ikke huske jeg har hørt den men har set og rørt ved den på hifi messe en del gange men til den pris tør jeg godt tage chancen. Har haft ligne hybrid-kæmpe før og det lød meget godt, desværre var samlekvaliteten ringe så skilte mig af med den.
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten A skrev:
Music4life skrev:
Morten A skrev:
|
|
|
|
Ja så er den væk!
jeg vil gerne byde 12k
Har du hørt den ???
|
|
|
Kan ikke huske jeg har hørt den men har set og rørt ved den på hifi messe en del gange men til den pris tør jeg godt tage chancen. Har haft ligne hybrid-kæmpe før og det lød meget godt, desværre var samlekvaliteten ringe så skilte mig af med den.
|
|
|
Men ærligt, er det ikke rent overkill med de kræfter. Det er jo et uhyre . Men udstråler brutalitet og et solidt indtryk. Generelt er Unison bygget til at holde. Det er ihvertfald mit klare indtryk!
Du mangler da heller ikke kræfter?
men sikke en klump

__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
beam Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ikke andet at gøre... Stello'en skal skydes af, og nyt italiensk materiel skal til Aarhus...
|
| Til top |
|
| |
Morten A Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej jeg mangler slet ikke kræfter, og faktisk passer det hele fint sammen, så det er nok meget godt hvis jeg ikke for den kæmpe, så er jeg fri for at skal ud finde nye hter -havde en ide om måske at finde et sæt kappa 8,2 eller ligne og smide på så kæmpen kunne få noget at bestille.
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
beam skrev:
Der er ikke andet at gøre... Stello'en skal skydes af, og nyt italiensk materiel skal til Aarhus... |
|
|

Som jeg har sagt tidligere. Men tror missionen mislykkedes __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten A skrev:
| Nej jeg mangler slet ikke kræfter, og faktisk passer det hele fint sammen, så det er nok meget godt hvis jeg ikke for den kæmpe, så er jeg fri for at skal ud finde nye hter -havde en ide om måske at finde et sæt kappa 8,2 eller ligne og smide på så kæmpen kunne få noget at bestille. |
|
|
Enig, den må have et ufatteligt overskud. Specielt til megetl lavimpedante højttalere
Ikke noget vi to har de store problemer med. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
beam Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
beam skrev:
Der er ikke andet at gøre... Stello'en skal skydes af, og nyt italiensk materiel skal til Aarhus... |
|
|

Som jeg har sagt tidligere. Men tror missionen mislykkedes
|
|
|
Jeg syntes det er synd, den Stello er sgu fed...
|
| Til top |
|
| |
Hilowfi Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu har jeg læst og fulgt med i denne tråd og har været på netted og læst om dette uhyre, har dov et spørgsmål iflg. manualen kan man skifte fra 50w til 200 w i mens den er tændt på front panelet men hvordan får man de 350 w frem og hvordan forbinder man sine højttaler.
VH T __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
beam skrev:
Music4life skrev:
beam skrev:
|
|

Som jeg har sagt tidligere. Men tror missionen mislykkedes
|
|
|
Jeg syntes det er synd, den Stello er sgu fed...
|
|
|
kan så trøste dig med at den meget sandsynligt bliver stående. Den Unico 200 må være væk. Det var en once in a life time den pris der. Sådan er livet! fred være med det __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hilowfi skrev:
|
nu har jeg læst og fulgt med i denne tråd og har været på netted og læst om dette uhyre, har dov et spørgsmål iflg. manualen kan man skifte fra 50w til 200 w i mens den er tændt på front panelet men hvordan får man de 350 w frem og hvordan forbinder man sine højttaler.
VH T
|
|
|
Den kører i ren klasse A de første 50W og slår dernæst over i klasse A/B op til 350w sådan som jeg forstår konstruktionen. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
| kan så trøste dig med at den meget sandsynligt bliver stående. Den Unico 200 må være væk. Det var en once in a life time den pris der. Sådan er livet! fred være med det |
|
|
Der har været to stk. til salg for 10.000 kr. Den ene af dem, var sågar til salg i en længere periode.
|
| Til top |
|
| |
Hilowfi Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo , men hvad skal man så bruge den knap til på front panelet hvor der står 200w skal den så være tændt eller slukket
VH T __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Music4life skrev:
| kan så trøste dig med at den meget sandsynligt bliver stående. Den Unico 200 må være væk. Det var en once in a life time den pris der. Sådan er livet! fred være med det |
|
|
Der har været to stk. til salg for 10.000 kr. Den ene af dem, var sågar til salg i en længere periode.
|
|
|
Må meddele, det har jeg desværre ikke set Wild. Er du vores nye annonceagent __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hilowfi skrev:
|
jo , men hvad skal man så bruge den knap til på front panelet hvor der står 200w skal den så være tændt eller slukket
VH T
|
|
|
Fisk, måske andre kan svare på det. Nogen må havde det DYR stående? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Hilowfi Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
det virker jo sygt billigt for 10 k den burde jo koste 15-20k alt efter stand og alder så der er sku et par glade køber
|
| Til top |
|
| |