Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 04:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: www.dvdzonen.dk - nogle erfaringer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 13 April 2004 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Kim F. skrev:

Så længe du bare er prøve-medlem er der ingen problemer. Der kommer alle filmene fra din Top-10 ganske uden problemer, efterhånden som de kommer hjem. Så snart du melder dig ind som fast abonnent kan du godt glemme alt om at få nogle af de film på din liste. Det er kun reklamegas, der bruges til at trække kunder til!

Konceptet er smart nok, men når man ikke kan holde hvad man lover, bør man stoppe mens legen er god.

Hvad mener du med at du ikke får de film du har på din liste??.Jeg har da aldrig fået film tilsendt der ikke har været på min liste.

Det skal lige pointeres at det ikke er mig selv direkte der har abonneret på dvdzonen! Jeg har dog været med i 2. led hos 3 af mine kammerater der har haft abonnement efter prøveperioden, alle med samme erfaringer.

Og de har flere gange ventet til der endelig kom en film fra deres liste, ofte mange dage, som jo ikke svarer til det man oplever under prøveperioden, hvor de kommer hver 2. dag hvis man er hurtig. Andre gange har de sendt en film, som ikke har været på listen, så ja "Ikke-slipsefyr", jeg mente det jeg skrev..

Iøvrigt synes jeg det er synd og skam at man snyder kunderne på den måde. At man når man er abonnent skal vente så lang tid på de gode film, øverst på ens liste, mens man når man er på prøveperiode altid får de øverste. Det er da bondefangeri der siger spar to!

Hmm ok, jeg har nu været medlem siden de gik igang og jeg har aldrig været ude for at få en film jeg ikke har haft på min liste, så de må have lavet en fejl ved den forsendese, det kan jo ske.

Du har ret i at der godt kan gå nogen dage ind imellem før de modtager film man sender retur, de påstår dette skyldtes postvæsnet, hvor vidt dette er korrket er jo svært at gennemskue.

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 13 April 2004 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Webmonkey skrev:
ellers er der også digitarian.dk - samme koncept som dvdzone.

Jeg har god erfaring med dem. Når de sender film, kommer der en email med hvad de har sent.
Det er ikke noget problem, at modtager film 3 gange i ugen.

Dertil er der også: familiedvdclub.dk - men dem har jeg ikke prøvet....

Du modtager også en mail hos dvdzone, både som kvitiering når de har modtaget film retur fra dig og når de afsender.

Jules
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Sendt: 17 April 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at digitarian virker godt. Deres anbefalings-system er også godt.
Til top Vis Jules's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jules

kennls
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2003
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 17 April 2004 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Jeg har sendt to film tilbage i tirsdags og har endnu ikke fået email om de er returneret eller nogle nye film. Grundet påsken har jeg nu i to uger "kun" haft to film på en 14 dages periode.

I min lokale blockbuster kan jeg da også leje film på helligdage, men digitarian går åbentbart i knæ på dem.

Jeg har skrevet til dem at jeg forventer to uger gratis eller jeg opsiger mit abonnement.

mvh Kenn

Til top Vis kennls's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennls

Friis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 17 April 2004 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

kennls skrev:

Jeg har sendt to film tilbage i tirsdags og har endnu ikke fået email om de er returneret eller nogle nye film. Grundet påsken har jeg nu i to uger "kun" haft to film på en 14 dages periode.

I min lokale blockbuster kan jeg da også leje film på helligdage, men digitarian går åbentbart i knæ på dem.

Jeg har skrevet til dem at jeg forventer to uger gratis eller jeg opsiger mit abonnement.

mvh Kenn

Det giver da sig selv at de ikke kan levere på helligdage. Blockbuster er ikke afhængige af at post danmark ikke leverer alle dage i påsken.

Jeg har prøvet både DVDZonen og Digitarian. Der er gode og dårlige sider ved dem begge, ved hurtigheden af modtagelse og levering vinder Digitarian dog stort.

Til top Vis Friis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Friis

Fynni
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003
Sendt: 17 April 2004 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Jeg har MEGET dårlige erfaringer med DVD Zone .. afbestilte mit abb. og leverede filmene jeg havde tilbage en uges tid før indeværende periode var udløbet og de trak alligevel penge for en ny periode og vil ikke betale tilbage  Godt indsigelse blanketten er opfundet

Til top Vis Fynni's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fynni

kennls
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 April 2004 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Ja ja Friis....hvis man vil misforstå, så gør man det vel. Så her er lidt udskæring i pap 

Selvfølgelig leverer PostDK ikke på helligdage, men det handlede mit indlæg jo heller ikke om. Indlægget beskrev at grundet helligdage i de sidste to uger, så har jeg kun haft to film hjemme i denne periode. det er jo lidt irriterende når man har betalt næsten 100 kr. for de to uger (199 kr. om mdr).

Når man så sammenligner med en af konkurrenterne i dvd udlejning, nemlig blockbuster, har de slet ikke den svaghed. Hvis digitarian's levering i de uger der er helligdage, går i knæ selvom de har filmene rettidigt til at sende nye film, så får man en væsentlig ringere service i de måneder. Det er vel så jul, påske, pinse osv osv.

Dette er jo en væsentlig detalje at få med hvis man skal vurdere digitarian. For man vil da gerne se film når man har fri. Hvis man alligevel skal i blockbuster rimelig tit, fordi digitarian aldrig sender ens topprioriteter og også fordi man ikke får film i helligdags perioder, så er det da efterhånden en dårlig løsning.

mvh Kenn

Friis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 17 April 2004 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

kennls skrev:

Ja ja Friis....hvis man vil misforstå, så gør man det vel. Så her er lidt udskæring i pap 

Selvfølgelig leverer PostDK ikke på helligdage, men det handlede mit indlæg jo heller ikke om. Indlægget beskrev at grundet helligdage i de sidste to uger, så har jeg kun haft to film hjemme i denne periode. det er jo lidt irriterende når man har betalt næsten 100 kr. for de to uger (199 kr. om mdr).

Ok.. point taken

Ovenstående er selvfølgelig noget man skal have med i sine overvejelser før man kaster penge i et abonnement.

De erfaringer jeg har fået med Digitarian er ikke helt så skræmmende som eksemplerne nogle af jer kommer med fra DVDZonen. 2 ud af 3 gange er det de første 2 valg fra min ønskeliste der bliver tilsendt, hvilket jeg stiller mig meget tilfreds med (er jeg heldigere end jer andre?). Filmene bliver i de fleste tilfælde modtaget dagen efter afsendelse, og dagen efter igen har jeg nye film hjemme. Jeg vil tro jeg har et gennemsnit på 8 film hjemme pr. måned, hvilket svarer til 25 kr. pr. film. Jeg syntes det er en fantastisk pris - taget i betragtning af at jeg ikke skal lette røven ret langt for at leje dem (hvilket jeg ikke gider efter en 10 timers arbejdsdag).

Fordelene overskygger i mit tilfælde ulemperne, men lur mig om ikke nogle af os prioriterer anderledes fra hinanden

Til top Vis Friis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Friis

kennls
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 April 2004 kl. 01:14 | IP-adresse registreret  

-> Friis

Jeg har egentlig været ganske godt tilfredse med digitarian, selvom min kone nok er mere tilfreds (hendes film kommer hurtigere ;-) ). Men de sidste par uger har været irriterende. Selvom vi sendte film tilbage weekenden før påske, fik vi først film onsdag før påsken, så nyttede det ikke at sende dem retur før 2. påskedag. De burde jo så have haft dem tirsdag eller onsdag, men jeg har ikke hørt fra dem endnu.

Dvs. at jeg har ventet næsten en uge på nye film to gange, det mener jeg sutter betragteligt

mvh Kenn

kennls
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 April 2004 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Skylder egentlig at sige at digitarian forlængede mig med to gratis uger uden problemer og at dvd'erne kommer rettidigt igen. Så jeg fortsætter med digitarian og har allerede haft 4 film i denne uge.

mvh Kenn

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes