Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 04:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Jamo S 606 skratter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SørenAVK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 11 December 2010 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Effektforstærker.... kan bedre lide havrefras ;-). Jeg er altså absolut nybegynder i det her HIFI.
Det Eneste jeg har er Onkyo 608 reciever og Jamo 606 højtalere.
På mine Jamo 606 højtalere er der 4 input til kablerne (2 sorte og 2 røde).
Det ene kabel forbinder jeg med "Front Speaker" indgangen på min reciever og den øverste indgang på min højtalere (rød og sort).
Det andet kabel forbinder jeg så med "Surr back or Front High or front wide speakers (Bi-amp for front speaker)" og den nederst ingang (rød sort)
Og det samme gør jeg selvfølgelig med den anden højtaler.

Jeg har prøvet at sætte cd'en i min PC og skrue op her er intet skratten at hører i mine høretelefoner.
Det er først når jeg spiller den over min playstation 3 ( og så er det lige meget om jeg lytter til det i mine højtalere eller høretelefoner så kommer der skratten bestemte steder i sangen).

Hmmm hvilken del, ja det ved jeg faktisk ikke, jeg er næsten sikker på det ikke er bassen, diskant eller mellemtone er ikke sikker på hvad man lige mener med det?

Til top Vis SørenAVK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SørenAVK

NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 12 December 2010 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Den måde du har forbundet dine HT'er på, har jeg aldrig set eller hørt nogen gøre før.