| Forfatter |
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har du jo rimeligt klart meldt ud at jeg bare er et overflødigt mellemled, så det har jeg lidt svært ved at se argumentet for. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
mesi Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 November 2010 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
du har jo selv brugt spalteplads på overflødige bemærkninger i tråden,så jeg har lidt svært ved at se hvad du argumenterer for!
anyways var mit svar jo ikke rettet til dig.
|
| Til top |
|
| |
martin_p Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 401
|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lissau isf lærred spiller maks
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
mesi skrev:
du har jo selv brugt spalteplads på overflødige bemærkninger i tråden,så jeg har lidt svært ved at se hvad du argumenterer for!
anyways var mit svar jo ikke rettet til dig.
|
|
|
Hvorfor citerer du mig så i dit svar???
"Overflødige bemærkninger"?? Du må MEGET undskylde at jeg spildte min tid ved at forsøge at hjælpe dig. Jeg skal gøre mit bedste for at det ikke sker igen. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
mesi Udelukket fra forum

|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
citerer dig jvf reglerne du selv henviser til!
overflødige bemærkninger anser jeg for at være bemærkninger af generel observans uden informativt indhold,så hvis du mener at have bidraget konstruktivt i forhold til oplægget,har jeg overset det,og beklager mit uheldige ordvalg
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror vi snakker _meget_ forbi hinanden, så vi lader den bare ligge dér. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
mesi Udelukket fra forum

|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja og så glæder jeg mig over at ha fundet et ægte lærred i høj kvalitet til 762kr for 250 gange 160 cm incl manuel fjederrulle og beslag... der må godtnok være forhandlere med mere end tårnhøj avance i dk
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
mesi skrev:
ja og så glæder jeg mig over at ha fundet et ægte lærred i høj kvalitet til 762kr for 250 gange 160 cm incl manuel fjederrulle og beslag... der må godtnok være forhandlere med mere end tårnhøj avance i dk |
|
|
Ligesom avancen på øl, sodavand, leverpostej, bøffer osv. også er tårnhøj.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
mesi skrev:
min kvinde fandt et firma der leverer lærred med manuel rullefunktion i skræddersyede mål
i mit tilfælde er prisen 762 dkr plus fragt for 250 gange 160 cm 
|
|
|
Hvordan er det udført - er det i aluminiumskasse? Har du et link så vi kan se hvad det er for noget? Andre kunne måske have behov for samme info som du har søgt efter, så det ville være fint hvis du kunne røbe hvad man skal gøre for at købe det.
|
| Til top |
|
| |
mesi Udelukket fra forum

|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
no such thing as free lunch... som du skrev så klogt må man selv gøre en indsats! måske jeg sku gå otto oa i bedene,men nøjes med en symbolsk avance  til i andre derude - send en pb
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Januar 2011 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
mesi skrev:
no such thing as free lunch...
som du skrev så klogt må man selv gøre en indsats!
måske jeg sku gå otto oa i bedene,men nøjes med en symbolsk avance 
til i andre derude - send en pb
|
|
|
Hvis du er bange for at jeg har behov - det har jeg ikke, jeg har allerede et lærred.
Men du efterspørger selv hjælp på forum til at nogen kan fortælle dig hvad man skal gøre for at få fat på et billigt lærred. Desværre har ingen et svar til dig fordi de sikkert ikke har prøvet eller haft held til det, og enten har betalt det et lærred koster hos forhandleren, eller af mangel på bedre blot anvender et mørkelægningsgardin eller andet. De vil stadig gerne have et rigtigt lærred, så hvorfor ikke fortælle dem det her i forum? Hvorfor skal de kontakte dig via PB? Dårlig stil, hvis du spørger mig - og ikke befordrende for villigheden til at hjælpe en anden gang.
Og først beklager du dig gentagne gange over høj avance - og så overvejer du at skumme fløden på at henvise til hvor man kan købe... Kan du se modsætningerne mødes?
Hvordan ellers med hvordan lærredet ser ud - har du et billede af det? Måske først når du har modtaget det?
|
| Til top |
|
| |
mesi Udelukket fra forum

|
| Sendt: 06 Januar 2011 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
3310 indlæg !!
og de få jeg har læst bærer bestemt ikke præg af stil-fornemmelse, så jeg ville/vil naturligvis aldrig konsultere dig desangående eller finde din mening interessant.
ironi er en svær størrelse,især på tryk - her kan man se modsætningerne mødes!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Januar 2011 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har jo bare været med på forum i nogle år. Prøv at fremregne dit antal indlæg - så bliver det nok nogenlunde det samme.
mesi skrev:
og de få jeg har læst bærer bestemt ikke præg af stil-fornemmelse, så jeg ville/vil naturligvis aldrig konsultere dig desangående eller finde din mening interessant. |
|
|
Jeg har dog altid gerne (så vidt jeg husker) hjulpet med den smule viden jeg er i besiddelse af. Et forum er vel til for at dele erfaringer og hjælpe hinanden, forbi at viden kun deles i personlige beskeder. Ellers kunne det jo lige så godt være en lille lukket klub.
Men du har selvfølgelig ret til at have din mening - det har vi jo alle. Jeg undres bare over denne snæversynethed når du selv gerne vil have hjælp. Tænk et forum det kunne blive hvis alle tråde forløb i stil med "hvem kan fortælle mig hvordan jeg indstiller min surround receiver?" - "send en pb så skal jeg fortælle dig det"...
mesi skrev:
| ironi er en svær størrelse,især på tryk - her kan man se modsætningerne mødes! |
|
|
Så sandelig en svær størrelse - men seriøsitet kan også være svær. Jeg hæfter mig stadig ved at du ikke vil dele dine erfaringer på et forum der er til for at hjælpe, efter at du selv har spurgt om hjælp til emnet. Hvorfor vil du ikke det? Er der noget hemmeligt ved det? Så er det jo bare at skrive at det må du ikke fortælle om, men forbudet gælder vel også i en personlig besked så...
|
| Til top |
|
| |
klogesen Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 599
|
| Sendt: 06 Januar 2011 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og jeg har købt en projektor hos Harald Nyborg til 500 kroner. Der må @*?&% være kæmpe-avancer på alle andre projektorer, de er jo altid meget dyrere. Og min er garanteret lige så god som de bedste af de andre!
Sikke noget ævl at komme med at andre har svine-avancer, bare fordi du har købt et eller andet no-name lærred til under 1000 kroner. Alle skal naturligvis have en avance for at være lagerførende, kunne demonstrere varen og yde service, hvis der er problemer. Den stil, du lægger for dagen er ikke en god start på din deltagelse i dette forum, mesi.
|
| Til top |
|
| |
mesi Udelukket fra forum

|
| Sendt: 06 Januar 2011 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
skreg af grin over dit nick "klogesen"!! kanon eksempel på selvironi der,og tillykke med din fine røverkøbsprojektor fra harald
|
| Til top |
|
| |
mesi Udelukket fra forum

|
| Sendt: 06 Januar 2011 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
min af wymax og klogesen udråbte "dårlige stil" har medført intet mindre end 9 private henvendelser... alle har det tilfælles,at være høflige ja nærmest venlige,og blottede for selvhøjtidelighed!! altså stik modsat f****** man ser for mange af i debatten - ingen nævnt,ingen glemt
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Januar 2011 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
mesi skrev:
min af wymax udråbte "dårlige stil" har medført intet mindre end 9 private henvendelser... alle har det tilfælles,at være høflige ja nærmest venlige,og blottede for selvhøjtidelighed!!
altså stik modsat f****** man ser for mange af i debatten - ingen nævnt,ingen glemt 
|
|
|
9 private henvendelser fordi man ikke kan læse om dit køb her i tråden men må ty til en personlig besked. God fornøjelse med at svare på dem alle, håber du også svarer venligt så.
PS: Selvhøjtidelighed kan også være en svær ting at tolke... Jeg forsøger bare at klargøre hvad forum (fra mit synspunkt) er beregnet til - og så er din tone ikke med til at jeg ikke lige sniger en lille bemærkning ud mellem sidebenene hvad jeg mener om det. Set herfra er der bestemt andre der er mere selvhøjtidelige 
|
| Til top |
|
| |
mesi Udelukket fra forum

|
| Sendt: 06 Januar 2011 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil meget gerne du fedter dine intetsigende og ligegyldige indlæg andetsteds - pft.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Januar 2011 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
mesi skrev:
| jeg vil meget gerne du fedter dine intetsigende og ligegyldige indlæg andetsteds - pft. |
|
|
Intetsigende og ligegyldige er din opfattelse. Men ja, det fører vel ikke videre at forsøge at argumentere for hvorfor en løsning på problemet burde offentliggøres så andre kan bruge den, også om 3 måneder - de 9 henvendelser vidner vel om at der er en del der gerne vil vide det.
Så vi lader den bare ligge.
|
| Til top |
|
| |
mesi Udelukket fra forum

|
| Sendt: 24 Januar 2011 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige en follow-up desværre kan jeg ikke finde ud af systemet med at uploade fotos herinde,men kan til gengæld sige billedet er på højde med det jeg har set fra lissau,vel at mærke med samme projektor,en sony wp50 så jeg er en glad mand med et skræddersyet lærred i højeste kvalitet til laveste pris.. prisforskellen kan jeg jo fx bruge til de næste par pærer i kommende årti
|
| Til top |
|
| |