| Sendt: 20 December 2010 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
sirhish skrev:
thuekay skrev:
sirhish skrev:
sennheiser skrev:
|
sirhish
Kan se du har haft Van den hul cs-122. er der stor forskeld på cs-122 og MAGNUM har selv cs-122 nu og ville høre om det er pengene værd at opgradere til MAGNUM kablet.
|
|
|
Der er ikke den store forskel, en lille lille lille smule mere styr på bassen.... Om det er pengende værd????? Ja det syntes jeg, men jeg syntes også det ser godt ud med et godt tykt kabel så det var også for syns skyld jeg købte MAGNUM
|
|
|
Jeg er af en lidt anden mening, og mener der er ret stor forskel på de to kabler. Magnum spiller mere magtfuldt og med mere hug i bassen. Som om det gør mange ting lidt "større" og fyldigere.
|
|
|
Det skal lige nævnes at min sammenligning var på mit daværende anlæg i den billige ende, jeg tror gerne at forskellen er større når vi er oppe i den dyre ennde....
Jeg har faktisk stadig mine gamle cs-122ér liggende, det kunne være jeg skulle lave en ny test, nu hvor jeg er gået et par klasser op i grej 
|
|
|
Det er egentlig lidt bekymrende laesning hvis man taenker over det. At fantastisk dyre high-end forstaerkere, HT'ere osv skulle vaere mere foelsomt over for aendringer som 2 meter kabel end et "billigere" system
Jeg bruger selv mest et MIT terminator 2 biwire til mine toppe og en 4x6mm2 fladkabel fra industrien til bunden, saa jeg kan ikke sige mig fri for at vaere gaaet lidt kabelspedalsk
Indimellem skifter jeg lidt rundt paa kablerne derhjemme, jeg har et saet renaissance audio i det helt moderne flettet fladvalsede soelv i olie osv. liggende... om jeg kan hoere reelt forskel er ikke godt at vide.
Jeg tror mest det er placebo,(and i love it ) men naar jeg proever med lampeledning eller flettede netvaerks kabler gaar det helt galt, der synes jeg der er klar forringelse.
|