vedr. Xindak 1000 ES strømrenser, så er den det jeg vil kalde et bedst buy under 10 k kroner, hvis man er i marked til en strømrenser, har selv en og den er helt klart en forbedring i mit anlæg( kombineret med Transelectro skille trafoer), har iøvrigt prøvet den omtalte Nordost strømrenser, og synes den er lige lovlig dyr i forhold til den noget slanke og tynde lyd den bidrager med, undrer mig iøvrigt over at man skal give 25 kilo kroner for noget der i princippet er en passiv strømrenser gabende tom med nogle få spoler og kondensatorer samt noget Valhallakabel og tynde printbaner til at udglatte strømmen med, det lugter fælt af optrækkeri, specielt når den ikke bidrager væsentligt til lyden ud over det slanke og tynde
det er ret enkelt at afprøve om det giver noget, sæt skidtet til og lyt i en måned , prøv så at koble det hele fra, og hør så hvordan højde,bredde ,dybde og musik forsvinder som dug for solen.
en af mine gode venner har også en Xindak 1000 ES strømrenser som han bruger til et Accuphase anlæg i 250 kiloklassen, han har prøvet ovenstående, og fik meget hurtigt Xindaken på igen, da det hele syntes at falde sammen i forhold til lyden med Xindak en, det var iøvrigt på anbefaling af en forhandler der meget gerne ville sælge ham en strømrenser fra Accuphase (100 k +++
), og som bad ham om at smide det billige l'**rt fra Kina ad helvede til, for der er ikke noget kinagrej der kan bruges andet end en billig dørstopper, så meget for forhandler anbefalinger
køb med returret og returner hvis den ikke dur
iøvrigt, hvis det skal endnu være bedre, så køb en god skilletrafo, men en sådan er dyr, hvis den skal du´ til noget
ps:
så fik jeg nok trådt nogen over tæerne, so be it