Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 19:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Yamaha Surround (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
benny
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 08:07 | IP-adresse registreret  

har en yamaha az-1 som spille rigtig godt har prøve den i 1 md nu

hade før en yamaha 2095   som er magen til a-2   der blot radio i 2095

Til top Vis benny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af benny

whatz
Branchemedlem
Branchemedlem
Hififreaks

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

Har en a1'er som jeg er ufattelig glad for ;p
Til top Vis whatz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af whatz Besøg whatz's Websted

Olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har Yamaha DSP A2 og er MEGET tilfreds med den. Købte den for nogle år siden hos tapeconnection efter flere måneders overvejelser... det er en dejlig kraftkal på ca. 20 kg, hvilket vil sige at den kan levere ret meget strøm og trække de fleste højttalere uden problemer.

Jeg har prøvet at tilslutte alle kannalerne med højttalere (dvs. der er jo to ekstra "front effect-channels" som giver et ekstra perspektiv i surroundsound sammenhæng). Om man kan lide det er jo altid en smagssag, men jeg var og er stadig utrolig glad for denne her.

Har også prøvet at spille meget højt i 8 timer i træk til en fest i en stor lade, og nok blev den varm men den klarede det hele rigtig flot.

Du kan jo evt. læse dette fyldige review, som bl.a. var med til at overbevise mig: "

"Modest price tag for a high-end monster

Offering enormous muscle, onboard DTS decoding and a raft of features, Yamaha’s DSP-A2 threatens to steal sales from Dolby Digital amps below and above its price level. Stuart M Robinson takes a closer look"

http://www.homecinemachoice.com/testbench/Amplifiers/Yamaha/ YamahaDSP-A2.shtml

Hvis du finder en brugt til 5K eller derunder synes jeg bestemt du skal overveje det meget seriøst!

kek77
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Fyn
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Hej Alle sammen

Tak for de mange svar, jeg har lige fået hentet min DSP-A2'er i går og umiddelbart spiller den faktisk ret ok, jeg havde tidligere et Silverline og var lidt skeptisk ved skiftet, men i det daglige vil jeg sige jeg nok ikke høre så meget forskel, men klart til lytningen kan jeg hører lidt!

Jeg har lige fået hentet de sidste højtaler SA 1730 front, sa720av center og 705 bag og så en sub175 så det er jeg lidt spændt på at få testet!! Jeg er stadig lidt i tvivl om jeg skal have 1750 i front, men nu skal det andet her lige prøves!!!:-)

Det eneste jeg er lidt træt af er det der ikke er tuner i, jeg har fået en med løs, men bare sådan for pladsens skyld!

Men er der flere med erfaringer eller andre gode ideer omkring yamaha så fortæl om dem

Til top Vis kek77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kek77

C-h-a-m-p-e-n
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 Maj 2004 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

goddag

har selv lige købt en sådan model kan kun sige den spiller særdeles framragende min er os 4 år gammel. spiller sammen med højtalere til samlet værdi af over 100.000 så den burde ku trække dine tror du ikk ?

fortsat god dag og god weekend

Kenneth Hedegaard

Til top Vis C-h-a-m-p-e-n's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C-h-a-m-p-e-n

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes