| Forfatter |
|
Saijajin Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 19 Januar 2011 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
Her tænkte jeg nu på lydrøret i selve IEM'en og ikke øret. Altså når man presser sit earpiece ind i snasket, vil der så ikke trænge snask ind i lydrøret og stoppe det til? Ikke alle IEM's er lige lette at grave snavs ud af.. |
|
|
Okay, kunne ikke helt se hvad du mente.  Selvfølgelig trænger det også ind her, hvis det kan. Der er ikke andet for at være kreativ med at få lukket af for huller og filtre. Lille stykke tape har jeg også i tankerne.
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2011 kl. 02:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jacobtc Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 28 Januar 2011 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg modtaget mit blå stads ;) nu venter jeg bare stadig på mine Brainwavz, da jeg ikke tør udsætte mine MC5'ere endnu
:D
|
| Til top |
|
| |
jacobtc Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 10 Februar 2011 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Update!
Modtog igår mine Brainwavz, og gik idag igang med mit lille forsøg, desværre er dette sådanset umuligt hvis ens IEM's rør ikke
er langt nok... fik nogle underlige klumper ud af det, som var lige til at smide ud ): og nu er lufthullerne på mine M1'ere blevet
lukket til, så de er alt for boomy... men man måtte jo gøre et forsøg :)
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 11 Februar 2011 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv at få fat i noget luftslange til akvarie og så have en stump af det siddende og så put spidsen af din iem i den, så kan du forlænge den som du har lyst og tage den ud af proppen igen
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
FrederikS Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 18 Februar 2011 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad skulle ideen være når det hverken er den special silicone Westone bruger eller acryl eller ligende?
Den type afstøbningsmasse der kan bruges på hud vil krympe med tiden efter den er tørret helt ud også er man jo lige vidt.
Ikke for at være negativ ville bare informere inden folk bruger alle deres penge på noget der måske stopper med at fungere efter kortere tid.
|
| Til top |
|
| |
FrederikS Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Februar 2011 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
OT mht. biteblocks: Den ide med biteblock afhænger ifl. flere flok i industrien om den det tryk afstøbningsmasse yder på ørevæggen. Så dermed kan det varier lidt om åben mund er en god ide.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror heller ikke på at de vil holde i mange år, men et år eller 2 burde ikke være umuligt, men det er rent skud fra hoften, så frederik kan sagtens have ret, dog tror jeg at hvis de kun virkede i en månedstid eller to, ville de ret hurtigt forsvinde fra markedet igen..
jeg har to sæt customs og dem jeg har fået lavet efter "egne" anvisninger, med munden i normalstilling passer meget bedre end dem hvor eksperterne forklarede mig op og ned af vægge og stolper om alt muligt, de passer ad H...... til..
Så jeg taler kun ud fra mine egne erfaringer..
Acryldimserne ser så hårde og ukomfortable ud at jeg ikke engang ville overveje dem..
Jeg er så vendt tilbage til skumfiduserne, men det er af helt andre grunde..
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 02:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Intet siger at ting holder evigt. Det her er først og fremmest en billig gør-det-selv løsning, så det er en mild sag at lave nogle nye igen hvis behovet opstår. Hvis det her kan give mig nogle mere komfortable lyttetimer i mindst et par måned, så kan jeg kun være tilfreds. Er man så til mere holdbare ting, er det selvfølgelig en god grund til at vælge noget andet frem for dette.
Jeg ved dog ikke om det her stads overhovedet krymper. Mit synes ikke at have ændret sig i den tid, der er gået nu.
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 04:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Jeg tror heller ikke på at de vil holde i mange år, men et år eller 2 burde ikke være umuligt, men det er rent skud fra hoften,
så frederik kan sagtens have ret, dog tror jeg at hvis de kun virkede i en månedstid eller to, ville de ret hurtigt forsvinde fra markedet igen..jeg har
to sæt customs og dem jeg har fået lavet efter "egne" anvisninger, med munden i normalstilling passer meget bedre end dem hvor eksperterne
forklarede mig op og ned af vægge og stolper om alt muligt, de passer ad H...... til..Så jeg taler kun ud fra mine egne erfaringer..Acryldimserne ser
så hårde og ukomfortable ud at jeg ikke engang ville overveje dem..Jeg er så vendt tilbage til skumfiduserne, men det er af helt andre grunde..
|
|
|
Det med komforten af acryl var jeg også bekymret om da jeg bestilte min JH13 men da først tilvendingen var overstået (omkring 1 uge) var det
ikke noget problem og jeg kan bruge dem en hel dag uden overhovedet at bemærke at jeg har dem i __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad koster et aftryk hos en øreklinik herhjemme?
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gav 500 kr. hos Dansk Høre Center i Århus for 1 år siden
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
FrederikS Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke så meget om de holder eller ej det er mere om de slutter tæt, men det kan jo komme an på en prøve.
Mht. professionelle afstøbninger ligger det mellem 300 og 500.
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik_sdk skrev:
| Hvad koster et aftryk hos en øreklinik herhjemme? |
|
|
Jeg mindes at have givet 200 eller 250 hos dansk hørecenter for to års tid siden..
|
| Til top |
|
| |