| Sendt: 17 Januar 2011 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker de herrer r-l-b og stridsvognen for deres "selvsving". Og nød lærer som sagt, mindre påklædt kvinde at spinde. Og nød er jeg vel i på sin vis. Da min hifi gøren og laden er begrænset grundet SU og et lille supplement job ved siden af. Derfor jeg tænker billige løsninger. Og billig er jo max. 2000,- og at jeg kan genbruge min Denon pickup. Derfor har jeg vejet for og imod i løbet af dagen. Er i den heldige situation at jeg må skrive om optimering m.m. af en "stock" Technics. Så jeg har brugt 8 intense timer på at støvsuge nettet. Og kommet frem til at der er ligeså mange der hylder den originale arm med nogen ændringer som der er folk der afskyr den. Og det er ikke til at gennemskue om det er folk der mener at alt skal være dyrt og fancy eller om det er typer der ikke ved noget om det. Så jeg er kommet frem til at jeg modder den originale arm, så meget jeg nu selv kan gøre. På sigt vil jeg få den om kablet, foret armrøret, få fuge masse i plinten (tak CARS), andre fødder og diverse andrer alternative muligheder. Måske voodoo..... Det kan jo være at jeg får nogen gode erfaringer af det  Så endnu en gang tak for jeres inputs. Og jeg følger op på diverse pro's & con's i mit projekt, det bliver postet i "Alt om technics......" tråden.
|