| Forfatter |
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 20 Februar 2011 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her ses så E2 igen og her kan man på soklen ane de justerbare ben. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
kimber Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 439
|
| Sendt: 20 Februar 2011 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
nesdam skrev:
kimber skrev:
| Hvordan kan det være man stadigvæk kan købe basenheder til dem hos snell,troede ikke de enheder blev lavet mere. |
|
|
Der er tale om enheder som er fremstillet specielt til Snell. Hvis bare de bestiller tilstrækkeligt mange kan de stadigvæk få dem lavet hos Scan Speak. Med alle de E og J der skal have renoveret basenheder burde der være tilstrækkelig efterspørgsel til et "genoptryk". Det er jo samme basenhed der sidder i alle E og J modeller.
|
|
|
Har lige skrevet lidt med snell og de havde et par basenheder tilbage til E2 som var solgt,men de ville få nye hjem om 3ugers tid,så de må blive lavet endnu.
|
| Til top |
|
| |
kimber Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Februar 2011 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
This is an exclusive driver that involves proprietary tooling.
We have built it in Norway and in Denmark, the drivers are the same as all the components are identical.
I will take a pic of the cone front, yes it is coated.
Best, David

|
| Til top |
|
| |
kimber Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Februar 2011 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der bare lige det med prisen,det ikke billigt for sådan noget gammelt l**t
1 par løber vel op i små 4000dkr,tak for kaffe siger jeg bare.
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 21 Februar 2011 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimber skrev:
|
Så er der bare lige det med prisen,det ikke billigt for sådan noget gammelt l**t
1 par løber vel op i små 4000dkr,tak for kaffe siger jeg bare.
|
|
|
Det er da et godt eksempel på værditilvækst gennem arbejde. Ud fra en forsigtig vurdering koster enhederne maksimalt 400 kr. stykket når de forlader fabrikken (formentlig Scan Speak). Så skal de fragtes til USA, måles og parres med delefilterkomponenter, og fragtes tilbage til Danmark igen. Staten skal også have sin andel af "arbejdet" gennem momsen, som regnes af den totale pris inkl. fragtomkostninger. Den endelige pris bliver nok 1500-2000 kr. stykket. Selve basenheden er stadigvæk den samme som den var da den forlod fabrikken.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Februar 2011 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimber skrev:
|
1 par løber vel op i små 4000dkr,tak for kaffe siger jeg bare. |
|
|
Det er i det mindste rart, at men trods prisen, kan få genskabt sine kære sneller. Jeg ville da blive ked af det, hvis jeg måtte afskrive mine A2. Jeg kunne vælge at få nye skumophæng på eller helt nye med gummi ophæng. I stedet for at give 800kr pr bas med nyt skum, valgte jeg at give 4300kr for helt nye. Det har jeg sgu aldrig fortrudt. Se under indlæg...se en A bas og se de kære børn.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 21 Februar 2011 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du huske hvilket fabrikat dine nye basenheder har?
(Din grønne skriftfarve er i øvrigt ret svær at læse )
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Februar 2011 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Nesdam
Det kan jeg desværre ikke, men der til forskel fra Becker, er bassen ventileret i polstykket. Men jeg vil lige finde ud af det, og vender tilbage. Skal nok vælge en læsbar farve næste gang. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |