| Sendt: 18 Marts 2011 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal vi ikke komme tilbage til bolden i stedet for at debattere hvor lidt eller meget tid haug bruger foran computeren?
Jeg kan ikke sige noget fornuftigt om HD600 da jeg aldrig har hørt dem.
K701 har jeg hørt, jeg har et par. De er muligvis neutrale, men de mangler totalt bund. Jeg hører blues, funk, jazz og rock og der falder de efter min mening totalt igennem, der er simpelthen ikke nok punch til min smag. Jeg burde egentlig tage mig sammen og sælge dem.
Til gengæld har jeg et par DT770pro jeg er vild med. Der er dem der mener de er godt uldne og blander det hele sammen, men til det jeg hører synes jeg de er skønne. Perfekte funk/rock bøffer hvis du spørger mig.
Nu er det bare ikke sikkert vores smag er ens. Der er som nævnt masser af mennesker der er vilde med K701, jeg er bare ikke blandt dem. Der er også dem der mener DT770 er noget mudder, det synes jeg nu ikke, eller måske er det bare det jeg kan li'?
Du må som minimum fortælle os hvilke musikere du lytter til og hvilken slags lyd du foretrækker fra dine kommende lyttebøffer. Det kan give os mulighed for at komme med bud på det du ønsker, men bagefter bliver du nødt til at tage ud og lytte inden du køber, ellers ender du bare op ligesom mig med et par lyttebøffer der ligger på hylden og samler støv.
|