Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 17:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Anbefal mig en Musik dokumentar (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 08 April 2011 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

nanohest: Tak for tippet. Jeg har set opfølgeren på Heavy Agger idag Ret rørende

Okæh, jeg må anbefale min egen favorit. En 'Rockumenatry'.... Bad News!!! Check it out! Jeg har begge episoder på video(hifi stereo). De gutter holder HELE vejen Uden fis, de ender med at spille på 'Castle Donnington' for 250.000 mennesker.

Her er en forsmag fra youtube: Bad News

Frey
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2009
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 April 2011 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Glemte helt og anbefale spinal tap, en kanon dokumentar om et fiktivt
engelsk rock bånd!
Til top Vis Frey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frey

andeth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 April 2011 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

Dokumentaren om Dixie Chicks, Shut up and sing er også aldeles fremragende og i den grad anbefalelsesværdig. Helt ufatteligt at ordene, vi skammer os over, at præsidenten er fra Texas, sagt på engelsk jord, kan få så helt vanvittig stor betydning.
Til top Vis andeth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andeth

pvh1987
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2008
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 April 2011 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Jeg har for nyligt set dokumentaren "J.J. Cale - To Tulsa and Back" hvilket jeg synes var ganske spændende. På bagsiden
står der

"He is a legend wrapped in mystery whose records and persona have earned him a devoted cult following worldwide. J.J.
Cale has quietly made a major impact on rock music but remains and enigma as perhaps the most unpretentious man in
popular music. J.J. Cale is credited with creating the Tulsa Sound, a laid back mix of Rock'n'Roll, Country, Blues and Jazz.
Among Cale's devoted fans are musicians of all generations. He is a musician's musician.

Two of Eric Clapton's biggest hits were achieved with Cale's "After Midnight" and "Cocaine". When Clapton was asked which
other musician he would most like to be, he answered 'Cale', calling him 'one of the masters of the last three decades of
music'.

For the first time, Cale has agreed to have a film made about his music, his life and career. The documentary follows him and
his band through six American states on his recent To Tulsa and Back Tour."

Det er som der står ovenover den første film om J.J. Cale - og det kunne også godt gå hen at blive den sidste, hvem ved...
Jeg vil i hvert fald anbefale den. Jeg købte den for 50 kr. i Moby Disc i Odense.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes