Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 18:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Bedste højtaler? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Henrik.E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 08 Maj 2011 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:

Anders1910 skrev:

Jeg har igennem et stykke tid virkelig ønsket mig en opgradering til mit anlæg, har læst masser af
reviews og hørt lidt forskelligt - men jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres reallife erfaringer!!

Mit setup:

Plinius Hiato int. forstærker

Plinius CD-101

Kabler: NORDOST VALKYRJA RCA 1 METER, HT-kabel Black Rhodium Polar Samurai

Jeg har overvejet følgende: Magico V2 og Magico V3, B&W 802D, Marten Bird, Audiovector Si6 Avangarde Arrete, Dali
Euhopia og Helicon, men hvad er jeres forslag? Ukendte mærker er absolut også interessante!

Min lytterum er ca 25 m2, aflangt og ikke indrette optimalt til lytning (dvs. det er min stue med sofaer etc.), så højtalerne
må ikke være alt for kræsne.

Ser frem til at høre jeres forslag

Hvis du fortalte lidt mere om hvilken type musik du fortrinsvis hører, samt oplyste HVORFOR du netop har
de nævnte højttalere på din liste, ville der være en ganske svag mulighed for at komme med inputs til dig.Jeg "håber" ikke,
at du har lavet en liste med højttalere uden skelen til andet end de skal være dyre??Og det er dog helt utroligt så mange der
åbenbart har real life-erfaringer med Magico. Jeg går ud fra at "real life" <span style="font-style: italic;">ikke</span>
dækker over, at man har hørt en Magico stå og pippe hos en forhandler eller på en messe?  Mvh.Niels

jeg har hørt dem hos forhandleren men det er også ud fra det jeg skriver som jeg gør og kommer med forslag som jeg har
haft selv

sborup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 08 Maj 2011 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Anders1910 skrev:

Hej alle

Mange tak for alle jeres gode indlæg! Jeg er rigtig glad for alle jeres bud, og der er helt sikkert et par imellem, jeg vil undersøge nærmere.

I dag regner jeg med at få tid til at tage forbi High Performance, hvor de har mit setup sat til Magico V2, som mange af jer også anbefaler.

Hvad siger I i forhold til kabler? Giver det mening at tage mine egne kabler med for at høre setuppet så realistisk som muligt?

Jeg vil også benytte lejligheden til at høre et par andre og så håber jeg at jeg også kan få lov til at høre Devialet D-Premier, som har fået uhørt gode review. Jeg kan droppe et par linier om det.

Mvh

Anders

Hej Anders.

Det giver bestemt mening at tage dine egne kabler med, ligesom det også er smart at tage din egen musik med. Ser frem til at høre lidt om hvordan det er gået hos High Performance. Mvh S

Til top Vis sborup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sborup

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes