| Forfatter |
|
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1612
|
| Sendt: 16 Juni 2011 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til alle..
Jeg vil ikke skabe en diskution, vil bare gerne få en idè om hvad der er fair at gøre i denne situation, da jeg ikke har haft ht`er hvor dette er sket på før!
Lytter på alle svar og giver da Ronin ret i at jeg skal komme ind med dem, men må og så sige at jeg ytrer min frihed herinde, for at få grundlæggende/informationer/svar på hvad der bedst kan betale sig og om det hele er mere, en mindere storm i et glas vand.
|
| Til top |
|
| |
aprox Udelukket fra forum

Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 18 Juni 2011 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
har du fået svar fra hifiklubben ang de bobler
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 19 Juni 2011 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke endnu. Har ikke haft chancen for at få dem ind. Eller taget billeder, men prøver med billeder først i næste uge. Er desværre ikke hjemme her i
weekenden.
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 19 Juni 2011 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chromosome skrev:
Ikke endnu. Har ikke haft chancen for at få dem ind. Eller taget billeder, men prøver med billeder først i næste uge. Er desværre ikke hjemme her i weekenden. |
|
|
Jeg må næsten stille den samme undren som Ronin - et er jo at du forståeligt nok er ked af at opdage nogle ting, der for dig virker som uhensigtsmæssigheder ved højttalerne , men uden andre kan se, hvad det drejer sig om, vil alle svar du kan få, jo være temmeligt diffuse, og dermed vel også ubrugelige
Klart købeloven er på din side, i og med du naturligtvis skal have hvad du er stillet i udsigt, men det er altid et vurderingsspørgsmål - og fremgangsmåden er jo at få sælgeren til at give sit syn på tingene - så kan man tage tingene derfra.
resten er gætværk.
men jeg forstår dig godt ! Jeg ville også have det skidt med at have fået mindre end jeg troede jeg havde betalt for.
om det er en storm i et glas vand - kan ingen vide, uden at have set "varen" __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 19 Juni 2011 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har idag set min kammerats mentor 6 le. De er fejlfrie, hvad angår bobler, deslige. Vil ikke tage andre standpunkter end det indtil videre. Hvad der
kan være gået galt i produktionen vil jeg lade hifiklubben afgøre. Så tager den derfra. Men nu er det da ikke kun mig der har en mening om
hvorledes de skal se ud ;)
Igen vil jeg sige at jeg ikke vil skabe diskution, kun høre hvad folk herinde har af ord som er brugbare.
Tak for ordene indtil videre alle sammen. Det er jo self. Heller ikke verdens undergang, jeg ønsker blot, som sagt af jan stevns, at få hvad jeg
betaler for.
Mvh. René
|
| Til top |
|
| |
Gbemi Forum Bruger

Tidl. Hifi4real
Bruger siden: 20 September 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 20 Juni 2011 kl. 07:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg ville nu personligt hellere læse en tråd der startede med dit problem og så læse hele forløbet om hvordan Hifiklubben havde håndteret dit problem. Alt dette her imellem kan jo kun blive gisninger om hvad der sker.
Jeg er mere end sikker på Hifiklubben vil lægge sig i selen for at få løst dette. Jeg husker en episode tilbage for 5-6 år siden, at en gut kom ind med et sæt Dali Grand, som var 8-9 år gamle og hvor finéren var begyndt at gå op, hvilket jo sikkert kan skyldes mange ting såsom fugt, vildt højt musik gennem flere år, sollys ect ect.....
Disse byggede Hifiklubben helt nye kabinetter til og manden fik dem tilbage, som havde de nærmest forladt fabrikken for 1. gang. Det synes jeg er fornemt, så du kunne jo håbe på, at der venter dig en ligeså (måske endda bedre, siden dine er nye) behandling og den bliver da spændende at læse om.
Bare lige en lille historie om god service.
Mvh
Kennet
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 20 Juni 2011 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
du kan jo have ret i at jeg burde søge om emnet, har jeg dog ikke gjort. Kun via Google og der så jeg ikke noget, var dog også en hurtig
gennemgang. Men lyder da som en lille solståle historie. Nu ser vi hvad der sker med denne.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Juni 2011 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
men man har jo lov til at spørge andre til råds det er der jo ikke noget forkert i syntes jeg ikkke
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt nyt! Har snakket med Hifi klubben og højttalerne har været og er stadig nede i butikken. :( Højttalerne kan lakeres om, men da baflen er limet
på og dermed ikke kan fjernes under omlakering, vil de ikke garantere at det bliver et bedre resultat, end sådan som de ser ud i forvejen. En ting
er sikker: de skal ikke se sådan ud som de gør. Der findes heller ikke andre kabinetter end de x antal højttalere der er lavet i LE udgaven. Jeg har
muligheden for at få pengene retur, dog ikke et ønske. Jeg kan få et afslag i prisen, heller ikke mit ønske, men måske sidste løsning, er den
bedste.. Da jeg ikke vil have andre højttalere end denne model.
Nogen der har en idé om hvad det koster ved en auto-lakerer, for at lakere disse højttalere om hvis jeg skulle sige ja tak til afslag i prisen? Så må
jeg jo selv vurdere om jeg tør gøre det efterfølgende. Det skal jo så bare passe sammen med det afslag der bliver foreslået fra Hifi klubbens side
af, så jeg ikke skal til at miste penge.
En lidt trist historie, men som udgangspunkt har Hifi klubben gjort hvad de kunne og så er det jo sådan det er. Mener dog selv den ekstra mil er at
lave nye kabinetter, pris underordnet. Forretnings-synsmæssigt, et tab selvfølgelig (i penge).
Så.. Hvad burde et afslag være? kontra det det koster at omlakere?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay det er da godt nyt jeg ville også vælge en omlakering hos en autolakere vil tro at det koster ca 3000kr men der kan være
en del pris forskel fra autolaker til autolaker, men det er selvfølge ik din hovedpine hva det koster men har du fået en
prisramme
|
| Til top |
|
| |
Jackinvestor Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2011 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 02:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad hifiklubben betale en omlakering. Skulle det vise sig at den nye lakkering også et fejlbehæftet så vil problemet stadig ikke være løst og du vil
dermed være berettiget til kontant nedslag i prisen. Husk nu på, at hifiklubben jo bare sender regningen videre til Dali så hifiklubben gør
selvfølgelig det nødvendige for at du bliver tilfreds.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 07:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
så sender de jo bare regningen videre til sig selv
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for ordene. ;) finder ud af det idag hvad der bedst kan svare sig..
Men hvis de nu blir lakeret om gennem Hifi klubben og det ikke bliver kønnere af den grund så er det forfra med afslag! Er det det købeloven siger
Jackinvestor?
Og tænker lidt.. HVOR dygtige er de her auto lakerer til at lakere højttalere og så i akkurat samme finish som de er i nu !?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne forstå på sælger i klubben, at de ikke kunne finde en auto lakerer der umiddelbart kunne lave præcis samme finish igen. Og
det vil jo være skidt, så er originalen jo ikke så original mere. !!
Btw. Synes jeg har fået god hjælp fra Hifi klubben for at få det her løst og de kan ikke gøre mere end det de har prøvet, så Ingen sure miner her.
Men det er jo alligevel nogle ht der skal holde distancen i mange år fremover og ser jo helst jeg blir rigtig glad for dem, hvis der blir lavet en
ordentlig lakering hvis det bliver tilfældet.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 08:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denon4life..
Har ikke fået en prisramme endnu, men går ud fra jeg hører noget idag. Og så tar vi den derfra... Måske de vil bytte lige over til et sæt euphonia
ms5
|
| Til top |
|
| |
Jensiman Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 432
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Få pengene retur og køb disse:
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=192446
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay det ville sku være fedt, super bytte for dig men extremt dårligt for dem
|
| Til top |
|
| |
Taurus Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 711
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det link som jensiman sendte dig løser da hele problemet! Få dog pengene retur og køb dem her i perfekt stand, så er alt i den skønneste orden plus du får en sjat penge i hånden for ulejligheden, sælger regner vel ikke med at sælge dem for det samme som han selv har givet
Du får selvfølgelig ikke et sæt Euphonia i bytte til over den dobbelte nypris uden at betale en difference
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var også det jeg mente med at det ville være et extremt dårligt byt for dem for nyprisen på euphonia ms5 hedder næsten
39 kilo pr styk, så hvis der er tale om et byt så må der også være tale om en pæn slat penge til dem,
med hensyn til linket taurus så kan jeg kun give dig ret at det er lidt højt sat også selvom de ik laves mere altså mentor 6 le
|
| Til top |
|
| |
Taurus Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 711
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil selvfølgelig aldrig kunne dreje sig om en MS5, men derimod en MS4 til 27K der har samme fysiske dimensioner som en Mentor 6
|
| Til top |
|
| |