| Forfatter |
|
aprox Udelukket fra forum

Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej det tror jeg heller ik.
det ville også være mærkeligt hvis det var ms4 da de koster 17 kilo mere pr styk end mentor 6 le
så ville det være en del billigere for hifiklubben af få trådstarters mentor 6 le omlakeret
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Juli 2011 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der noget nyt i sagen
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1612
|
| Sendt: 01 August 2011 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var self. En joke at jeg kunne bytte over til helicon el euphonia!!
Der er nyt. Jeg har fundet et sæt der er fejlfri efter sigende. De blir afhentet idag og så har jeg igen et sæt mentor 6 LE i hjemmet.. Så det er
rigtig lækkert. Pengene kommer retur fra klubben, skal gi samme pris på det andet sæt og det gør mig egentlig ikke så meget da de er uden fejl.
Så nu er det jo bare at komme igang med at lytte til musik igen. Så endelig en ende på den problem stilling.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 01 August 2011 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og bi amping historien kan endelig begynde igen. Første nr. Blir nothing Else matters!!! Og så skal de bare spilles til nu, da sælger ikke har spillet
på dem så meget. Blir spændende efter de første 100 timers tilspilning og høre hvor meget disse vidundere åbner sig.
Da jeg nu er ret pernitten! Mht. Fejl på højttalere ( i hvert fald lige pt.) håber jeg bare at det nye sæt stråler helt uden at jeg skal tænke på at der
sidder fejl på dem kabinet mæssigt sehellen heller andre fejl self.! Hvilket det jo heller ikke tyder på fra sælger at der er. Så der kommer dejlig ro i
sindet til middag når jeg får set dem og de bliver afhentet.
Har heller ikke hørt el. Læst mig til andre der har fejl på deres sæt af samme, så mit må ha været et særtilfælde og det er jo hvad der kan ske.. ;)
Happy ending satser jeg på. Og en klar tilbage melding herinde skal i nok få at høre, der er mange der har skrevet i/læst tråden, så vil self. Give
de sidste par ord med, når de nye er set og sat til alteret derhjemme senere idag.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 August 2011 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg regnede også lidt med at det var gas  men det er godt at hører at du har fået pengene tilbage og fundet nogle andre så må man håbe at de er de skal være håber jeg for dig. og jeg forstår dig godt jeg ville have det på samme måde hvis der var bobler på mine højtalere. de skulle også åbne sig utroligt meget op under tilspilningenjeg regnede også lidt med at det var gas  men det er godt at hører at du har fået pengene tilbage og fundet nogle andre så må man håbe at de er de skal være håber jeg for dig. og jeg forstår dig godt jeg ville have det på samme måde hvis der var bobler på mine højtalere. de skulle også åbne sig utroligt meget op under tilspilningen
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 02 August 2011 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm

Den ene diskant i de nye MENTOR 6LE jeg har fået hjem lyder ABSOLUT!! ikke som den skal ..
Forstår det bare ikke.. Tror i sælger kunne have fundet på at sælge et sæt der har en defekt diskant? var self. så dum jeg ikke hørte dem hos sælger. Nu bliver det ikke værre...
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 02 August 2011 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
OKay. Har lige byttet om på højttalerkablerne så det er ikke høttalerne den er gal med, men åbenbart en udgang fra en af effektforstærkerne.. prøver lige at bytte lidt rundt på dem og ser hvad der sker.
Kan det nemest tænkes at det er kablet el. effektdelen den er gal med? må jo prøve nogle udelukkelses metoder.
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 02 August 2011 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så langt så godt.. Har været en løs forbindelse i Y-split kablerne på en af effekterne. Har byttet om på det ene sæt R/L Y-split kabel og nu spiller det igen, det har dog siddet helt stramt på terminalerne, så virker lidt underligt at de bare skulle "vrikkes" lidt i. (måske det er sommevarmen der leger lidt med elektronikken?) 
Var da lige ved at få en total krise over det . Men min umiddelbare intuition må så være at jeg skal have fat i nogle bedre Y-split kabler end dem jeg bruger. Bruger nogle Home-theater Y-split kabler nu og de er helt nye (1.5 måned gamle). Enten er de ikke særlig velegnet til alm. højttalerbrug eller også er det bare ikke god nok kvalitet, siden man bare skal vrikke lidt i kablet og så spiller det rigtigt igen. Så hvordan fixer man lige den?
Måske jeg burde starte en ny tråd ang emnet istedet at lade den køre herinde, da det ikke har noget med sagen at gøre mere.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 August 2011 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay godt at du fik det til at fungere igen, ja jeg kan godt sidde mig ind i at du har været en meget ufed situation at stå i, især
ovenpå alt det andet, men så fik historien jo så en god ende. det er da ellers nemt med det chord silversreen da de har 4
forskellige farver  men heldig at du ik brændt dem af eller udgangen, men der er vel også soft clipping på dine effekter.
ps husk man skal altid hører det inden  ja du må have lagt nogle billeder ind
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
|
| Sendt: 02 August 2011 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|