Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
Sendt: 10 Juli 2011 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
Det undrer mig lidt at det frarådes. Den eneste forskel jeg kan komme i tanker om er mere kraft og bedre overskud til at holde
enhederne i skak. Kan ikke umiddelbart se nogen negativ effekt whatsoever ved at bi-ampe så længe de 2 forstærkere der
bruges er ens?
Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
.....Her må jeg give rskriver ret. Det er ligegyldigt om du bruger een normalt eller to fordelt på henholdsvis bas og mellemtone/diskant. Du ændrer intet rent teknisk på effekttrinene inde i dem. Mon ikke det er brokobling, der tænkes på. Her skal du nemlig ind og ændre i dem og det er de ikke bygget til.
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
aprox Udelukket fra forum Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
nej det var biamping det mente, men det kan også være en helgardering fra holfi's side jeg har haft lånt en holfi power 8 her i weekenden af en kammerat og jeg må sige at det lyder super godt men er blevet lidt i tvivl for jeg har også kigget på en parasound hca 2200 om den vil kunne gøre det bedre den har jo mere power og biwiring terminaler så vidt jeg kan se på google
Sendt: 09 August 2011 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
hey er der nogle der ved hvor strømstærk sådanne en holfi power 8 er og hvor mange ampere den er på kan ikke rigtig se
noget på nettet. håber der er nogle der evt ved det. det eneste jeg kan se det er watt opgivningen som skulle være 2x100w i
8ohm
Sendt: 09 August 2011 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
okay jeg har også hørt at den skulle være en strømstærk lille satan. men inde på google stod der 2x100 8ohm og 170w 4ohm.
nu er det jo 4ohm`s højtalere jeg har
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum