| Forfatter |
|
henrik141 Udelukket fra forum

Tager lige en pause!
Bruger siden: 09 Marts 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 708
|
| Sendt: 19 Juli 2011 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej volcano, har du fundet nogle højttalere du kan bruge, nu er det jo et stykke tid siden at du startede tråden
|
| Til top |
|
| |
volcano Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 20 Juli 2011 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik
Nej, jeg har lånt mine gammel Jamo D365 (højtaler fra midt 90´erne) som jeg havde solgt til konens fætter de spiller overraskende godt :-)
men har ikke helt bestemt mig endnu, for kæmpe Gulv højtaler eller Kompakte med en sub hvad lyder bedst efter jeres mening, hvis nu man tager 2 opsætning fra samme serie
eksempel.
A. 2.stk IKON 1 MK2 & IKON SUB
B. 2.stk IKON 6 MK2
|
| Til top |
|
| |

Tager lige en pause!
|
| Sendt: 20 Juli 2011 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen, det er jo et spørgsmål om smag, jeg kan godt lide at fronterne kan give bas også, jeg har Dali Evidence 870, som har 2*8" bas, og en svs sub som har en 12", og der er knald på, jeg har også haft Dali Grand Diva som har 2*6,5" men der savnede jeg bas fra fronterne, men igen det er et spørgsmål om smag, så du må prøve dig frem, det er jo dig der skal lytte til det
|
| Til top |
|
| |
aprox Udelukket fra forum

Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 20 Juli 2011 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er jo en smagsag nogle kan godt lide 6,5" og syntes de giver en god hurtig og stram bas andre vil gerne have en en lidt
mere hård bas, jeg syntes det er bedst med 6,5" har selv haft højtaler både med 1o" og 8" men jeg syntes at 6,5" passer bedst
til mig.
der er jo også andre højtaler end dali evidence som du blir ved med at anbefale men fornemmer lidt du går i selvsving, det er
også en lækker højtaler,
|
| Til top |
|
| |

Tager lige en pause!
|
| Sendt: 20 Juli 2011 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
denon4life skrev:
det er jo en smagsag nogle kan godt lide 6,5" og syntes de giver en god hurtig og stram bas andre vil gerne have en en lidt mere hård bas, jeg syntes det er bedst med 6,5" har selv haft højtaler både med 1o" og 8" men jeg syntes at 6,5" passer bedst til mig.
der er jo også andre højtaler end dali evidence som du blir ved med at anbefale men fornemmer lidt du går i selvsving, det er også en lækker højtaler,  |
|
|
Det er hvis første gang jeg har anbefaldet Dali evidence. Siden 2008, hvor jeg startede med at følge med herinde, har jeg ikke set så stor en fanboy som dig, så hvis der er nogle der er i selvsving så er det sgu hvis dig, du skriver jo bare derudaf om det er rigtigt eller ej, men du har da sikkkert ret, der er ikke nogle der har bedre sager end dig. Jeg synes at du er lidt til grin en gang imellem 
Men jeg vil hellere skrive til volcano end jeg vil skrive til dig, jeg gider ikke at mundhugges med dig, for du har helt klart det bedste grej af os alle herinde, det mener du ihvertfald selv, men prøv dog at holde det for dig selv engang imellem
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Juli 2011 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var ment i en god mening og jeg prøvede faktisk ik på at diskuterer med dig det var ironisk jeg skrev det.
jeg har aldrig sagt jeg havde det bedste grej for det har jeg bestemt ik overhovedet men fair nok
men jeg syntes faktisk også at hvis volcano gerne vil have nogle dali med godt spark i at han skulle tage nogle 870èr hvis han
gerne vil lidt tættere på cv så købe nogle axs 10k den er ik så hidsig i diskanten som concept men det er bare min mening
|
| Til top |
|
| |
Funzy Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
| Sendt: 21 Juli 2011 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dali axs 10k er en rigtig fed højtaler til prisen, den giver det spark i maven du vil have, og skriger ikke i ørene, Dali 909 er stortset samme højtaler, og de er let at drive, jeg har selv haft begge sæt, og skulle jeg vælge igen tog jeg nok axs 10k, og til den behøver du ingen sub.
Jeg har ikke selv haft Dali evidence 870, men har en kammerat der har et sæt 870se. De spiller også fedt, den er mere fyldig at lytte til, men har ikke samme punch overhovedet som axs 10k.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 Juli 2011 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
helt enig jeg vil også heller have nogle axs 10k end 909. men er dog lidt uenig med at de er letdrevne de vil gerne have noget power da jeg for mange år siden havde nogle axs 10k bruge jeg en technics på 100w pr udgang der slog den fra når den kom over kl 12 ved ik om det var fordi at den ik var strømstærk nok men det hjalp den den blev skiftet ud med en anden. men jeg syntes at helt klart at den fedeste og bedsts lydende pa højtaler dali har lavet er axs 10k overgår også concept 10 men det er bare min mening ved godt jeg helst ik må sige den  benzin på bålet
|
| Til top |
|
| |