| Forfatter |
|
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 18 September 2011 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
CARS10 skrev:
|
Ha ha det kan jeg sgu ikke finde ud af
carsten |
|
|
Carsten, du har sikkert nogle spændende billeder liggende på din pc. Vælg ikonet her for oven med kamraet og den bøjet pil ved siden af A'et. Det skilt der kommer frem, står der "gennemse". Vælg dette. Og vælg derefter "billeder". Rul frem til det ønskede billede og klik på "ok". De 2 næste skilte vælger du ligledes "ok", så har du dit billede i et indlæg. Det må bare ikke være på mere en 35kb. Det kommer frem, når du sætter markøren på billedet, så du kan se om der er plads. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 18 September 2011 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
mange tak Allan, men jeg har aldrig lagt billeder ind på min pc. men jeg kan godt se at jeg må begynde at lære det. Jeg er sgu bedre til at beskære, end at programere.
carsten
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
CARS10 skrev:
|
mange tak Allan, men jeg har aldrig lagt billeder ind på min pc. men jeg kan godt se at jeg må begynde at lære det. Jeg er sgu bedre til at beskære, end at programere.
carsten |
|
|
Ok. De billeder du ser i indlæggende, dem kan du gemme hvis du vil. Placér markøren i billedet og højre klik. Derefter vælger du blot "gem billede". Det samme gør du ved billeder du finder, når du gurgler.....øh googler.   __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
ginger Udelukket fra forum

Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ginger Udelukket fra forum

Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
samme koncept som rega 3 - blot i andre materialer og størrelse!
|
| Til top |
|
| |
A127 Udelukket fra forum


Bruger siden: 19 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 716
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
ginger skrev:
samme koncept som rega 3 - blot i andre materialer og størrelse!
|
|
|
.... og masse Hvor er støvlåget iøvrigt, ellr bruger rigtige mænd heller ikke støvlåg
|
| Til top |
|
| |
ginger Udelukket fra forum

Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
støvlåg var ikke en del af konceptet da jeg lavede den....men bruger en filtmåtte når den ikke er i brug
rigtige mænd har kvinder der støver af - billedet er taget mellem to kvinder!
|
| Til top |
|
| |
FinnC Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
ginger skrev:
rigtige mænd har kvinder der støver af - billedet er taget mellem to kvinder!
|
|
|
Se det var en ægte solid fynbo (og uden valgflæsk)  __________________ Nogle drukner sig i problemer, andre tager sig en uddannelse, så de kan svømme imellem dem. [Mark Twain 1835-1910]
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Er der småkager i den dåse, der står oven på plinten   __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten
De billeder du gemmer, finder du igen, når du klikker på Windows start ikonet nede i hjørnet, eller trykker på tasten på tasteturet med samme ikon. Så vælger du blot "billeder". Vil du se billedet i større format, dobbelt klikker du bare på billedet. Størrelsen et meget forskellig alt efter antal af kb. Sværere er det ikke.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
ginger Udelukket fra forum

Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ginger Udelukket fra forum

Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
|
Carsten
De billeder du gemmer, finder du igen, når du klikker på Windows start ikonet nede i hjørnet, eller trykker på tasten på tasteturet med samme ikon. Så vælger du blot "billeder". Vil du se billedet i større format, dobbelt klikker du bare på billedet. Størrelsen et meget forskellig alt efter antal af kb. Sværere er det ikke. 
|
|
|
Allan, du skal have tak for alle dine rettesnore, og jeg skal nok se at komme efter det.
Carsten = PC eller Computer =
carsten
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det må være super at lytte til din pladespiller. Sådan. Fint at du gad ligge billeder ind alligevel.
carsten
|
| Til top |
|
| |
A127 Udelukket fra forum


Bruger siden: 19 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 716
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
CARS10 skrev:
|
Ja det må være super at lytte til din pladespiller. Sådan. Fint at du gad ligge billeder ind alligevel.
carsten |
|
|
Naturligvis super lyd - arm adskilt fra motor - og masse ---> dyb sort baggrund og bass  Min egen opstilling ( analogt fra nål til HT ) er ikke nær så opfindsom, men med samme resultat - bortset fra ingen indflydelse fra kvinderne på flankerne, ingen til at støve hverken vinyl eller mekanik ( det må jeg selv gøre siger kranen  ) - iøvrigt non-Hi-Fi "Band On The Run" på tallerknen ...
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil mene at den pladespiller vil have godt af, at blive hængt op på en væghylde. Hvis den står sådan som på billedet, så kan jeg godt forstå at vi har talt forbi hinanden, mht. dæmpning af værket, for så er der sgu langt igen A127. Den skal hænge på væggen og gerne en bærende væg. Derefter skal værket dæmpes indvendig med accryl fugemasse.
carsten
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
PS.
Dejlige højttalere. 
|
| Til top |
|
| |
A127 Udelukket fra forum


Bruger siden: 19 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 716
|
| Sendt: 19 September 2011 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
 billedet er fra lige efter den var pakket ud, ikke alle pladerne var hentet fra kældernen endnu - men havde faktisk bøvl med 12" bass pumpede. Men efter en flytnings-test ( HT i andet rum ) viste det sig heldigvis det var subsonisk rummel fra pladens egen skæring - en sok i porten på de to L100A løste det lille problem. Så faktisk jo - selv med ganske høj volumen er det muligt at spille uden alt går i selvsving - og helt uden fugemasse  Men men men Cars - der er forskel på SL-1200 og SL-1200 MK2, plinthen er en helt anden - underdelen er i formstøbt ( sort ) gummi der dæmper alt + det vejer jo +14 kg. Resten er bygget som en panser-krydser, så selv om kranen går amok, ja lad det ske, no problem - bare hun ikke ridser pladerne ...... Men iøvrigt CARS, står det hele idag oven på højttaleren pga pladsproblemer i nye omgivelser ( og stadig uden fugemasse )  Det ville have været total umuligt med det gamle SME Plinth System 2000 + SME 3012 II early jeg havde i sin tid.
|
| Til top |
|
| |
FinnC Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
|
| Sendt: 20 September 2011 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
ginger skrev:
FinnC skrev:
ginger skrev:
rigtige mænd har kvinder der støver af - billedet er taget mellem to kvinder!
|
|
|
Se det var en ægte solid fynbo (og uden valgflæsk) 
|
|
|
oprindelig jyde men på fyn for at bedrive raceforædling..! 
|
|
|
Den køber jeg ikke ginger - både din pladespiller og holdning til støv tyder på, at du var fejlplaceret i Jylland (var det en kvinde der lokkede ?)  __________________ Nogle drukner sig i problemer, andre tager sig en uddannelse, så de kan svømme imellem dem. [Mark Twain 1835-1910]
|
| Til top |
|
| |