Tilbage til skrivebordet altså 
Min viden om emnet er begrænset. Og jeg læner mig gerne op ad andres erfaringer. Jeg havde indtryk af at rega'erne var gode - men måske ikke så gode som jeg forventede ?!
Jeg har flere gange været inde på Technichs-tråden og er ikke i tvivl om at det er en fremragende maskine. Desværre er designet ikke noget for mig.
Det er nok også en af årsagerne til, at jeg gerne vil gå op i pris, i håb om at finde noget som også er i min smag.
Efter omtalen af den nye rega fandt jeg igår dette billede - det design tiltaler mig meget. Enkelt og lavt:
http://s896.photobucket.com/albums/ac167/Frank_1s/?action=vi ew¤t=White_Rega-Groovetracer.jpg&mediafilter=i mages
Modsat har jeg også en forkærlighed for Gyrodec'en. Det er noget helt andet og af modeller jeg har set i samme stil (de fleste til en bondegård eller tre), så er Gyro'en faktisk den jeg bedst kan lide.
På et eller andet tidspunkt skulle jeg altså meget gerne lande på noget som jeg føler glæde ved - også at se på.
Og med hensyn til selvbyggeri - din beskrivelse er ganske rammende for mine egne betænkeligheder ligesom lysten heller ikke er til stede.
Med den begrænsede viden jeg har, er mit udgangspunkt en model som jeg ved har en kvalitet der nogenlunde svarer til investeringen. Jeg kan altid vælge at få monteret en bedre arm og skifte pu, men jeg er nødt til at stole på, at min basis er iorden.
Derfor beder jeg om råd og vejledning  |