Forfatter |
|
Larsen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ It´s Nice To Be Important, But It¨s More Important To Be Nice
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
MEget stort, men fedt rack!
Det må ha´ kostet $$$
|
Til top |
|
|
Larsen Forum Bruger

|
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
MEget stort, men fedt rack!
Det må ha´ kostet $$$
|
|
|
Jeg har købt det brugt.... 
Mvh.
Larsen __________________ It´s Nice To Be Important, But It¨s More Important To Be Nice
|
Til top |
|
|
power Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 417
|
Sendt: 17 Juni 2003 kl. 07:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa larsen
det pyntede med det am møbel.Selv om det er brugt er den vel ikke helt billig eller hvad.
Toppladen buer den ikke Når du ikke har midterstivning på eller hviler den på center´en???
men eller´s et fedt set-up
hilsen power
|
Til top |
|
|
Robert Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 471
|
Sendt: 17 Juni 2003 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt rack Larsen, og så er der også plads til et 32" 16:9 TV engang. Det giver også en lille biostemning når TV´et er hævet sådan, ik´ ?.
NB: Hvis toppladen buer eller kommer til det på et senere tidspunkt med det 16:9 Tv, kunne du evt. save midterstiveren over så den passer med den luft der er mellem toppladen og centeren.
__________________ Mvh. Robert
|
Til top |
|
|
Bent Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 222
|
Sendt: 17 Juni 2003 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Larsen,
Du skulle prøve at flytte dine Jamo baghøjttalere ud på sidevæggene, det vil helt sikkert give en bedre lyd.
|
Til top |
|
|
Larsen Forum Bruger

|
Sendt: 17 Juni 2003 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
power skrev:
hejsa larsen
det pyntede med det am møbel.Selv om det er brugt er den vel ikke helt billig eller hvad.
Toppladen buer den ikke Når du ikke har midterstivning på eller hviler den på center´en???
men eller´s et fedt set-up
hilsen power
|
|
|
Hejsa!
Nej, den koster da lidt selvom den er brugt 
Der er ingen problemer med at toppladen buer (endnu), men mit fjernsyn er jo ikke så stort og tungt.
Mvh.
Larsen __________________ It´s Nice To Be Important, But It¨s More Important To Be Nice
|
Til top |
|
|
Larsen Forum Bruger

|
Sendt: 17 Juni 2003 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Robert skrev:
Fedt rack Larsen, og så er der også plads til et 32" 16:9 TV engang. Det giver også en lille biostemning når TV´et er hævet sådan, ik´ ?.
NB: Hvis toppladen buer eller kommer til det på et senere tidspunkt med det 16:9 Tv, kunne du evt. save midterstiveren over så den passer med den luft der er mellem toppladen og centeren.
|
|
|
Det er nemlig rigtigt at det giver biostemning, så nu venter jeg bare på at jeg kan få skrabet sammen til et 32" Widescreen. Så er den hjemme 
Udemærket idé med midterstiveren 
Mvh.
Larsen
PS: Hvis du en gang holder åbent hus hjemme i din bio-kælder må du gerne sige til.  __________________ It´s Nice To Be Important, But It¨s More Important To Be Nice
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 17 Juni 2003 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok sig det så...hvad gav du for det rack=?
|
Til top |
|
|
Larsen Forum Bruger

|
Sendt: 17 Juni 2003 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent skrev:
Hej Larsen,
Du skulle prøve at flytte dine Jamo baghøjttalere ud på sidevæggene, det vil helt sikkert give en bedre lyd.
|
|
|
Jeg ved det godt, men det er der desværre ikke mulighed for, da der er en dør på den ene side.

Mvh.
|
Til top |
|
|
Larsen Forum Bruger

|
Sendt: 17 Juni 2003 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
Ok sig det så...hvad gav du for det rack=?
|
|
|
Okay, så er du også selv ude om det 
2500,-
Mvh.
|
Til top |
|
|
Daniel Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 114
|
Sendt: 27 Juni 2003 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smukke Højttalere
|
Til top |
|
|
Larsen Forum Bruger

|
Sendt: 03 August 2003 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Jeg har købt ny sub, så der er også nye billeder!

Mvh.
|
Til top |
|
|
power Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 417
|
Sendt: 03 August 2003 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa larsen
hvordan er D7 Sub´en forhold til dine 11´er??
det er vel ikke bass du mangler mere __________________
|
Til top |
|
|
Larsen Forum Bruger

|
Sendt: 03 August 2003 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
power skrev:
hejsa larsen
hvordan er D7 Sub´en forhold til dine 11´er?? det er vel ikke bass du mangler mere |
|
|
Hejsa!
Nej, det er da synd at sige at jeg mangler bas. Der er faktisk rimelig med bas i 11'erne selvom enhederne ikke er så store. De overrasker lidt 
Subben skal kun bruges til film.
Mvh.
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 03 August 2003 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fine sager - sjældent man ser nogen der har Concert 11. Jeg havde selv Concert 8 i en lang periode og de kunne levere forbavsende store lydtryk - mon 11 ikke kan leve op til det?
Er du tilfreds med Concert Center? Jeg har den selv i mit nuværende setup men jeg oplever lyden som meget "pappet" dvs. ingen bund og bass´en lidt som i et af de allerbilligste minianlæg uden skyggen af rigtig bass. Den er tjekket og fejler intet, den spiller bare ikke som jeg havde hørt den skulle. Min holdning er ihvertfald at den ikke lever op til resten af serien - dyrt kabinet med forfærdeligt billige enheder. Jeg købte ny diskant fordi den gamle ikke spillede som den skulle og en helt ny fra fabrikken kostede 300 kr. inkl. moms og forsendelse. Prøv at skifte Excel-enheden i Concert 8 og 11....fy for pokker den er dyr.!
Havde du solgt din sub igen? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Larsen Forum Bruger

|
Sendt: 03 August 2003 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ronin!
Jeg synes egentlig at min Center gør det udemærket, men det er rigtigt. Til forhold af resten af serien falder den lidt ved siden af. Så vidt jeg ved er dome og tweeter i centeren egentlig beregnet til bil-højtalere.
Hvor har du fået dín Center tjekket henne????
Jeg solgte min JAMO SW-3015 THX SUB, og har nu købt en JAMO D7 THX 2 ultra.
Mvh.
|
Til top |
|
|
Robert Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 471
|
Sendt: 04 August 2003 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Larsen
Eller skulle man kalde dig for "nedbryder kongen" - Tillykke med den, håber for dine naboer at du f.eks ikke har The Haunting DTS på din DVD hylde. Men måske ville den film alligevel være perfekt at ligge i DVD´en , subben skal jo spilles til ik´  __________________ Mvh. Robert
|
Til top |
|
|
THXII Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 120
|
Sendt: 04 August 2003 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det der det er en rigtig nice setup, jeg har selv tænkt på at købe dette sæt men så købte jeg noget andet jamo det var lidt billiger, men tror jeg skal have sparet sammen til de concert 11, har kun 8 lige nu men de er også ganske gode, kan man høre den inbyggede sub i denne gulvmodel helt vildt tydeligt eller???
__________________ Det er godt nok godt.
|
Til top |
|
|
Larsen Forum Bruger

|
Sendt: 04 August 2003 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
THXII skrev:
Det der det er en rigtig nice setup, jeg har selv tænkt på at købe dette sæt men så købte jeg noget andet jamo det var lidt billiger, men tror jeg skal have sparet sammen til de concert 11, har kun 8 lige nu men de er også ganske gode, kan man høre den inbyggede sub i denne gulvmodel helt vildt tydeligt eller??? |
|
|
Hejsa!
Der er ikke nogen indbygget Sub. Der er kun de 3 enheder som du kan se, men der er god bund i dem. Jeg er meget tilfreds med dem, og synes de kommer godt fra at spille mange forskellige genre musik, hvorimod Concert 8 nok mere er til klassisk og den slags (lidt finere lyd).

Mvh.
|
Til top |
|
|