| Forfatter |
|
bdef Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juli 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 739
|
| Sendt: 02 September 2011 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi har gang i flere billedtråde, så her prøver jeg lige en til 
Her var tanken ovre i den mere stuevenlige high-end højttaler. Altså en som dur i en normal dansk stue. Sattelitter med sub, eller større (uden at være gigantiske) højttalere, hvor der også er en chance for at en evt. frue i huset kunne godkende dem 
Her er et par starterforslag:

Eller måske et sub/sat sæt indeholder mere WAF:

|
| Til top |
|
| |
exciter Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 02 September 2011 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror der er mange kvinder i de danske hjem som vil mene at de b&w er ALT for store til stuen
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 02 September 2011 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes ikke at de B&W er for store til en stue (og det gør konen heller ikke) men de skal da ikke stå på et flise gulv.
carsten
|
| Til top |
|
| |
aceh Forum Bruger


Bruger siden: 09 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 463
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|

Mit bud.
Aceh
|
| Til top |
|
| |
bassen01 Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
Bruger siden: 13 September 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 531
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gad også godt at have den stue, med den udsigt, men den skulle ikke bruges til hifi med den akustik.
carsten
|
| Til top |
|
| |
Svoldgaard Forum Bruger


Bruger siden: 31 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 340
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
SÅ ER DER WAF
Den kan også lige være under sengen __________________ Ting behøver ikke at ændre verden for at være vigtigt
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ aceh:
Hvad gør dem så smukke?
I mine øjne ser de ret ordinære ud.
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Kasper/Lolland Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dali Fazon F5
|
| Til top |
|
| |
knaldhætten Branchemedlem

DacapoAudio.com
Bruger siden: 23 Marts 2011 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 375
|
| Sendt: 04 September 2011 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bösendorfer VC (her VC-7):
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 04 September 2011 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
aceh
Stuen er som taget ud af BoBedre.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 04 September 2011 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her et par højttalere, som hun vil synes om, at have stående.  Snell E/ll __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
jacob steen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 04 September 2011 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
| Her et par højttalere, som hun vil synes om, at have stående. 04_112331_snell_E2.jpg"> Snell E/ll |
|
|
Men smukke er de vel ikke? __________________ Mvh. Jacob
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 04 September 2011 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
De her Marten Form Floor synes jeg er flotte
 __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 04 September 2011 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jacob steen skrev:
allanowich skrev:
| Her et par højttalere, som hun vil synes om, at have stående. 04_112331_snell_E2.jpg"> Snell E/ll |
|
|
Men smukke er de vel ikke?  |
|
|
Jo,lidt smukke er de da. Der skal bare lige fronter på, som på dette billede.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
magnusmyggen Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2011 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 04 September 2011 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
De her er flotte til en mindre stue. De er også lidt mere kvinde venlig
Kan åbenbart ikke finde ud af at sætte billeder ind. Der er tale om B&W CM8 serie. sort højglans
lakeret
Det hjalp
|
| Til top |
|
| |
Kasper/Lolland Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 04 September 2011 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|


__________________ De bedste hilsner
Kasper
|
| Til top |
|
| |
moha Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 119
|
| Sendt: 04 September 2011 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit bud er disse her:

Avantgarde Acoustic Solo. De fås i 16 forskellige farver, har indbygget 250W forstærker og så er det jo bare at tilslutte sin iPad, iPhone, iPod, pc, cd eller hvad man nu har! Og de spiller iøvrigt fremragende 
|
| Til top |
|
| |