| Forfatter |
|
ginger Udelukket fra forum

Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 12 September 2011 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
 http://www.horninghybrid.com/alkibia.htm
|
| Til top |
|
| |
bdef Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juli 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 739
|
| Sendt: 12 September 2011 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alland skrev:
Neeper Acoustics Perfection One

|
|
|
Super flotte
|
| Til top |
|
| |
ginger Udelukket fra forum

Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 12 September 2011 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 12 September 2011 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
allanowich skrev:
Ha ha ha, der tager du fejl. Jeg har ikke siden jeg købte dem for 16 år siden, hørt én eneste negativ kommentar fra diverse redebyggere. Kun positive kommentarer og de synes netop det er lækkert, de ikke skal ude i stuen og optage det meste af gulvet.   |
|
|
Du må være en usædvanligt behagelig, charmerende og flot fyr (eller måske bare meget rig? ), siden du kan slippe afsted med sådan et par store kasser, uden at opleve nogle sure miner fra hunkønnene - eller det er måske dig de kalder "kvindehviskeren"? 
|
|
|
Tja, der er måske et eller andet over mig i den retning. Måske skulle man lave en manual, så I kan få pigerne til, at acceptere kasserne uden al den brok. Jeg må da gøre et eller andet rigtigt i hvertfald.    __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Major Tom Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 12 September 2011 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
NightRhyme Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 12 September 2011 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil da også være med, med mine egne Ht'ere:
 __________________ walking around in the desert with a bag over my head being bumped into by people who rob me as they bore me
|
| Til top |
|
| |
Alland Forum Bruger


Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 515
|
| Sendt: 12 September 2011 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også lidt en svaghed for Marten Bird - især i Piano  Jeg kan ikke få den til at indsætte billedet, så i må nøjes med et link... LINK//Allan
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Online Indlæg: 3136
|
| Sendt: 12 September 2011 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Dem her?
__________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Alland Forum Bruger


Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 515
|
| Sendt: 12 September 2011 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Just præcis  //Allan
|
| Til top |
|
| |
msp2 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 12 September 2011 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Alland skrev:
thuekay skrev:
Alland skrev:
Neeper Acoustics Perfection
One
|
|
|
Ypperligt dansk design  |
|
|
Ja, for sat** da!! Jeg har aldrig hørt dem, men er næsten klar til at slå til på en god brugthandel udelukkende
for at få lov til at glo på dem hver dag //Allan |
|
|
Dælme jamen de skulle efter sigende heldigvis også spille godt. |
|
|
Før havde jeg VA BBG i sort piano, min kone syntes de var flottere end Neeperne, men Neperne spiller bare så meget bedre at hun også hellere vil
have dem  så de står i stuen nu
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 13 September 2011 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 13 September 2011 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Major Tom skrev:
allanowich skrev:
wildstyle skrev:
allanowich skrev:
Ha ha ha, der tager du fejl. Jeg har ikke siden jeg købte dem for 16 år siden, hørt én eneste negativ kommentar fra diverse redebyggere. Kun positive kommentarer og de synes netop det er lækkert, de ikke skal ude i stuen og optage det meste af gulvet.   |
|
|
Du må være en usædvanligt behagelig, charmerende og flot fyr (eller måske bare meget rig? ), siden du kan slippe afsted med sådan et par store kasser, uden at opleve nogle sure miner fra hunkønnene - eller det er måske dig de kalder "kvindehviskeren"?
|
|
|
Tja, der er måske et eller andet over mig i den retning. Måske skulle man lave en manual, så I kan få pigerne til, at acceptere kasserne uden al den brok. Jeg må da gøre et eller andet rigtigt i hvertfald.  
|
|
|
Dater i Dansk Blindesamfund måske?  |
|
|
......øjensynligt. ....den sidste hed Iris
......og tilbage til emnet.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 13 September 2011 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Disse Dali Grand Coupe, er da osse smukke.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 13 September 2011 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klart

|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 13 September 2011 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
......og disse Arcitec Acoustic Athena.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et sæt Mansberg Sinus.  (Nej, du har ikke røget fjolletobak  ) __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Grislingen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 65
|
| Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hørt!!!! Neeperne er helt klar nogle af de flotteste højtalere der er produceret og så oven i købet fantastiske at høre på!
__________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
kongruens Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Major Tom skrev:
allanowich skrev:
wildstyle skrev:
allanowich skrev:
Ha ha ha, der tager du fejl. Jeg har ikke siden jeg købte dem for 16 år siden, hørt én eneste negativ kommentar fra diverse redebyggere. Kun positive kommentarer og de synes netop det er lækkert, de ikke skal ude i stuen og optage det meste af gulvet.   |
|
|
Du må være en usædvanligt behagelig, charmerende og flot fyr (eller måske bare meget rig? ), siden du kan slippe afsted med sådan et par store kasser, uden at opleve nogle sure miner fra hunkønnene - eller det er måske dig de kalder "kvindehviskeren"?
|
|
|
Tja, der er måske et eller andet over mig i den retning. Måske skulle man lave en manual, så I kan få pigerne til, at acceptere kasserne uden al den brok. Jeg må da gøre et eller andet rigtigt i hvertfald.  
|
|
|
Dater i Dansk Blindesamfund måske?  |
|
|
Det er da rørende enkelt! -Man laver bare en aftale om, at hver af de to parter har ret til at supplere husholdningen med ét sæt store kasser...

|
| Til top |
|
| |
JackD Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2034
|
| Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes disse højttalere er meget smukke og så kan de både spille musik og film
Meridian DSP5200
Meridian DSP 5200HC
Meridian DSP 3100
 __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
lassencad Udelukket fra forum

Banned for life!!!
Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 330
|
| Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |