Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Reol- eller gulvhøjttalere 5000,-? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2034
Sendt: 23 September 2011 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Jeg synes også du skal overvege 5 stk. Dynaudio 42C. De går fra 55Hz -27Khz. De veger 5,5 kg. og er dansk produceret i Skanderborg, hvis jeg husker rigtigt.

De spiller meget autentisk, d.v.s hvad du putter ind i højttaleren kommer ud. De har en detaljeret diskant, men ingen tendenser.

Det er en bas-refleks højtaler, hvor porten vender fremad, så der er ingen problem med at sætte dem tæt på vægen.

De har en følsomhed på 4 Ohm. og de kan klare 150 Watt, så de kan også spille pænt højt, med en god forstærker.

Link til Dynaudio's hjemmeside.

http://www.dynaudio.com/eng/archive/lines/audience/audience4 2c.php

Remarks: Tweeter: 28 mm soft dome.

Magnetic fluid.

Pure aluminium wire voice coil.

Rear chamber.

Woofer: 15 cm polypropylene cone.

75 mm pure aluminium wire voice coil.

Cabinet: Front baffle 22 mm MDF.

Port plugs included.

Macnetic shielde

Link til review af brugere.

http://www.audioreview.com/cat/speakers/center-channels/dyna udio/audience-42c/prd_124967_2743crx.aspx  

 



__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
simonlund52
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juni 2010
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 306
Sendt: 23 September 2011 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Tak for buddet. Den er meget økonomisk må man sige. Jeg frygter lidt at det trækker kvaliteten med under et niveau jeg helst vil over. Men jeg vil
helt sikkert prøve at give dem et lyt. Man kan jo altid blive overrasket.
Til top Vis simonlund52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af simonlund52
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes