| Forfatter |
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Redaktøren skrev:
|
Sidder lige og sludrer med ADMIN på telefonen.
Vi vil gerne lave et lukket sted for klubbens medlemmer her på HIFI4ALL.DK, der kan stå for koordination, medlemsartikler osv osv osv....
Men det kræver et par folk, der vil lægge tid og kræfter i administrationen af det....
We'll be back 
|
|
|
Undertegnede melder sig frivilligt 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom med forslag og ider til hvordan sådan en klub skal køres .
send dem til mig rail@pc.dk
Man kan betale et lille beløb , som kan bruges til leje af lokaler eller til de folk der vil åben op for andre i ders lytterum til ja kaffe kage og andet sjovt .
Det beløb skal ikke være stort da alle skulle kunne være med .
Jeg forstiller mig at man få en side hvor folk poster ders setup noget om dem selv , hvad musik de kan lide , på denne side kan kan man så selv poste at man vil holde klubaften den dag og hvor mange man har plads til .
|
| Til top |
|
| |
kentp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
En landdækkende hifi klub er bare en god idé, men ..... er vi ikke allerede midt i en stor gratis klub ??
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
kentp skrev:
En landdækkende hifi klub er bare en god idé, men ..... er vi ikke allerede midt i en stor gratis klub ??  |
|
|
jo vi er ... men selvom internettet har mange muligheder, så kan jeg ikke høre dit setup .. ..
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes også det lyder som en rigtig god ide !!! og hvis det kan blive en del af hifi4all.dk er det jo relativt lidt der skal til, hvis det bliver gjort som tidligere foreslået med at man skriver sig op til når man gerne vil holde en aften og de interesserede skriver sig på  personligt har jeg heller ikke den helt store plads, eller et anlæg som folk kunne være interesserede i at høre, men ville da helt sikkert melde mig til !!!
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
kentp skrev:
En landdækkende hifi klub er bare en god idé, men ..... er vi ikke allerede midt i en stor gratis klub ??  |
|
|
Jo er vi , men ved at gøre det på en ande måde kan vi komme til at høre andres setup og musik .
og ved en lukket club er der ikke fare for at nogle ser hvor vors setup står , hvis de skulle få lyst til at høre det når man ikke er hjemme .
Jeg holder på at hifi4all kunne lave sådan en klub
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Interessant ide. Jeg følger med på sidelinjen indtil videre
/U.
|
| Til top |
|
| |
micjen Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Interessant ide. Jeg følger med på sidelinjen indtil videre . |
|
|
ditto
|
| Til top |
|
| |
kentp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja Jensen har jo ret, have ikke lige tænk så langt... jeg nok bare lidt  træt
|
| Til top |
|
| |
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
kentp skrev:
|
|
Jo er vi , men ved at gøre det på en ande måde kan vi komme til at høre andres setup og musik .
og ved en lukket club er der ikke fare for at nogle ser hvor vors setup står , hvis de skulle få lyst til at høre det når man ikke er hjemme .
Jeg holder på at hifi4all kunne lave sådan en klub
|
|
|
En lukket klub kunne også afhjælpe eventuelle lamere der kun ville være ude på lidt "sjov" og fake profiler etc. - Ville være synd at få det, når det kommer op at køre, spoleret pga. nogle mennesker der ikke kan lade sådan noget være i fred.
|
| Til top |
|
| |
Gmork Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtig god idé... Meget gerne som en brugerbetalt, lukket afdeling af hifi4all.dk

Jeg vil nok også kunne afse et par timer i ny og næ med at hjælpe til. Jeg har en smule hjemmeside-erfaring fra http://www.gmork.dk __________________ Min DVD-samling: Gmork's DVD Profile
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi skal nok lave programmeringsarbejdet til klubbens hjemmeside, der passende kunne få et underdomæne på HIFI4ALL.DK. Så skal medlemmerne da ikke tænke på udgifter til domænenavn og servere mv. www.klub.hifi4all.dk
Vi kunne forestille os et lukket sted, hvor kun de, der havde betalt et beskedet beløb til administratorerne fik oprettet brugeradgang.
I dette subdomæne kunne der være medlemslister, mulighed for besøgsartikler, aftalekalender eller måske andre relevante ting, der kan hjælpe klubben til at blive stærk og aktiv. Som nævnt stiller vi gerne til rådighed, men vi har desværre ikke lige ressourcerne til at være lokale administratorer.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Redaktøren skrev:
|
Vi skal nok lave programmeringsarbejdet til klubbens hjemmeside, der passende kunne få et underdomæne på HIFI4ALL.DK. Så skal medlemmerne da ikke tænke på udgifter til domænenavn og servere mv. www.klub.hifi4all.dk
Vi kunne forestille os et lukket sted, hvor kun de, der havde betalt et beskedet beløb til administratorerne fik oprettet brugeradgang.
I dette subdomæne kunne der være medlemslister, mulighed for besøgsartikler, aftalekalender eller måske andre relevante ting, der kan hjælpe klubben til at blive stærk og aktiv. Som nævnt stiller vi gerne til rådighed, men vi har desværre ikke lige ressourcerne til at være lokale administratorer.
|
|
|
Det lyder godt nok lovende! Som sagt giver jeg gerne en hjælpende hånd 
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er meget positivt stemt for René's idé og vil meget gerne være en del af denne klub.
Der er mange fordele ved at mødes med andre som har samme interesse, det giver nye idéer og inspiration til andre måder at sammensætte grej på og ikke mindst så er der grobund for bekendskab med nyt musik.
Iøvrigt så vil hjemmebesøg også give et andet syn på hvad lyd er for en størrelse -og ofte vil man opdage at der er stor mangfoldighed på vejen til god lyd og at den ofte er forklædt i meget forskellige fremtoninger og prisklasser.
Jeg er helt klart med på en DK4all.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er klar på ideen, det ville også gøre det nemmere med arrangementer med producenterne, da de forskellige forhandler arrangementer til tider kan få lidt meget salgspræg...
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Hede Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 05 April 2004 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon idé. Jeg er også med.
Mvh __________________ Mvh.
Hede
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 05 April 2004 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
brian skrev:
|
Tja, der er jo allerede nogle klubber her i landet, så muligheden for at dele sin interesse med andre er da til stede. Men hvad gør de der bor langt fra disse klubber?
En mulighed for at lave en klub der er lidt anderledes kunne jo være at der her på HiFi4all blev blev lavet en brugerklub, som så arrangerede private demo-aftener hos såvel private som forretninger, ture til messer og lignede. Så kunne de der ikke lige bor i nærheden af de etablerede klubber deltage i nogle spændende arrangementer.
Så jeg er også positivt indstillet. Godt initiativ Jensen! 
|
|
|
Ja er der , men tit er disse klubber ja ret ensporet , med folk fra hele landet kunne det blive mere varieret .
Vil det sige at hvis vi er nogle som gerne vil gå lidt op i surround også er velkomne. Hvis man gerne vil høre Eminem en gang i mellem så bliver man vel ikke set ned på da nogle ikke mener det er Highend musik ?
Det med afstand ja kan blive et problem , man kan køre sammen .
Eller tage toget 
Man kunne fixe en fælles hjemmeside sammen og der kan man poste hjemme besøg samt fotos .
Jeg er da med her hjemmesider er sjovt 
Men mest af alt ud og høre andres lyd og musik lære andre at kende , det er altid sjovt .
jeg vil høre musik og gerne noget jeg aldrig har hørt før .
Ja jeg har lige fået en Kanon plade fra Skåning det har udviddet min musik horisont meget. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 05 April 2004 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
HIFI4all klub det lyder sjovt. Vi er jo allerede nogle der har mødtes gennem hifi4all så det fungere allerede men får det i system lyder kanon.
|
| Til top |
|
| |
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
| Sendt: 05 April 2004 kl. 08:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
God ide med en sådan klub, og jeg vil give Jensen ret i at det nok skulle afholdes i nogle større lokaler, hvor man så kunne tage sit setup med, da konen nok ikke bliver imponeret over 20 besøgende i stuen. Så det med at betale et lille beløb for at være med i klubben er en fornuftig ide, der ud over må man jo nok regne med et lille beløb hver gang der afholdes lytteaften, til leje af lokaler.
mvh Gorm
|
| Til top |
|
| |
LGrau Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 2201
|
| Sendt: 05 April 2004 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder som en kanon ide.
Jeg har minibussen klar, når der ønskes transport fra det nordlige jylland . __________________ Mvh Lennart
Nyt DIY system under opbygning...
|
| Til top |
|
| |