Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 09:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: lands klub (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 05 April 2004 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Det lyder sq godt LGrau hehe :)
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog

mrlyd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 April 2004 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Hej Jensen

God ide, dette kunne måske gøres sammen med de hifi-klubber som der allerede

er , her tænker jeg på lån af lokaler.

Mvh.

Til top Vis mrlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mrlyd

LGrau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 05 April 2004 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Hej Jensen.

Inviterer du til første møde i klubben

Jeg tror mange gerne vil forbi og høre Strauss højttalerne .

Hvordan med kommercielle medlemmer.

De skal vel også have lov til at være med, de er jo ofte udelukket fra andre klubber ?? (måske lidt dumt spørgsmål nu Jensen er blevet kommerciel)

Nyt DIY system under opbygning...
Til top Vis LGrau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LGrau Besøg LGrau's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 April 2004 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Hvordan med kommercielle medlemmer skal da være velkomne efter min mening. Man kan jo blot aftale at hvis de sælger noget i klubben så er det til indkøbspris således de ikke tjener på det og derfor ikke for noget udaf at reklamere i klubben

Kommercielle medlemmer tror jeg ikke er værre end andre folk.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 April 2004 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

enig... 

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 05 April 2004 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

LGrau skrev:

Hej Jensen.

De skal vel også have lov til at være med, de er jo ofte udelukket fra andre klubber ?? (måske lidt dumt spørgsmål nu Jensen er blevet kommerciel)

Næ så tag jeg mine speaker fra og spiller på et par andre speaker .

sådan skal det ikke være og sådan bliver det ikke , for det er noget jeg selv er meget modstander af .

Hvis du vil høre mine speaker må du starte bil op og hente dem haha det koster BENZ

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 05 April 2004 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

Jo for fanden da , vi er langtfra normale , hvem gider bruge så meget tid på sådan noget og er normale ?

Men må så sige det jeg oplevet igår fik min hud til at fryse til is og var ved at knibe en tåre musik er fedt det gør noget ved en man ikke kan forstille sig før man oplevet det

LGrau
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2004 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
LGrau skrev:

Hej Jensen.

sådan skal det ikke være og sådan bliver det ikke , for det er noget jeg selv er meget modstander af .

Ok meget fornuftigt, men jeg ville ikke have noget imod at kommercielle medlemmer spiller på anlæg de sælger/producerer.

Hvis du vil høre mine speaker må du starte bil op og hente dem haha det koster BENZ

Det er nu ikke så slemt med Diesel, men jeg er nok ikke en potentionel køber, så derfor vil jeg heller ikke prøve dem hjemme.

Til top Vis LGrau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LGrau Besøg LGrau's Websted

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 April 2004 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

God idé med en klub, og komme rundt til folk og lytte til deres setup's.  Det er også fedt at hifi4all vil være behjælpelig med hjemmeside osv.....

Med andre ord: Jeg er klar

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 05 April 2004 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

LGrau skrev:
jensen skrev:
LGrau skrev:

Hej Jensen.

Ok meget fornuftigt, men jeg ville ikke have noget imod at kommercielle medlemmer spiller på anlæg de sælger/producerer.

Det er nu ikke så slemt med Diesel, men jeg er nok ikke en potentionel køber, så derfor vil jeg heller ikke prøve dem hjemme.

Selv om du er ikke er køber har du lov til at låne dem .

Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2004 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Det er synd at der er så langt til fyn heroppe fra *snøft* :)

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 05 April 2004 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Hej !

Jeg har fulgt debatten lidt, og må sige at det ville være helt fantastisk hvis en sådan klub virkeligt kunne etableres. afstandende kan godt gå hend og blive en hindring på sigt, men jeg håber da at det løser sig !...........

Nu har der været lidt snak om kommercielle medlemmer ?............ Her er min erfaring: De færreste kan styre deres købmandstrang i det lange løb, men der er selvfæølgelig ingen regler uden undtagelse !................ Ganske få kan godt styre det !............... Problemet med kommercielle medlemmer, er jo også at det på længere sigt kan være medvirkende til at medlemmerne i klubben lige pludselig sidder og spiller på næsten identiske anlæg. Dette udelukkende fordi disse "købmænd" kan være ret gode til at manipulere med folk.

Det fede ved en sådan klub, er jo netop mangfoldigheden !............ Glem ikke det !

Held og lykke !  

Mvh

Carsten

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr

Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2004 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

Med hensyn til kommercielle medlemmer så håber jeg ikke det giver problemer, klubben skal da være åbne for alle - og at straffe folk fordi de prøver at tjene til dagens brød er mener jeg ikke er fair, der er også kommercielle medlemmer på forumet - og jeg mener da personligt at de holder sig ok i skindet.

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 April 2004 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

En klub bør være uden kommercielle medlemmer efter min mening. Så kan klubben selv bestemme, hvilke firmaer, den vil invitere til arrangementerne. Det ville da være herligt, hvis branchen kunne bakke op om klubben ved at stille op med gear til demonstrationer, når det er det, der er på programmet - eller måske sponsorere lokalerne...

En stor, landsdækkende klub uden branchefolk vil være en slagkraftig størrelse - med branchemedlemmer i klubben, vil de gamle forhold mellem konkurrenterne skinne igennem og påvirke klubbens virke... Specielt de folk, der er meget aktive i deres alternative markedsføringer.

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 05 April 2004 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

En klub bør være uden kommercielle medlemmer efter min mening. Så kan klubben selv bestemme, hvilke firmaer, den vil invitere til arrangementerne. Det ville da være herligt, hvis branchen kunne bakke op om klubben ved at stille op med gear til demonstrationer, når det er det, der er på programmet - eller måske sponsorere lokalerne...

En stor, landsdækkende klub uden branchefolk vil være en slagkraftig størrelse - med branchemedlemmer i klubben, vil de gamle forhold mellem konkurrenterne skinne igennem og påvirke klubbens virke... Specielt de folk, der er meget aktive i deres alternative markedsføringer.

Kloge ord !........

Vi har også prøvet at have kommercielle medlemmer i vores klub !............ Og selvom de gerne har de bedste intentioner ved indmeldelse, så går det dog kun sjældent når alt kommer til alt !..................

Mvh

Carsten  

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 05 April 2004 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Carsten S Chr skrev:

Hej !

Jeg har fulgt debatten lidt, og må sige at det ville være helt fantastisk hvis en sådan klub virkeligt kunne etableres. afstandende kan godt gå hend og blive en hindring på sigt, men jeg håber da at det løser sig !...........

Nu har der været lidt snak om kommercielle medlemmer ?............ Her er min erfaring: De færreste kan styre deres købmandstrang i det lange løb, men der er selvfæølgelig ingen regler uden undtagelse !................ Ganske få kan godt styre det !............... Problemet med kommercielle medlemmer, er jo også at det på længere sigt kan være medvirkende til at medlemmerne i klubben lige pludselig sidder og spiller på næsten identiske anlæg. Dette udelukkende fordi disse "købmænd" kan være ret gode til at manipulere med folk.

Det fede ved en sådan klub, er jo netop mangfoldigheden !............ Glem ikke det !

Held og lykke !  

Mvh

Carsten

Ja kan blive et problem , men det er nu let at løse , spiller man på det man sælger , ja så er hjemme besøg udelukket .

Der er kømænd i alle hifiklubber , derfor jeg ikke er med i en mere , om det er forstærker højtaler cdafspiller kabler de sælger så er de der .

Men jeg er da heller ikke meget for at holde sådan en aften , jeg vil heller ud og høre andres musik

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 05 April 2004 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Carsten S Chr skrev:
Redaktøren skrev:

Kloge ord !........

Vi har også prøvet at have kommercielle medlemmer i vores klub !............ Og selvom de gerne har de bedste intentioner ved indmeldelse, så går det dog kun sjældent når alt kommer til alt !..................

Mvh

Carsten  

Men det gik godt da du solgte kabler , tænk over hvad du skriver får du skyder efter andre , jeg ved godt hvem du tænker på .

LGrau
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2004 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

Det burde kunne lade sig gøre hvis man følger Jensens "opskrift"

Jensen har nok ret i at der altid vil være nogen købmænd, som bare ikke er kommercielle i alle klubber..

Men ellers må man være hårde og ekskludere medlemmer hvis der går for meget købmandsskab i den..

gulkings
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003
Sendt: 05 April 2004 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Lyder meget spændende, umiddelbart er jeg med på ideen

MHT. kommercielle medlemmer - kan man ikke tage den undervejs i forløbet?

Det er måske farligt at diskutere det nu allerede, fordi vi så risikerer at det hele går i vasken allerede inden det er startet.

Vi skal vel også have klubben fordi vi skal diskutere ting - så er det jo ikke sjovt hvis alt er afdiskuteret inden vi går igang....

Anyways, jeg er klar til at give en hånd med, evt. som admin!

/gulkings

Ta' håret med, så smutter vi!
-KOPPS
Til top Vis gulkings's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gulkings Besøg gulkings's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 05 April 2004 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

LGrau skrev:

Det burde kunne lade sig gøre hvis man følger Jensens "opskrift"

Jensen har nok ret i at der altid vil være nogen købmænd, som bare ikke er kommercielle i alle klubber..

Men ellers må man være hårde og ekskludere medlemmer hvis der går for meget købmandsskab i den..

Det er lett at styrer .

Værre er det med disse supertræf , kan huske da jeg var i odense hifiklub , jeg var træt af det , man skulle have de samme mærker med hvergang , og der var altid en der lavet kabler som man lige skulle høre og måske købe .

Hvis man skulle lave supertræf kunne det være setup som medlemmer stillet op med som første gang jeg var i odense hifiklub .

Det med en lands klub var for at undgå dette .

Men op til dem der laver denne klub jeg holder mig med glæde tilbage , kan høre allerede nu det er et stort problem for nogle og jeg går kun efter musikken og at møde andre , men hvad der findes svenske klubber og woldklubber samt en del gode tyske .

bla bla

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum