Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Snell kanter??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lassencad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Banned for life!!!

Bruger siden: 19 December 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 330
Sendt: 25 September 2011 kl. 12:21 | IP-adresse registreret  

E Original Tweeter $ 95.00
E Original / EII / EIII / EIV Woofer $ 176.00
EII Tweeter $ 95.00
EII / EIII Rear Tweeter $ 54.00
EIII Tweeter $ 95.00
EIV Tweeter $ 95.00
EIV Rear Tweeter $


J Original / JII Tweeter $ 95.00
J Original / JII /JIII / JIV Woofer $ 176.00
JIII Tweeter $ 95.00
JIV Tweeter $ 95.00
J7 Tweeter $ 81.00
J7 Woofer $ 162.00

V.H
Til top Vis lassencad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lassencad
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 25 September 2011 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Her kan man se hvordan skumkanten skal se ud på J og E til og med J4 og E4.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 25 September 2011 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Hylle skrev:
Hvad koster en ny enhed fra Snell i øvrigt?

Prislisten på Snells hjemmeside kan man ikke regne med længere, da servicen er overtaget af Hi-Rez Service efter at Snell er lukket. Hi-Rez Service ser ud til at være en smule billigere end Snell, til gengæld tvivler jeg på at enhederne er udmålte.

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
lassencad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Banned for life!!!

Bruger siden: 19 December 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 330
Sendt: 25 September 2011 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

Prislisten er Ok Året ud

Jeg har lige købt dele til en Type B.

At Du ikke mener de er udmålte må stå for din ejen regning.
 Eller har du beviser.
Jeg har handlet med Snell nu Igennem 10 år og har intet at klage over.

V.H
Til top Vis lassencad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lassencad
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 25 September 2011 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

lassencad skrev:
Prislisten er Ok Året ud

Jeg har lige købt dele til en Type B.

At Du ikke mener de er udmålte må stå for din ejen regning.
 Eller har du beviser.
Jeg har handlet med Snell nu Igennem 10 år og har intet at klage over.

V.H

Er det Snell eller Hi-Rez du har handlet med?

Jeg formoder at Hi-Rez har overtaget Snells reservedelslager, men har de også overtaget hele setup'et til at udmåle nye enheder i forhold til referencen?

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 26 September 2011 kl. 01:19 | IP-adresse registreret  

Det kan man vel sende en mail til Hi-Rez og spørge om. Men det kan man sikkert godt regne med, at det er udført som det plejer at være. Alt andet ville da være forkert over for kunderne.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Wasp447
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Februar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 64
Sendt: 26 September 2011 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der har et par Snell eller AN stående med originale kanter, jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor bred den originale skumbølge er???
Til top Vis Wasp447's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wasp447
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 26 September 2011 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Wasp447 skrev:
Er der nogen der har et par Snell eller AN stående med originale kanter, jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor bred den originale skumbølge er???

Hvis du regner lidt på de mål jeg gav dig er bredden 17,5 mm. Målene stammer fra producenten af de originale ophæng, så de skulle gerne passe.

Det er ikke kun bredden af bølgen der er vigtig, den skal også sidde det rigtige sted.

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
lassencad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Banned for life!!!

Bruger siden: 19 December 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 330
Sendt: 26 September 2011 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

Ang mine B,er er det hos Hi-rez.
Da Snell er Lukket. ?????

V.H
Til top Vis lassencad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lassencad
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 26 September 2011 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

lassencad skrev:
Ang mine B,er er det hos Hi-rez.
Da Snell er Lukket. ?????

V.H
har i ikke et links til den nye side, det vil da lige passe findt med det her inde så man ikke skal alt muligt for at komme vidre, et links hjælper meget, tak
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 26 September 2011 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Wasp447 skrev:
Er der nogen der har et par Snell eller AN stående med originale kanter, jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor bred den originale skumbølge er???
Her ser du Type J/ll med de rigtigte kanter. Og type E/ll

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 26 September 2011 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

nhj4 skrev:
lassencad skrev:
Ang mine B,er er det hos Hi-rez.
Da Snell er Lukket. ?????

V.H
har i ikke et links til den nye side, det vil da lige passe findt med det her inde så man ikke skal alt muligt for at komme vidre, et links hjælper meget, tak
Hér min ven. joyce@hirezservice.com

steven@hirezservice.com



__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 26 September 2011 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:

nhj4 skrev:
lassencad skrev:
Ang mine B,er er det hos Hi-rez.
Da Snell er Lukket. ?????

V.H
har i ikke et links til den nye side, det vil da lige passe findt med det her inde så man ikke skal alt muligt for at komme vidre, et links hjælper meget, tak
Hér min ven. joyce@hirezservice.com

steven@hirezservice.com

det var nu deres hjemme side jeg ville have og ikke deres mail adresse da jeg ikke kan skrive på det sprog de kan forstå, men er det denne her hjemme side adresse der er deres ??? http://www.hirezservice.com/index.html 
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 26 September 2011 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

nhj4

Det må det være, da det er nøjagtigt det samme, der står. Men det er ikke sikkert der står noget on Snell på hjemmesiden. Derfor skal man maile til dem. Måske kan vi her på siden oversætte for dig.



__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 26 September 2011 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:

nhj4

Det må det være, da det er nøjagtigt det samme, der står. Men det er ikke sikkert der står noget on Snell på hjemmesiden. Derfor skal man maile til dem. Måske kan vi her på siden oversætte for dig.

takker mange gange, men jeg skal ikke i kontakt med dem, vis jeg skal have en ny højttaler vil jeg starte helt forfra med min egen ide.
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 26 September 2011 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Jeg kan se at Hi-Rez Service er eksperter i fladskærme og projektorer. Måske man skulle få indbygget en fladskærm i sine Snell højttalere
Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 26 September 2011 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

nesdam skrev:
Jeg kan se at Hi-Rez Service er eksperter i fladskærme og projektorer. Måske man skulle få indbygget en fladskærm i sine Snell højttalere
Hej Nesdam. Rul lidt tilbage i indlæggene og kik på mit indlæg. Her står 2 mail adresser. Det er disse du skal kontakte. Det andet har ikke noget med Snell reserve delene, at gøre. Har selv kigget. Det er også disse 2, der står på Snell.no i et indlæg.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 26 September 2011 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:
nesdam skrev:
Jeg kan se at Hi-Rez Service er eksperter i fladskærme og projektorer. Måske man skulle få indbygget en fladskærm i sine Snell højttalere
Hej Nesdam. Rul lidt tilbage i indlæggene og kik på mit indlæg. Her står 2 mail adresser. Det er disse du skal kontakte. Det andet har ikke noget med Snell reserve delene, at gøre. Har selv kigget. Det er også disse 2, der står på Snell.no i et indlæg.

Ja, men det er stadigvæk det samme firma på 20 Main Street. Her er et svar fra dem :

You are receiving this email because you had inquired about SNELL K woofers.  We at Hi-Rez Service (the company that has taken over the SNELL parts department) have found a suitable replacement for these drivers and are placing an order. If you are still interested in purchasing them please email/fax/mail completed order form (see attachment) to Hi-Rez Service.  The drivers are being custom made so there will be a four week lead time.  The cost is $128. per woofer and are being sold in pairs.

For order qty purposes all requests sent by Tuesday, August 30, 2011 will be included in the next shipment.

Regards,

Joyce Crocetti

Office Manager

Hi-Rez Service

20 Main Street

508-881-9959 tel

508-881-9958 fax


 

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 26 September 2011 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Nesdam

Ved det. Men man kan ikke se noget ang Snell på den hjemmeside, så folk går forgæves her. Derfor de 2 mail adr.



__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 26 September 2011 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

nesdam skrev:

allanowich skrev:
nesdam skrev:
Jeg kan se at Hi-Rez Service er eksperter i fladskærme og projektorer. Måske man skulle få indbygget en fladskærm i sine Snell højttalere
Hej Nesdam. Rul lidt tilbage i indlæggene og kik på mit indlæg. Her står 2 mail adresser. Det er disse du skal kontakte. Det andet har ikke noget med Snell reserve delene, at gøre. Har selv kigget. Det er også disse 2, der står på Snell.no i et indlæg.

Ja, men det er stadigvæk det samme firma på 20 Main Street. Her er et svar fra dem :

You are receiving this email because you had inquired about SNELL K woofers.  We at Hi-Rez Service (the company that has taken over the SNELL parts department) have found a suitable replacement for these drivers and are placing an order. If you are still interested in purchasing them please email/fax/mail completed order form (see attachment) to Hi-Rez Service.  The drivers are being custom made so there will be a four week lead time.  The cost is $128. per woofer and are being sold in pairs.

For order qty purposes all requests sent by Tuesday, August 30, 2011 will be included in the next shipment.

Regards,

Joyce Crocetti

Office Manager

Hi-Rez Service

20 Main Street

508-881-9959 tel

508-881-9958 fax


 

hej der!

jeg har lige kupieret det på engelsk og fået det oversat via Word og kan se at det kun er en astatnings model så er det ikke en orginal, man kan nok ikke få de orginale mer til snell modellerne

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes