Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 16:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Musikanmeldelser (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Nu kan det godt være at det er mig som har sovet i timen, men hvordan kan man komme til at anmelde en musik-cd, hvorledes er opskriften ?
Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

pentaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

Jeg synes ikke at kommentarer er nødvendige, men jeg savner virkeligt at kunne give indspildningen en karakter, ikke nødvendigvist for teknik og musik, - for musikken alene vil være fint nok. Det vil gøre musikanmeldelserne meget mere interessante, det er jo sjovt at vide hvad mere end een person synes om pågældende plade, uden at skulle bruge hele og halve timer på diskussioner og indlæg.. 

K

Til top Vis pentaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pentaz

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:
Nu kan det godt være at det er mig som har sovet i timen, men hvordan kan man komme til at anmelde en musik-cd, hvorledes er opskriften ?

Potentielle anmelder skal skrive en mail til admin@hifi4all.dk , som giver adgang til særligt system.

Alm. brugere kan ikke uden adgang skrive anmeldelser!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

Administratoren skrev:

Alex E Nielsen skrev:

Potentielle anmelder skal skrive en mail til admin@hifi4all.dk , som giver adgang til særligt system.

Alm. brugere kan ikke uden adgang skrive anmeldelser!

Ok, tak for oplysninge

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

pentaz skrev:

Jeg synes ikke at kommentarer er nødvendige, men jeg savner virkeligt at kunne give indspildningen en karakter, ikke nødvendigvist for teknik og musik, - for musikken alene vil være fint nok. Det vil gøre musikanmeldelserne meget mere interessante, det er jo sjovt at vide hvad mere end een person synes om pågældende plade, uden at skulle bruge hele og halve timer på diskussioner og indlæg.. 

K

Det er jo netop derfor at man giver den fra ingen og op til 6 stjerner - det giver et hint om hvor på skalaen pladen befinder sig jvf. med smagsløgene bag

Dermed går jeg udfra at folk netop giver stjernerne på baggrund af hvor god musikken er.

pentaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Det er jo netop derfor at man giver den fra ingen og op til 6 stjerner - det giver et hint om hvor på skalaen pladen befinder sig jvf. med smagsløgene bag

Dermed går jeg udfra at folk netop giver stjernerne på baggrund af hvor god musikken er.

[/QUOTE]

Jeg fik åbenbart ikke udtrykt mig klart nok, det jeg efterlyser er, at udover de stjerner der gives af anmelderen, skal der også være en mulighed for resten af folkene herinde, for at kunne give den kanrakter, så man på den måde kan sammenholde den generelle opinion med anmelderes - men kun med stjerner! :)

Til top Vis pentaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pentaz

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 05 Maj 2004 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

pentaz skrev:

Jeg fik åbenbart ikke udtrykt mig klart nok, det jeg efterlyser er, at udover de stjerner der gives af anmelderen, skal der også være en mulighed for resten af folkene herinde, for at kunne give den kanrakter, så man på den måde kan sammenholde den generelle opinion med anmelderes - men kun med stjerner! :)

Jeg skal kigge på muligheden - men skrevne kommentare kommer desværre ikke, men en form for "Brugerne synes..." i form af stjerne er ikke af vejen.

Kigger på det så snart, vi har færdgjort vores nye Markedsplads, Tilbudsavis og XXXXX (ny funktion/sektion på HIFI4ALL.FK - more to come later)
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes