| Forfatter |
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 03 Maj 2004 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kan det godt være at det er mig som har sovet i timen, men hvordan kan man komme til at anmelde en musik-cd, hvorledes er opskriften ?
|
| Til top |
|
| |
pentaz Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 03 Maj 2004 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes ikke at kommentarer er nødvendige, men jeg savner virkeligt at kunne give indspildningen en karakter, ikke nødvendigvist for teknik og musik, - for musikken alene vil være fint nok. Det vil gøre musikanmeldelserne meget mere interessante, det er jo sjovt at vide hvad mere end een person synes om pågældende plade, uden at skulle bruge hele og halve timer på diskussioner og indlæg..
K
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 03 Maj 2004 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
| Nu kan det godt være at det er mig som har sovet i timen, men hvordan kan man komme til at anmelde en musik-cd, hvorledes er opskriften ? |
|
|
Potentielle anmelder skal skrive en mail til admin@hifi4all.dk , som giver adgang til særligt system.
Alm. brugere kan ikke uden adgang skrive anmeldelser!
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 03 Maj 2004 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administratoren skrev:
Alex E Nielsen skrev:
| Nu kan det godt være at det er mig som har sovet i timen, men hvordan kan man komme til at anmelde en musik-cd, hvorledes er opskriften ? |
|
|
Potentielle anmelder skal skrive en mail til admin@hifi4all.dk , som giver adgang til særligt system.
Alm. brugere kan ikke uden adgang skrive anmeldelser!
|
|
|
Ok, tak for oplysninge 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 03 Maj 2004 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
pentaz skrev:
|
Jeg synes ikke at kommentarer er nødvendige, men jeg savner virkeligt at kunne give indspildningen en karakter, ikke nødvendigvist for teknik og musik, - for musikken alene vil være fint nok. Det vil gøre musikanmeldelserne meget mere interessante, det er jo sjovt at vide hvad mere end een person synes om pågældende plade, uden at skulle bruge hele og halve timer på diskussioner og indlæg..
K
|
|
|
Det er jo netop derfor at man giver den fra ingen og op til 6 stjerner - det giver et hint om hvor på skalaen pladen befinder sig jvf. med smagsløgene bag 
Dermed går jeg udfra at folk netop giver stjernerne på baggrund af hvor god musikken er.  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
pentaz Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 03 Maj 2004 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Det er jo netop derfor at man giver den fra ingen og op til 6 stjerner - det giver et hint om hvor på skalaen pladen befinder sig jvf. med smagsløgene bag 
Dermed går jeg udfra at folk netop giver stjernerne på baggrund af hvor god musikken er. 
[/QUOTE]
Jeg fik åbenbart ikke udtrykt mig klart nok, det jeg efterlyser er, at udover de stjerner der gives af anmelderen, skal der også være en mulighed for resten af folkene herinde, for at kunne give den kanrakter, så man på den måde kan sammenholde den generelle opinion med anmelderes - men kun med stjerner! :)
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 05 Maj 2004 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
pentaz skrev:
|
Jeg fik åbenbart ikke udtrykt mig klart nok, det jeg efterlyser er, at udover de stjerner der gives af anmelderen, skal der også være en mulighed for resten af folkene herinde, for at kunne give den kanrakter, så man på den måde kan sammenholde den generelle opinion med anmelderes - men kun med stjerner! :) |
|
|
Jeg skal kigge på muligheden - men skrevne kommentare kommer desværre ikke, men en form for "Brugerne synes..." i form af stjerne er ikke af vejen. Kigger på det så snart, vi har færdgjort vores nye Markedsplads, Tilbudsavis og XXXXX (ny funktion/sektion på HIFI4ALL.FK - more to come later)
|
| Til top |
|
| |