Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 14:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Valg af receiver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bugses
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 23 Oktober 2011 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:

Bugses

S/N forholdet er i dag så god ved langt det meste udstyr, så den del behøver du ikke lægge så meget vægt på. Du kan nøjes
med at vurdere det, der rammer dine ører om det lyder godt. Det vil også gøre dig mindre forvirret.

Ahh okay. Jeg takker :>
Til top Vis Bugses's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bugses

Anker E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2010
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 23 Oktober 2011 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Har ikke meget erfaring med "snurrerundt" recievere, så m.h.t. valget skal du lytte til andre. Men vil bare gøre opmærksom på, at av-connection har tilbud på mange af både onkyo og yamaha recieverne.

Og tilføje at min søn kører denon/concept og er godt tilfreds. Så også den kombo er et spørgsmål om personlig smag.

Så ud og lyt
Til top Vis Anker E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anker E

Anzelz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 31 Oktober 2011 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

Jeg havde en Onkyo 605 (tror jeg modellen var dengang) og var desværre ikke særlig imponeret, tror den har en dårlig dac.
Wattmæssigt er den også ret svag, effekten er målt i 6ohm med 1 eller 2 kanaler drevet.
Jeg havde samtidig også en marantz sr3001 forbi, den var lidt bedre, men heller ikke alt for imponerende.

Sluttelig fandt jeg en Harman Kardon DPR1005 som er en fuldt digital forstærker, og den spillede mega godt på mine SVS
højttalere :)

Om det er så fordi den har flere muskler skal jeg ikke kunne sige, men tror mest det er dac'en der afgør. Jeg brugte
computeren som digital kilde og min HK 970 cdafspiller.

Jeg har desværre ingen af delene mere, men vil tro du komme rigtig langt med at finde en lækker brugt forstærker.

JackD
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 31 Oktober 2011 kl. 08:01 | IP-adresse registreret  

Jeg synes du skulle gå ud og give Pioneer et lyt. De spiller også godt. Detaljeret med masser af headroom. Det er også yderst kompotente produkter. De er THX Ultra2 godkendt de store af modellerne.

De er tunet hos Air Studoio's. Jeg har selv haft en LX81'er og den var jeg godt tilfreds med selvom det er med ICE-Power teknologi.

Den hælder lidt til det lyse, jeg synes dog ikke den var øretrættende, da jeg gerne vil have detaljerne med.

Mange herinde er glad for Onkyo og Denon. Efter min mening fortjener Pioneer også være med i overvegelserne, når man skal ud at købe snurre rundt lyd.

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes