| Forfatter |
|
ginger Udelukket fra forum

Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 03 November 2011 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
sd2100 skrev:
http://www.wikizic.org/Behringer-B2092A/reviews-1.htm
Et citat fra ovenstående anmeldelse:
"........ sounding more like a deep fart....."
Det kunne Poul ikke have formuleret bedre. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har heller ikke hørt den, og kan da også google et par citater
http://www.zzounds.com/item--BEHB2092A
"This thing doesn't hit you in the chest with bass. What it does do is make you system sound amazing. Properly set up this thing just disappears and becomes just part of your existing speakers. "
http://www.samedaymusic.com/productreview--BEHB2092A
"Sound: I would say that it really doesn't have a "sound" per se. What goes in comes out as it's a very accurate transducer. It plays at astonishing levels due to its efficiency. OK, it doesn't go down flat to 20 Hz but I own very few recordings that do. It competes very favorably with many grossly overpriced Hi-Fi subs!"
Og som det jo er med google, har jeg ingen anelse om det er en Behringer ansat eller konstruktørens søn der har skrevet anmeldelsen.
|
| Til top |
|
| |
Robert GS Branchemedlem

Ground Sound
Bruger siden: 15 Marts 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 532
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er s.. en ret underholdende tråd og så over emnet Behringer lavpris sub...  1150kr - så se dog og få købt den kasse - så vi kan få en anmeldelse her om den er skidt eller kanel  og det gavne også på verdensøkonomien og den meget aktuelle finansielle
krise - der skal meget mere gang i køb og smid væk verdenssamhandlen  Behringer laver da en del hæderlige produkter til prisen og denne B2092A kunne da være et af dem
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Robert GS skrev:
Det er s.. en ret underholdende tråd og så over emnet Behringer lavpris sub... 
1150kr - så se dog og få købt den kasse - så vi kan få en anmeldelse her om den er skidt eller kanel og det gavne også på verdensøkonomien og den meget aktuelle finansielle krise - der skal meget mere gang i køb og smid væk verdenssamhandlen 
Behringer laver da en del hæderlige produkter til prisen og denne B2092A kunne da være et af dem 
|
|
|
Kan huske da jeg købte nye højtaler(ca 12 kg) hvor besværligt det var for postbudet at komme op med dem på 2 sal, gad vide hvor meget han/hun vil forbande mig med 33 kg subwoofer
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hifi kan tit overraske på kvalitet kontra pris, og dette kunne være ét af disse produkter. Omtalen på nettet er i hvert fald "Cons:
til prisen - ingen". Så selvom den selvfølgelig ikke kan følge med subwoofere til 10- eller 20tusinde kroner, så lyder det
umiddelbart som om den gør det godt til prisen.
Det eneste der gør at jeg personligt ville tøve lidt i denne sammenhæng er fordi basportene er bagudvendte istedet for fremad.
Men det er jo bare mig.
|
| Til top |
|
| |
Robert GS Branchemedlem

Ground Sound
Bruger siden: 15 Marts 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 532
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
gasolin skrev:
|
Kan huske da jeg købte nye højtaler(ca 12 kg) hvor besværligt det var for postbudet at komme op med dem på 2 sal, gad vide hvor meget han/hun vil forbande mig med 33 kg subwoofer |
|
|
Det burde da ikke være dit problem og fragt er inkluderet i prisen  Det er værre når du skal på posthuset for at returnere den eller på genbrugsstationen med den
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
gasolin skrev:
Robert GS skrev:
Det er s.. en ret underholdende tråd og så over emnet Behringer lavpris sub... 
1150kr - så se dog og få købt den kasse - så vi kan få en anmeldelse her om den er skidt eller kanel og det gavne også på verdensøkonomien og den meget aktuelle finansielle krise - der skal meget mere gang i køb og smid væk verdenssamhandlen 
Behringer laver da en del hæderlige produkter til prisen og denne B2092A kunne da være et af dem 
|
|
|
Den får du nok selv lov at hente. Postbudet må nok ikke løfte mere end 25 kg., med mindre der er andre regler for dem end for alle andre.
Kan huske da jeg købte nye højtaler(ca 12 kg) hvor besværligt det var for postbudet at komme op med dem på 2 sal, gad vide hvor meget han/hun vil forbande mig med 33 kg subwoofer |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Robert GS Branchemedlem

Ground Sound
Bruger siden: 15 Marts 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 532
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
rskriver skrev:
Det eneste der gør at jeg personligt ville tøve lidt i denne sammenhæng er fordi basportene er bagudvendte istedet for fremad.
Men det er jo bare mig. |
|
|
Ved portfrekvensen er lyden rundstrålende og bør være hip som hap. Hvad der derimod ikke er hip som hap er fasetilpasningen med højttaleren som varetager området ovenover og det er nok her de fleste setup fejler  Mvh. Robert GS
|
| Til top |
|
| |
Robert GS Branchemedlem

Ground Sound
Bruger siden: 15 Marts 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 532
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Den får du nok selv lov at hente. Postbudet må nok ikke løfte mere end 25 kg., med mindre der er andre regler for dem end for alle andre. |
|
|
Når ja (20kg) - så er det jo Gasolins problem helt og holdent
mon det er Kim Larsen eller Wili Jønsson der klarer turen fra posthuset   
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
De 20kg er kun for privat til privat. Erherv - Privat har andre regler så hudt jeg hvisker :)
|
| Til top |
|
| |
zmilet Forum Bruger


Bruger siden: 15 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 47
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa med jer
Vil gerne lige give mit input til denne tråd, idet jeg selv har ejet en sådan sub.
Jeg synes den gør det rigtig godt til prisen. I sin tid da jeg købte den, var det til 1999.-, så til denne pris, ja så overvejer jeg nu igen at anskaffe mig en eller 2, grund til afskaffelse sidst var kone venligheden, idet det faktisk er en ret stor firkantet kasse, men spille, det synes jeg den gjorde godt, og den imponerede ihvertfald mig, især til den pris af 1999.-, og ja jeg kan godt lide et par store subber
Nu kan man jo helt sikkert få bedre og mere vilde subber i andre prisklasser, og nu havde jeg nu kun en 20m2 stue dengang jeg prøvede den til surround, men det var nok til at overboen kom ned, og ja han skulle da også lige have en tur 
Synes bestemt, at det er et af Behringers bedre produkter.
Og til Gasolin, ja hvis du køber en, og ikke kan lide den, ja så køber jeg den gerne af dig.
Mvh. Zmilet
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 04 November 2011 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
rskriver skrev:
| De 20kg er kun for privat til privat. Erherv - Privat har andre regler så hudt jeg hvisker :) |
|
|
Det var nu arbejdsmiljøreglerne jeg tænkte på. Postbudet må ikke løfte den op på 2. sal alene.
|
| Til top |
|
| |