Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 859
Sendt: 28 December 2011 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
hey hvad vil du behandle finéren med ....spørger fordi jeg har et par ht jeg købte der efter sigende skulle være ubehandlet kirsebær og jeg aner ikke hvad jeg skal behandle med ....dog helst ikke lak ...ellers et flot projekt ...misunder kun dine evner en lille smule he he
Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
Sendt: 29 December 2011 kl. 07:02 | IP-adresse registreret
heltedellen skrev:
hey hvad vil du behandle finéren med ....spørger fordi jeg har et par ht jeg købte der efter sigende skulle være ubehandlet kirsebær og jeg aner ikke hvad jeg skal behandle med ....dog helst ikke lak ...ellers et flot projekt ...misunder kun dine evner en lille smule he he
Hejsa de bliver behandlet med mahoni olie så bliver de mellem slibet så olie så slibe så olie osv osv
__________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
Sendt: 30 December 2011 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
Ønsker man voks er det ikke svært. Det rå træ skal have noget træolie først. Derefter køber man blot den flydende voks til eg/fyr eller åndenød. Tager en ren klud og kommer noget på og smører et fint lag på fladen. Lad tørre i 20 min og polér godt efter. Behandlingen gentages en gang pr dag til ønsket glans opnås. Defter kan man så vedligeholde finéren med et enkelt behandling med voks en gang hvert andet år.
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum