Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 16:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Hvilket fjernsynsmærke? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Spørgsmålet: Hvilket mærke vil I vælge?
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
22 [18,49%]
36 [30,25%]
32 [26,89%]
8 [6,72%]
21 [17,65%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 11 April 2004 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Hvilket Pihilips vil du så forslå til 10k?
Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti

Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 April 2004 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

Tapeconnection har tilbud på to fremragende TV til prisen:

Philips 32 PW 9308 til 10k: http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Philips%2032%20PW%209308&ID _infoside=94911

Dette TV fik 5/5 stjerner i What Hifi i februar i år, kun slået af et Panasonic.

Til 8k kan du få Philips 32 PW 8818: http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Philips%2032%20PW%208818&ID _infoside=16343

Det er også et fremragende fjernsyn til prisen! Kig på det

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 11 April 2004 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Fournais skrev:

Tapeconnection har tilbud på to fremragende TV til prisen:

Philips 32 PW 9308 til 10k: http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Philips%2032%20PW%209308&ID _infoside=94911

Dette TV fik 5/5 stjerner i What Hifi i februar i år, kun slået af et Panasonic.

Til 8k kan du få Philips 32 PW 8818: http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Philips%2032%20PW%208818&ID _infoside=16343

Det er også et fremragende fjernsyn til prisen! Kig på det

Har selv været derinde og kigge på dem... er også selv noget betaget af 9308'eren. Synes den har et kanont billede og så er designet fremragende... ikke at det er det der det vigtigste, men vil jo gerne have noget smukt at kigge på og her er 9308'eren suverænt det smukkeste synes jeg! Jeg har dog været meget i tvivl mht. mærke... synes Panasonic er det foretrukne herinde, men til prisen omkring de 10k tror jeg Philips er et bedre køb... kan TC mon lokkes lidt ned i pris, for bordet til koster hele 2000 og det skal man jo næsten have med...

Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 11 April 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

MaltheK skrev:

Til jgd. At Panasonic eller Phillips ikke vil sælge deres bedre komponenter til B&O og Loewe er en påstand, som vi ikke kan bruge til så meget uden dokumentation. Måske har du ret, men egentlig tror jeg det ikke. De får da sikkert en pæn forretning ud af at sælge de komponenter videre, så hvorfor tage røven på aftagerne, med risiko for at de vælger en anden levereandør - sony kunne være et bud..

/M

Hvad er ideen i at sælge det aller bedste man har til konkurrenten??  Nuvel man kan indgå strategiske samarbejdsaftaler mv. 

Men tag et kig på de forskellige mærker.....  Panasonic er bedre end Loewe (billedmæssigt).  Ville dette være tilfældet, hvis Loewe havde haft mulighed for at købe det bedste fra Panasonic?

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Djenso®
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 April 2004 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Eftersom at jeg har et Sony KV28FX65E 100Hz Digital-plus, så må jeg jo hellere være loyal for det og i øvrigt rose det for dets formidable og afslappende billede.. :) Efter min mening er KUN Loewe bedre klassen..

Til top Vis Djenso®'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Djenso®

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 11 April 2004 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Om noget er bedre end noget andet skifter alt efter hvilken målestok du bruger. Men det kunne da være interessant at foretage en direkte sammenligning af Panasonics topmodel indenfor 42" plasma imod Loewes tilscarende referencemodel og at se hvilket et der var bedst. Jeg kan godt se din pointe, jeg er bare ikke sikker på du har ret. Ligesom Phillips, tror jeg ikke kun Panasonic laver færdige fjernsyn, men også enkelt dele, som godt kan være fuldt ud på højde med dem, der sidder i deres egne produkter. Disse enkeltdele skal jo også være af en sådan beskaffenhed, at de skal kunne konkurrere med de andre producenters udvalg... men sådan kan vi jo blive ved  we might never know

/m

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

Djenso®
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 April 2004 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Åhh nej nu ikke noget med plasma vel..  Hvis jeg endelig en dag i nær fremtid vil udskifte mit nuværende TV, så bliver det LCD, og ikke plasma... Tag et kig på de to typer billede, og døm efterfølgende selv.. :o)

/Djenso®

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes