| Forfatter |
|
heltedellen Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 11 December 2011 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad er prisen i sverige ?? den står til 424 pund ser jeg ss....så kan man ikke engang bygge dem meget billigere selv he he ....skal jeg mon smide mine 2 xxls enheder ud ggg
|
| Til top |
|
| |
Morten A Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 11 December 2011 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
7000 sek. for en BK xxls 400 er lidt dyrt, den kunne købes for 3700 danske for ikke lang tid siden mener jeg. Er ikke selv så meget til de kompakte modeller
|
| Til top |
|
| |
JBLPro Udelukket fra forum

Tak og farvel!
Bruger siden: 25 April 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 726
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du endnu ikke har haft noget korrektion på din sub, ville jeg klart investere i dette inden jeg overhovedet begyndte at
tænke på ny sub. Korrektion på subs i de størrelser rum man har i hjemmet er et must IMO.
|
| Til top |
|
| |
heltedellen Lukket konto

|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå nu vil jeg lige snart tage afsted efter en PA effekt at lege med he he ...men skal jeg tage 2x300 watt til 1300 eller 2x900 watt til 650 kr mere hmmm ...på den anden side betaler jeg jo ikke seperat el her he he
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltedellen skrev:
| nå nu vil jeg lige snart tage afsted efter en PA effekt at lege med he he ...men skal jeg tage 2x300 watt til 1300 eller 2x900 watt til 650 kr mere hmmm ...på den anden side betaler jeg jo ikke seperat el her he he |
|
|
Ta' dog de 900w mens du er gang. Så har du torsdag også  Det skader da ikke, at have lidt ekstra.  Men du har nok købt, når dette læses.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
heltedellen Lukket konto

|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
den på 2x900 ku han ikke finde på lager trods 1 stk i lagerstatus gg...så endte med en europower epq 1200 2x435 watt ...2x600 max peak ...1899 ....
|
| Til top |
|
| |
finlytteren Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1882
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der har du også mere end rigeligt power! Hvis enheden ikke styres ordentligt, skyldes det andre faktorer - fx for dårlig forforstærker...
|
| Til top |
|
| |
JBLPro Udelukket fra forum

Tak og farvel!
Bruger siden: 25 April 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 726
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
finlytteren skrev:
Der har du også mere end rigeligt power! Hvis enheden ikke styres ordentligt, skyldes det andre faktorer -
fx for dårlig forforstærker... |
|
|
Rigelig effekt er ikke lig god kontrol af enheden... Jeg er selv gået fra Behringer EP amps til Crown CTs og selvom Behringer
havde rigelig med effekt, men var forskellen stor.
Hvordan har forforstærkeren kontrol over enheden? Forforstærker udsættes da ikke for feedback fra enheden.
|
| Til top |
|
| |
finlytteren Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1882
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBLPro skrev:
finlytteren skrev:
Der har du også mere end rigeligt power! Hvis enheden ikke styres ordentligt, skyldes det andre faktorer - fx for dårlig forforstærker... |
|
|
Rigelig effekt er ikke lig god kontrol af enheden... Jeg er selv gået fra Behringer EP amps til Crown CTs og selvom Behringer havde rigelig med effekt, men var forskellen stor.
Hvordan har forforstærkeren kontrol over enheden? Forforstærker udsættes da ikke for feedback fra enheden. |
|
|
Nej det er fordi enheden der får signal gennem forforstærkeren...
Og hvis forforstærkeren ikke er god nok, har det indflydelse på det signal der kommer videre i kæden. På samme vis som for de øvrige ht i setuppet.
Jeg havde selv et problem for nogle år siden, hvor der ikke var ordentlig styr på basserne. Prøvede at købe monoblokke på 100W kl.A/300W kl. A/B men det hjalp ikke - problemet blev bare større.
Først da jeg fik en god forforstærker, kom der styr på sagerne og jeg kunne pludseligt spille meget højere, uden at miste grebet om enhederne - og så endda uden at det lød nær så højt eller anstrengende...
|
| Til top |
|
| |
heltedellen Lukket konto

|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
i første omgan vil jeg bruge min hk 3480 som pre (sub out) da jeg vil bruge effekten udelukkende til subber ...til alm musik niveau skal den være slukket (blæserstøj) ...
|
| Til top |
|
| |
pnnh Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 938
|
| Sendt: 14 December 2011 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har nu snakket med forhandleren af SVS.De snakkede om at jeg skulle op i en plus model.Så må hellere en tur til Sønderborg og lytte.
|
| Til top |
|
| |
Maximilian Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 14 December 2011 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder rigtig med størrelse rum - pc12plus!!!!
|
| Til top |
|
| |