| Sendt: 17 September 2006 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det har været spændende at læse alle disse indlæg og det er tydeligt at høre hvem der har lyttet til BL5 og hvem der bare har en mening
Nu er jeg en af de heldige (hvis jeg selv skal sige det) der har et par af disse HT`er samt en ordenlig cdafspiller, Densen B-400+. Et setup til ca. 130.000,- (som er mange penge)
Så jeg har mange lytte timer bag min mening om disse HT`er. Som nok så mange andre herinde, så syntes jeg også at det altid er spændende at gå ud og lytte andre setup`s i samme prisklasseog se hvad der ellers er afgod lyd/ hifi. Men jeg må sige at de setups jeg har lyttet til i denne prisklasse ikke har kunne hamle op med mit,ikke at jeg siger at det måske ikke findes, jeg har bare ikke fundet det. BL 5 evne til at forsvinde er helt fantastisk, men musikerne og publikum ved live optagelser er helt utrolig, man er ikke itvivl om hvor hende "skrigeren" ude til højre på 3 række blandt publikum er .
Jeg går selv meget op Hifi og det eneste som jeg kan mangle ved mit setup er den udvikling man nu selv kan gå og lave ved "alm" højtalere, forstærkere, kabler osv. som jo er et meget spændende punkt ved HIFI, men i den sidste ende så drejer det sig jo om musik og den måde den kommer til udtryg i vores anlæg, og der må jeg sige at B&O`s Beolab 5 er helt fantastiske.
Pierre
|