Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 20:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Hvilke højtalere leder jeg efter ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kristianflindt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 30 Januar 2012 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har et sæt Heco Celan XT301 til salg brugt :) Kontakt mig, så kan vi finde ud af noget. Skide lækkert sæt, og de er kun 10
måneder gamle! :)
Til top Vis kristianflindt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kristianflindt

Philip L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 30 Januar 2012 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

jan_stevns skrev:
Philip L skrev:

Omkring det med at gå i butikker, så sælger de jo som nævnt ikke brugt udstyr. Og jeg vil nu ikke tage hjem til alle der har brugt udstyr til salg, for at lytte og så smutte igen. Jeg skriver jo for at få nogle forslag til højtalere, som jeg kan tage ud og lytte på. Så tak til jer som er kommet med bud.

Jeg har også overvejet et 2.1 setup bestående af 2 kompakthøjtalere og så en sub. Men min erfaring med subwoofere er, at de bare buldre derud af.

Musikgenren er overvejende ovre i den elektroniske ende, men selvfølgelig blandet lidt med hvad der er i radioen for tiden.

Nu kan hjemmebesøg jo også være hos folk, der kunne tænkes at lade dig lægge øre til deres eget anlæg :)      var du f.eks på disse kanter, ville jeg da gerne byde på en kaffetår og et lyt,  om så lige mit setup er din smag, ved jeg ikke, men monstro ikke vi er lidt derhenne af ?   Jeg holder også af den lidt stramme og kontante bas, man f.eks kender fra visse eastcoast amerikanere (ældre JBL typer) - men mange engelse højttalere B&W, Spendor, KEF kunne sagten lyde som noget du burde kaste øret efter

Tak for indbydelsen, men desværre ikke så meget på disse kanter. Jeg har hørt B&W en enkelt gang. Der brød jeg mig ikke om lyden, men det er nok for hårdt at dømme dem på en oplevelse, ellers kunne KEF da også lyde spændende. Men jeg tror jeg starter med at finde nogle Avance at lytte på, efter en anbefaling

Til top Vis Philip L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Philip L

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes