Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 20:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Ingen bas i en kanal? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Larchris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 21 Februar 2012 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

MrBakmann skrev:
!Larchris: Tillykke med din nye Denon PMA-315  Et rigtigt godt valg! Men jeg må lige spørge dig:
Hvad har du så gjort med din gamle Luxman L-430 - du har vel ikke smidt den i skraldespanden??!! 

Hej Mr.

Næ, den er ikke gået i spanden endnu. Den står nu tørt og godt ved siden af min gamle trofaste Luxman L-10, som for 4 år
siden også blev defekt og ikke lige kunne svare sig at bruge + 1000,- på at reparere. Så de står begge bare og venter på
jeg kan finde en, som kan reparere for billige penge, eller som vil købe dem til dette formål. Jeg kan ikke helt holde tanken
ud om at de skal gå på genbrugsen og blive til skrot.

Glad for du finder at min Denon er et godt valg. Det er nu ikke en 315, men 1315r. Jeg synes den lyder dejligt, og den har
noget lettere ved at trække min
JBL'er. Økonomien til en bedre og større forstærker var der desværre ikke lige nu, da der også skal være til ferie mv. Men
uden at kunne spille lp'er går det jo ikke :-)

Hilsen Lars
Til top Vis Larchris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Larchris Besøg Larchris's Websted

MrBakmann
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2008
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Hej Lars

Det ville søreme også være helligbrøde, at smide disse to pragtfulde Luxman forstærkere ud

Jeg ville gerne renovere dem, men jeg bor i Nordsjælland så der et geografisk problem. Så jeg håber du finder nogen der kan hjælpe dig. Jeg kiggede lige på Nettet, om jeg kunne finde nogle billeder af, hvor de ser ud indeni og det er jo virkelig fra dengang man lavede tingene til at kunne holde.
Du er velkommen til at skrive, hvsi du skal bruge hjælp til yderligere.

Held og lykke med projektet, når den tid kommer.

Til top Vis MrBakmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrBakmann

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 Februar 2012 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

MrBakmann skrev:

I bør VIRKELIG overveje at SAMTLIGE elektrolytter i jeres Luxman-forstærkere, inden det ender med et syrebad, som Stanley beskriver. Det er ikke et spørgsmål om det sker, men om hvornår!!!! Og så kan det ikke svare sig, at begynde på en rep/renovering. Jeg er uenig i, om det "kan betale sig"  Hvis man er glad for sin gamle forstærker, og man kan lave det selv (eller kender nogen), så er det altid pengene værd!

Ja det er jo ret afgørende om man kan lave det selv eller man skal betale for det hos en autoriseret forhandler. Den slags projekter er for folk der gør det af ren interesse og ikke gør tidsforbrug op i penge.

Men vi er helt enige ang. elektrolytterne. Det er et sørgeligt syn at se en fin forstærker ødelagt af syre.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes