| Sendt: 22 Februar 2012 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror nu også vil beholde Thorens'en. Mht beogram'er man kan altså ikke få nye originale dele så hvis en mekanisk stump går i stykker skal den enten lappes sammen eller tages fra en anden og dem bliver der jo også færre af. Personligt har jeg måtte dreje et nyt hjul til spindelen på min Beogram 4004 da det gamle brækkede og reparere motoren på min modificerede 4002 da den begyndte at køre ujævnt. Så man kan da komme langt, men medmindre man kan kender de rette vil jeg tro det kan blive en dyr fornøjelse. I øvrigt er 4002'eren kommet på velfortjent pension efter at have været i drift siden 1977 og ertstattet af en almindelig radial type med en Ortofon Cadenza Bronze, betjeningsmæssigt et kæmpe tilbageskridt, lydmæssigt et kæmpe fremskridt.
|