Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 09:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: DIY CD Player (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 17 April 2004 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

1. 2. og 3. gang, solgt til den herre iført arbejdstøj på en lørdag!!! Jeg går ud fra, at det skal være Cola-Cola, ikk´??? For H en slæde, har du skidt i den, kørt bob-slæde med den eller har du banket den om til ML-look med en klaphammer!!!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

guitarplayer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 17 April 2004 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:
1. 2. og 3. gang, solgt til den herre iført arbejdstøj på en lørdag!!! Jeg går ud fra, at det skal være Cola-Cola, ikk´??? For H en slæde, har du skidt i den, kørt bob-slæde med den eller har du banket den om til ML-look med en klaphammer!!!

hvis det ikk er for meget forlangt ville det være fint med cola-cola.... hva det så end er

1. overvejer at skide i den .. men kan ikk finde nogen snor til at trække ud i.. så svaret må blive nej...

2.eftersom der er mindre plastik og mere metal ... tør jeg ikke slæde på den

tænk hvis den kommer op i fart... hvordan får man den så stoppet!?!

3. kan jeg helt sikkert svare nej til ... hehehhee

Til top Vis guitarplayer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guitarplayer

feedback
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 April 2004 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Hej Søren N.

Jeg har ikke bare lidt ret, jeg har meget ret  - på den måde du "tester" drevet er ikke en fis værd, jeg vil mene at det er umuligt at dømme drevet på den måde, iøvrigt vil den lovpriste Denon og eks. Capitole være så forskelligt opbygge at du ikke har en jordisk chance for at høre om det er drevet eller en anden faktor som laver ged i kæden.

Du bør heller se på helheden end på enkeltheder, der er som bekendt andet end et drev i en cd-player.

Så smukt og rigtigt set

Til top Vis feedback's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af feedback

Asbjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 17 April 2004 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

I anledningen af at flere mener at Phillips drevet er dårligt så vil jeg spørge hvorledes i kan dømmen det så meget ude, for hvorledes kan man teste eks. Denon drevet mod Phillips uden at drevet bliver brugt i én og samme maskine ?

Man kan jo bare bruge den samme eksterne DAC!? 
Der kan selvfølgelig godt være lidt med om tingen er pakket ind i massivt kobber eller en papkasse, samt hvilken psu der er valgt til drevet. Men når nu Kurt mener lyden går igen!? Og det drev er jo også en ret færdig løsning hen til digital udgangen svjv.

Man må ligesom se tingene lidt i en sammenhæng - og vurdere hvad det egentlig er der skal til for at noget der tit er skidt evt en dag kunne hamre igennem.

Jeg har fx hørt electrocompagniets cdafspiller både som integreret og dac med andet drev. Når man hører hvad der sker her, og sammenholder det med øvrige erfaringer - fx hvad digitalkabler gør ved lyden - kan man altså godt nå frem til nogle ting.

Det hele er et spørgsmål om erfaringer og grundighed.

Når man ikke kan lide sild på softkernerugbrød kan man nok heller ikke lide det på groftkernerugbrød. Sværre er det at sige hvad der sker hvis man putter det på franskbrød og putter en kæmpe mængde ketchup udover det hele. Hvor svært afhænger helt af om man fx kender smagen af ketchup eller ej osv osv osv.

Til top Vis Asbjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asbjørn

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Sendt: 17 April 2004 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Asbjørn skrev:

Alex E Nielsen skrev:

I anledningen af at flere mener at Phillips drevet er dårligt så vil jeg spørge hvorledes i kan dømmen det så meget ude, for hvorledes kan man teste eks. Denon drevet mod Phillips uden at drevet bliver brugt i én og samme maskine ?

Jeg har brugt en ekstern DAC til mine forsøg...

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 April 2004 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Undskyld, der skulle have stået Coca-Coca!

Et er drevet, noget andet er den valgte styring af dette. Flere producenter af CD-afspillere med CDM-drev skruer en smule ned for "tracking", det giver en bedre lyd på perfekte CD´ere, mens ridsede kun dårligt kan afspilles!!! Andre laver deres egen styring.

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 April 2004 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Kunne være interessant med en lysdiode der indikerede når fejlkorrektionen var aktiv....var der ikke det på nogle "gamle" afspillere?

Så fik man lidt syn for sagen.....

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 April 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Jo, en enkelt har jeg hørt om. Det var lidt før 1990 og LED´en lyste mere end den decideret blinkede!!!

feedback
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 April 2004 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Var det en moddet Denon 3560?

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 April 2004 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Nah, så vidt jeg husker var det en no-name og jeg har aldrig set den siden!!!

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 April 2004 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

Tag dig ikke af feedback, han kan ikke komme over at hans sengekammerat, Filipens, ikke er begæret af Kurt
Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

feedback
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 April 2004 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Skorpio skrev:
Tag dig ikke af feedback, han kan ikke komme over at hans sengekammerat, Filipens, ikke er begæret af Kurt

Ja, det er netop sådan jeg har det

Hvordan skal jeg dog komme videre. Suk

feedback
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 April 2004 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

Asbjørn skrev:

Alex E Nielsen skrev:

Der kan selvfølgelig godt være lidt med om tingen er pakket ind i massivt kobber eller en papkasse, samt hvilken psu der er valgt til drevet. Men når nu Kurt mener lyden går igen!? Og det drev er jo også en ret færdig løsning hen til digital udgangen svjv.

Man må ligesom se tingene lidt i en sammenhæng - og vurdere hvad det egentlig er der skal til for at noget der tit er skidt evt en dag kunne hamre igennem.

Jeg har fx hørt electrocompagniets cdafspiller både som integreret og dac med andet drev. Når man hører hvad der sker her, og sammenholder det med øvrige erfaringer - fx hvad digitalkabler gør ved lyden - kan man altså godt nå frem til nogle ting.

Det hele er et spørgsmål om erfaringer og grundighed.

Når man ikke kan lide sild på softkernerugbrød kan man nok heller ikke lide det på groftkernerugbrød. Sværre er det at sige hvad der sker hvis man putter det på franskbrød og putter en kæmpe mængde ketchup udover det hele. Hvor svært afhænger helt af om man fx kender smagen af ketchup eller ej osv osv osv.

Så kommer jeg til at tænke på den om den fattige ræv der ikke kunne få fat på rønnebærrene.

For nu at  sige det pænt og pædagoisk.

Som Alex er inde på gælder det om at se på helheden. Så hvis du prøver en ny komponent i dit setup, så er det ikke sikkert at det bliver lykken. Du er faktisk nødt til at justere den i øvrige kæde igen for at få den bedste synerigi effekt. Det er gammel lærdom. Det er selvfølgelig meget besværligt at skifte de andre dele ud, men er det mest reelle overfor den nye komponent, du vil teste. Det andet du beskriver er en for simpel måde at gøre tingene på og har intet med grundighed at gøre.  Det er at springe let over og give den nye komponent æren eller skylden for resultatet. 

Og hvis du påstår at du kan huske hvordan et digital kabel lyder efter bare fem minutter så prøver du at gøre din hørelse til et neutralt måleapparat, hvad det bestemt ikke er. Din hørelse er desværre underlagt din hjernes luner, der påvirkes af følelser, syn, blodtryk osv. Prøv for eksempel at lytte til dit setup. Tag så ud og løb en tur eller gå eller hop på kæresten. Prøv så derefter at lytte til dit setup igen. Du vil nok kunne høre forskel. Men dit setup er stadig det samme.

Asbjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 19 April 2004 kl. 00:59 | IP-adresse registreret  

feedback skrev:
Så kommer jeg til at tænke på den om den fattige ræv der ikke kunne få fat på rønnebærrene.

Der har du ret. Jeg tror dog ikke fattigdom har nogen større betydning, snarre at der er alt for få rønnebær.

feedback skrev:
Som Alex er inde på gælder det om at se på helheden. Så hvis du prøver en ny komponent i dit setup, så er det ikke sikkert at det bliver lykken. Du er faktisk nødt til at justere den i øvrige kæde igen for at få den bedste synerigi effekt. Det er gammel lærdom. Det er selvfølgelig meget besværligt at skifte de andre dele ud, men er det mest reelle overfor den nye komponent, du vil teste. Det andet du beskriver er en for simpel måde at gøre tingene på og har intet med grundighed at gøre.  Det er at springe let over og give den nye komponent æren eller skylden for resultatet. 

Det er klart at man på et eller andet tidspunkt kan være nødsaget til at dreje tingene hen så de bliver spiselige.

Men hvis du nu står med en amp der bare forvrænger som en i helvede, kradser i ørene og piver langt væk, ja så går du nok heller ikke ud og finder kabler og højttalere der får det til at lyde tilforladeligt.
For mig gælder det om at finde fejlkilderne, og dette er bestemt ikke altid nogen let opgave. Det med at bedømme lydmæssige forskelle objektivt kan faktisk være ret svært. Derfor er det tit meget lettere bare at smøre det hele ind fx med farvene kabler, så det hele lyder tilforladeligt som du foreslår.
Det med at teste dreve objektivt er faktisk en af de sværreste ting, da de bl.a. ikke kan sættes ind i kæden som kabler ol. kan. Der er dog alligevel nogle ting man kan bedømme.

Fx vil du nok undre dig hvis et drev ligepludslig mangler al bas information.

feedback skrev:
Og hvis du påstår at du kan huske hvordan et digital kabel lyder efter bare fem minutter så prøver du at gøre din hørelse til et neutralt måleapparat, hvad det bestemt ikke er.

Jamen dog da!

Det er jeg ikke helt enig i.

Kender et godt eksempel på at én der kunne huske lyden fra et kabel over en årrække! Og det er der altså flere der kan! Vær også klar over at der kan være større forskel på kabler ved digital signal overførelse end ved analog.

feedback skrev:
Din hørelse er desværre underlagt din hjernes luner, der påvirkes af følelser, syn, blodtryk osv. Prøv for eksempel at lytte til dit setup. Tag så ud og løb en tur eller gå eller hop på kæresten. Prøv så derefter at lytte til dit setup igen. Du vil nok kunne høre forskel. Men dit setup er stadig det samme.

Uanset hvor mange gange jeg er blevet hængt op og pisket i en mørklagt kælder kun oplyst af stearinlys, så forhindrer det mig ikke i at huske hvis et kabel fjernede fx al bassen, eller hev lydbilledet 1m frem.
Men jo, man kan også godt blive snydt hvis man bliver påvirket i lyttesituationen - ingen tvivl om det. Fx kan glæden ved overhovedet at kunne høre en forskel nemt accellerere tingene op, eller man kan være så nervøs, påvirket eller usikker at man slet ikke kan høre noget som helst.

Men derfra og til at sige man slet ikke kan bruge øret som måleinstrument mener jeg altså ikke er rigtigt.

Man kan jo også godt skyde ænder selvom der er sidevind - det er bare et spørgsmål om at man ved hvor man skal sigte.

Til top Vis Asbjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asbjørn

feedback
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 April 2004 kl. 03:07 | IP-adresse registreret  

Kære Asbjørn.

Det kan da godt være, at du kender et godt eksempel på at én der siger, at han kunne huske lyden fra et kabel over en årrække! Og at der er flere af dem!

Men jeg er da også stødt på mennesker, der indirekte siger, at de er Jesus. Især i det her forum. Og hvis der er mere end to af slagsen, så er det sikkert at en af dem har uret.

Hvad jeg ikke forstår er din jagt efter fejlkilder,  og hvad du vil få ud af den. Hvad er dit mål? Hvis det er spørgsmålet om at beskrive det du opfatter med såkaldte videnskabelige termer eller målinger, så begrænser du dig selv og bliver fordomsfuld, da den nuværende videnskab især indenfor lydgengivelse er stærkt begrænset. Hvis leder efter sandheden eller objektivitet indenfor lydopfattelse så vil jeg anbefale dig at du finder en anden hobby.

For hvorfra ved du i grunden hvad der er rigtigt og forkert. Så skulle have være med  i det studie eller koncertsal, hvor optagelsen blev til. Så havde du måske noget at bygge dine vurderinger på, når du gik hjem og sammenlignede drev eller ICér selv om jeg da heller ville bruge min tid på andre led i kæden.

Og alligevel kan det aldrig blive objektivt. Du er stadig underlagt dine sanser og deres naturlige begrænsninger og påvirkelighed, når du vurderer. Hvordan vil du korrigere for den fejlkilde?

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 April 2004 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

feedback skrev:

Som Alex er inde på gælder det om at se på helheden. Så hvis du prøver en ny komponent i dit setup, så er det ikke sikkert at det bliver lykken. Du er faktisk nødt til at justere den i øvrige kæde igen for at få den bedste synerigi effekt. Det er gammel lærdom (Og alle der har prøvet dette, ved at den går bare ikke). Det er selvfølgelig meget besværligt at skifte de andre dele ud, men er det mest reelle overfor den nye komponent, du vil teste. Det andet du beskriver er en for simpel måde at gøre tingene på og har intet med grundighed at gøre .  Det er at springe let over og give den nye komponent æren eller skylden for resultatet. (Det er en misforståelse. Konstruktionen af et apparat ender kun fornuftigt ud, såfremt man ofrer ALLE trin den opmærksomhed der kræves. At rette fejl med nyefejl, har jeg hørt virke én gang, og det undrer mig stadig.)

Og hvis du påstår at du kan huske hvordan et digital kabel lyder efter bare fem minutter så prøver du at gøre din hørelse til et neutralt måleapparat, hvad det bestemt ikke er. Din hørelse er desværre underlagt din hjernes luner, der påvirkes af følelser, syn, blodtryk osv. Prøv for eksempel at lytte til dit setup. Tag så ud og løb en tur eller gå eller hop på kæresten. Prøv så derefter at lytte til dit setup igen. Du vil nok kunne høre forskel. Men dit setup er stadig det samme.
Øøøøh Jeg tror det var mig, der efter adskillige år, kunne høre ligheder mellem 2 kabler, hvoraf det ene ikke havde været i mit set-up i måske 5 år.

Det foregik såmænd på den måde, at - helt modsat mig, var der en usædvanlig sympatisk fyr, som jeg kender her fra forum, som sendte mig et sæt kabler til gennemlyning. Efter 5 minutter vidste jeg hvilket andet kabel det mindede mig om. Det fortalt jeg til ham, og forbløffet (man har vel lov at overraske ind i melem ) fortalte han, at det var det kabel han først af alle prøvede og faldt for, det nye her var så tæt på, at der ikke i hans ører var forskel på dem.
I øvrigt vil jeg sige, at jeg sagtens kan nævne 5 kabler, som du helt tilfældigt kan sætte i mit set-up og jeg vil genkende dem lige med det samme (man har vel lov at være lidt hovmodig engang imellem ikke . - Nej man har ej )
Det samme kan du gøre med dit elskede Phillips løbeværk
Det jeg egentlig vil sige er, at visse komponenter eller elemeter m du vil, altid genkendes, du kan ikke kvæle lyden af dem.
Hvis du gerne vil prøve bare én ting fra den genre, så prøv f.eks. Linn´s HT kabel, helst i biwire konfig, hvis du har rigtig meget hul igennem, så prøv også LoRad fra Supra.

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 April 2004 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Til Søren N.

Jeg synes at du forkusere for meget på enkelte komponenter, du ser tingene meget isolleret, eks. holdningen til FET's, Op-amp's og naturligvis Phillips drevet, du dømmer det "yt" hvis der er indhold af ovennævnte, det mener jeg er en snævertsynet holdning som i den grad virker fastlåsende og fordomsfuld.

Jeg er enig i at hvis man betragter drevet som grundstenen i en konstuktion så bør man naturligvis vælge med omhu i en given konstruktion, Phillips drevet har vist sit værd i flere vellykket konstuktioner, eks. Audio Aero Capitole.

Jeg ser ligeledes at du giver meget opmærksomhed til Denon's hedengangende Cd player, pyndter på den med op-amp's og forklæder den i et nyt "lydlook" -for mig at se ender du bare op med "bastardt" der hverken er l**t eller lagkage.

Derfor vil det da være oplagt at bygge fra bunden hvis ellers evner og indsigt kan følge med, jeg vil ikke påstå at være et teknisk unikum som ville kunne kaste sig ud i sådan et projekt uden en hjælpende hånd, men spændende vil det være om man kan realisere en maskine efter sit eget lydideal og med de "rigtige" tekniske løsninger og ikke "bare" ændre på en allerede halv-færdig-behæftet med fejl og godt-drev-Japanermaskine.

Måske vi kunne nå frem til en "all star's-machine" ved fælles hjælp i dette fora ? - bare en idé !?

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Sendt: 19 April 2004 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Alex,

AA Capitole er en formidabel CD spille, som nok gør det bedre end 95% af hvad der er på markedet. Jeg har selv haft stor fornøjelse af at lytte til den. Det var da heller ikke før jeg selv hørte et andet drev, at jeg kom på sporet af at det kunne gøres bedre. Problemet er så, at når man først er blevet opmærksom på fenomenet, så er det ekstremt svært at abstrahere fra.

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted

feedback
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 April 2004 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Se det er jo noget, som jeg synes er interessant, da jeg selv er vild med AA cappen. Derved vil jeg gerne tilskrive dig en masse troværdighed, der passer til min opfattelse af verdenen. Så det næste spørgsmål må være: Hvilket drev var der tale om og hvordan skete sammenligningen.

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 April 2004 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Til Søren N.

Jeg synes at du forkusere for meget på enkelte komponenter, du ser tingene meget isolleret, eks. holdningen til FET's, Op-amp's og naturligvis Phillips drevet, du dømmer det "yt" hvis der er indhold af ovennævnte, det mener jeg er en snævertsynet holdning som i den grad virker fastlåsende og fordomsfuld.

Jeg er enig i at hvis man betragter drevet som grundstenen i en konstuktion så bør man naturligvis vælge med omhu i en given konstruktion, Phillips drevet har vist sit værd i flere vellykket konstuktioner, eks. Audio Aero Capitole.

Jeg ser ligeledes at du giver meget opmærksomhed til Denon's hedengangende Cd player, pyndter på den med op-amp's og forklæder den i et nyt "lydlook" -for mig at se ender du bare op med "bastardt" der hverken er l**t eller lagkage.

Derfor vil det da være oplagt at bygge fra bunden hvis ellers evner og indsigt kan følge med, jeg vil ikke påstå at være et teknisk unikum som ville kunne kaste sig ud i sådan et projekt uden en hjælpende hånd, men spændende vil det være om man kan realisere en maskine efter sit eget lydideal og med de "rigtige" tekniske løsninger og ikke "bare" ændre på en allerede halv-færdig-behæftet med fejl og godt-drev-Japanermaskine.

Måske vi kunne nå frem til en "all star's-machine" ved fælles hjælp i dette fora ? - bare en idé !?

Hej Alex!
Du har ganske ret i, at jeg hænger mig i enkeltelementerne. Jeg kan nemlig høre når skidtet sidder der. At der så ind imellem alligevel sker mirakler, er jeg absolut opmærksom på. Det sker bare ikke ret tit.
Denons 3560 har et løbeværk, der ikke indgår i andre sammenhænge, visse af lementerne er genbrugt i DCD og DPS1, men i ændret form. Derfor er det den og kun den jeg udtaler mig om, når jeg siger noget om Denon.
Jeg mener ikke denon som virksomhed ligger inde med langt større udviklingspotentialer end andre lidt større audio - elektronikvirksomheder.
De har bare i den model ramt noget unikt. At du ikke kan acceptere dette og derfor gerne ser Phillips drevet som det bedst tænkelige, fordi det benyttes så relativt mange steder som det gør, er jo ikke med til at gøre drevet bedre.
Hvorfor skulle Phillips overhovedet bekymre sig om Denons drev fra den maskine, de møder aldrig konkurrence fra det drev, idet det ikke fås som indbygningsdrev til andre maskiner. Der er heller ikke et øje der aner, at der er noget særligt ved det drev, det skal man have forsøgt sig med, før man finder ud af. Og hvem har lige haft det på en extern DAC? Jeg kendte 2 personer og nu lidt flere, en lille håndfuld måske. Alle har undret sig over hvad dælen det er for noget, for det er ganske enkelt helt umuligt at overhøre.
Resten af maskinen har jeg aldrig rigtigt besunget højt, fordi det mener jeg ikke der som udgangspunkt er basis for.
Jeg har dog særdeles gode erfaringer med en DAC, der er opbygget på en noget anderledes måde, men som alligevel burde kunne tilnærmes med 3560 som udgangspunkt. Nu gælder det så bare om at finde det sted, hvor der for alvor eksisterer optimeringsmuligheder.
Visse ting er foretaget, eneklte med succes, andre er røget ud igen.
Jeg påstår overhovedet ikke, at en ny netledning lidt linolie og en afplastificering gør den til verdens bedste. Nej jeg har en idé om, at den kan gøres væsentligt mere neutral end den som udgangspunkt er og, at den i kraft af løbeværket, måske endda kan blive noget helt særligt.
Hvis det lader sig gøre, som jeg forestiller mig det, så bliver den spændende.
Men ellers gør den vel ike Capitolen hverken værre eller bedre. 
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes