Bruger siden: 11 Juni 2010 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 168
Sendt: 17 Marts 2012 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
Jeg skal have en vaskemaskine, har smidt den langhåret ud så nu skal jeg selv vaske og HØRE MUSIK. Og derudover lade mig betjene af elskerinder. M.v.h.
Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
Sendt: 18 Marts 2012 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
hewi skrev:
Jeg skal have en vaskemaskine, har smidt den langhåret ud så nu skal jeg selv vaske og HØRE MUSIK. Og derudover lade mig betjene af elskerinder. M.v.h.
Så må du have et voldsomt beløb til gode hos Skat, da elskerinder er ret dyre i drift.
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Bruger siden: 20 Marts 2012 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 20 Marts 2012 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
allanowich skrev:
hewi skrev:
Så må du have et voldsomt beløb til gode hos Skat, da elskerinder er ret dyre i drift.
Ja, elskerinder kan være dyre, men det kan vaskemaskiner også! Jeg har f.eks. lige betalt over 8.000 for denne Miele W5825 opvaskemaskine, men så holder den forhåbentligt også i mange år.
En elskerinde er også dyr, men for 8000 får man trods alt et par uger
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum