| Forfatter |
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 24 April 2012 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonic skrev:
Om cirka to uger får jeg mit drømme anlæg samt en super god riaa til min nye pladespiller og kabler hele vejen
rundt, og der er intet af det der bliver
lavet i skodkina. |
|
|
Der skal nok være kinesiske stumper i, selvom dine ting ikke er samlet i Kina __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Sonic Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 754
|
| Sendt: 24 April 2012 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke på det her har specifikt forhørt mig om det da jeg er dyb modstander kina der er også en grund til at flere og flere flytter tilbage til deres
hjemland da de ikke er gode nok til det samt flere og flere ikke er ligeglad med at det kommer fra et land som kina
| |
NitroBlast Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1036
|
| Sendt: 24 April 2012 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonic skrev:
Ikke på det her har specifikt forhørt mig om det da jeg er dyb modstander kina der er også en grund til at flere og flere flytter tilbage til deres hjemland da de ikke er gode nok til det samt flere og flere ikke er ligeglad med at det kommer fra et land som kina |
|
|
Det er ikke muligt at få fat i elektronik, der ikke i et eller andet omfang har kinesiske komponenter. Om det så være en transistor, en modstand, lidt loddetin - eller for den sags skyld kobber i kablerne, så er der med garanti lidt Kina i. __________________ Mit grej!
WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 24 April 2012 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonic skrev:
Ikke på det her har specifikt forhørt mig om det da jeg er dyb modstander kina der er også en grund til at
flere og flere flytter tilbage til deres
hjemland da de ikke er gode nok til det samt flere og flere ikke er ligeglad med at det kommer fra et land som kina
|
|
|
Kan du bare ikke lide kinesere, ja så er det da ikke i et hifi-forum du skal lufte dine udtalelser, hvad bilder du dig egentlig
ind?
Hvad med om du prøvede at lære det med det danske først, det bliver ufrivilligt komisk det du skriver!
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 24 April 2012 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonic skrev:
Ikke på det her har specifikt forhørt mig om det da jeg er dyb modstander kina der er også en grund til at flere og flere flytter tilbage
til deres
hjemland da de ikke er gode nok til det samt flere og flere ikke er ligeglad med at det kommer fra et land som kina |
|
|
Ok. Lyder specielt. Hvad er det for apparat(er)? __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
klypstefan Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 636
|
| Sendt: 24 April 2012 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har aldrig hørt dem, men de ser seje ud :)
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 24 April 2012 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mercury skrev:
Sonic skrev:
Ikke på det her har specifikt forhørt mig om det da jeg er dyb modstander kina der er også en grund til at flere og flere flytter tilbage til deres hjemland da de ikke er gode nok til det samt flere og flere ikke er ligeglad med at det kommer fra et land som kina
|
|
|
Kan du bare ikke lide kinesere, ja så er det da ikke i et hifi-forum du skal lufte dine udtalelser, hvad bilder du dig egentlig ind?
Hvad med om du prøvede at lære det med det danske først, det bliver ufrivilligt komisk det du skriver! |
|
|
ja det lyder ikke så godt, jeg er yderst tilfred med de kinesiske produkter jeg har...tror man skal lede længe efter et effektrin der spiller som mine to xindak A600P.....så de kan altså godt lave kram hr sonic.......
vh velkommen
|
| Til top |
|
| |