| [QUOTE=David
Her er min nye top 10 af de maskiner jeg finder aller mest velspillende!!...
1 : dCS Verdi La Scala + Elgar+ Har jeg hørt hos Vitus - ikke værd at skrive hjem om.
Du må have hø i ørene!! eller have røget for meget hash!???
Nej, Peter Belli tobak er ikke min kop the - det bliver allerhøjest til 10 Marlboro om dagen... Kan du sige det samme?
2 : Accuphase DP77. Har jeg ikke hørt
fair nok!..
3 : Linn CD12. Spiller rent ud sagt af pis - jeg vil mene at 30.000 er den rigtige pris.
Igen! hold op med at sniffe lim!! DU KAN IKKE TÅLE DET!!
Kabinettet er ellers rigtigt lækkert - tæller det?
4 : Gryphon Mikado. Har jeg ikke hørt. Men har hørt de andre Gryphon cd'er = SNORK ZzZZzzZZ
er du sikker på at det ikke er fordi du har drukket når du har hørt det??
Gryphon kickstarter kun kaffemaskinen - og det er for at holde sig vågen. Det ville da være et positivt lyspunkt at man pludselig fik lyst til en kold pilsner - det er bare ikke lige tilfældet med Gryphon - Kaffen er nødvendig for ikke at falde i søvn - det rykker bare ikke en meter...
5 : Hegel CDP2A Har jeg selv haft - den er bare ufattelig dårlig!
Hvorfor købte du den så!?? 
Den var billig og jeg tog en chance - man har jo ikke tid til at lytte på alt. Den røg dog ligeså hurtigt ud af døren igen.
6 : Linn Unicisch. Også ufattelig kedelig - ligesom CD12
JA! i forhold til prisen! lige nu er den også røget ud af listen igen!.. da jeg har hørt en mere værdig maskine.. den duer kun med DVD og SACD .. ved nærmere lytning er den skod med 16/44..
Ja, den er bare kedelig - og DYR!
7 : Electrocompaniet EMC 1 up. Den lyder bare af cd - f**k den er livløs!
Nu har du igen haft næsen for langt ned i lim bøtten!!!
Er du sikker på at det ikke er dig der leger lidt for meget med 2-komonent ?
8 : Primare 30,2. Nok den dårigste af dem du har nævnt...
Skulle du ikke gå til øre læge?? der må være et og andet rivende galt!!...
Jeg har det fint - Primaren lyder bare for fi-fi, slap og overtone fikseret!
9 : S.A.T dcfix. Ah, det kan du ikke mene - var der nogen der sagde intetsigende og tilbageholdende?
Er der overhoved NOGET! du syntes bare lidt om!...?????????????
Der er da en del gode cder derude - det er faktisk utroligt at du ikke har nævnt bare en?
10 : Densen Beat 400 Det siger sig selv at du kan lide den - det er jo en Zapplayer...
Det har Tomas Sil sikkert et par mindre indsigelser imod!!!!!????... ( og disse to kan på ingen måde sammenlignes!! Densen VIRKER!! faktisk hver gang!!)
Lige som en bemærkning... ( og tankevækker!!)
På den delt 4 plads kommer den gode gamle modeficerede DCD3560 jeg har!...
Iøvrigt ville jeg ikke bytte min DCD3560 med andet end de 4 øverste på listen! ( og hvor realistisk er det?? med hus, familie udgifter og begrænset buget!??)
mvh...
Hvor mange af de ovennævnte Cder har du så rent faktisk hørt?
Dem alle!!!
I hvor forskellige systemer?
ER DER OVERHOVED NOGET SOM HELST DU KAN LIDE???
( LIGE PÅNÆR HVAD DU NU SELV HAR STÅENDE??)
Jeg er faktisk ikke specielt vild med mit system lige p.t. men det kan være at det kommer - jeg er ikke helt færdig med at pille endnu. Jeg er også stadig i tvivl om den LClock XO3 spiller - jeg skal ihf. prøve at afmontere den igen....
Tydeligt er at vi åbenbart bare har 100% divergerende opfattelse og smag!...
Ja, man kan vist godt sige at vi har lidt forskellig smag...
Så fred med det..............
mvh.
|