| Forfatter |
|
270961 Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
| [QUOTE=270961]
Hvor er det interessant at læse om hvor mange forskellige cd-afspillere der har givet folk gode...eller dårlige oplevelser. Nogle afspillere er det perfekte match andre noget skidt. Køb den I tænder på....og I vil være lykkelige i lang tid.
Tja.....jeg har kun en Accuphase DP 67 at spille på Magen til cd-afspiller skal man da lede længe efter.
|
|
|
Hva faen, har du stadig den bilige maskine?.
------------------------------------------------------------ -
Hej Slips.
Ja for pokker.......den er jo ikke lige sådan at slippe af med !
Den spiller og fungerer som en sveske. Åndeløs...vil jeg sige. Læste du testen i det nye hifidelity af DP 77 ?..........så har du også gengivelsen af DP 67. Den spiller cd-plader på samme måde.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, er fandeme også glad for min Accuphase DC-91, den spiller bare så godt.
Vedr. billigste har jeg da en Sony CDP-212 stående som kabelskjuler, en
lækker lille sag fra 93-94 til 1100 kr., men så er det også uden
fjernbetjening.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
| [QUOTE=270961]
Hvor er det interessant at læse om hvor mange forskellige cd-afspillere der har givet folk gode...eller dårlige oplevelser. Nogle afspillere er det perfekte match andre noget skidt. Køb den I tænder på....og I vil være lykkelige i lang tid.
Tja.....jeg har kun en Accuphase DP 67 at spille på Magen til cd-afspiller skal man da lede længe efter.
|
|
|
Hej Slips.
Den spiller og fungerer som en sveske. Åndeløs...vil jeg sige. Læste du testen i det nye hifidelity af DP 77 ?..........så har du også gengivelsen af DP 67. Den spiller cd-plader på samme måde.
Mvh
|
|
|
Ja, læste godt testen, der er da heller ingen tvivl om at der kommer til at stå Accuphase på min næste cd maskine, men nu skal jeg lige have slidt lidt på mit Proceed sæt, som i øjeblikket køre upåklagligt.
Men godt at høre at din Proceed erstatning gør det mere end godt, så har det jo været et godt plaster på såret for dig trods alt. 
__________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
| [QUOTE=270961]
|
|
|
Hej Slips.
Mvh
|
|
|
Jeg kan kun være enig - DP-67 er en suveræn maskine. For mit vedkommende behøver det ikke bliver dyrere med den lyd sådan en dåse leverer. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
|
jensen: Wadia CD21 ? Wadia har det som LINN de kan blive meget kedelige at høre på .
Ikke ENIG!!!!
mvh....
|
|
|
Og du kender nok til wadia til at udtale dig om det ?
Hvad kan wadia som andre ikke kan i den pris klasse ?
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan blot godt lide dem!..
Har hørt en del modeller gennem årene!.. ( dog har ikke alle været lige gode alle sammen!! men generelt er de ok i min "bog")
Men fortrækker dog lyden fra en del andre maskiner.. ( endda min gamle modeficerede DCD3560!!)
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad kan man erhverve en brugt Accuphase DP- 65 eller 75 for mon??
Nogen der har en ide om dette??
Er lidt tændt på hvad man kan gøre med en sån lidt ældre super fed maskine?? især set i lyset af hvad man kan med en god gammel Denon!!..
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal ikke gøre noget ved dem - kan man ikke lide lyden som den er i en 65 eller 75 så er det ikke maskinen at købe. En modificeret Accu er tæt på usælgelig, og det er jo lidt trist når man smider en formue i den.
Det er ikke alt der ment som DIY-projekt efter min mening - og slet ikke når det er så dyrt.
DP-65 vil nok ligge omkring 18-20000 kr og en 75´er omkring 30-35000 kr., en slat billigere i Tyskland - mange penge for at ville pille lidt i dem. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener også det ville være skørt at begynde at modificere på sådanne kvatiltets maskiner, jeg kan heller ikke lige få øje på hvor man skulle modificere i dem, dyrere komponenter og lcclock er ingen garati for bedre lyd, tvætimod tror jeg.
Men det skal jeg ikke blande mig i, jeg mener bare at det sygt at begynde at modficere i så dyre appatater som AC og ML M.fl. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor vidt der skulle modeficeres eller ej!??? det måtte komme an på et lyt!!!
Brugt prisen er jeg ret ligeglad med! jeg sælger sjældent noget af mit gamle udstyr.. det jeg køber bliver jeg som regel så glad for at jeg trods nyt kommer til ikke vil skille mig af med det!!.. beholder det eller giver det til familien...
|
| Til top |
|
| |
270961 Lukket konto

|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Njaaaaaaææææææææææ....jeg tror man skal holde pillefingerne langt væk når det er de meget dyre ting...og jeg er helt enig med Slips og Ronin....piiiiiiiiil ikke. Jeg ville aldrig selv købe brugt highend, hvis der var pillet....aldrig.
Mht til DP 67....så er den testet i tyske Audio....fik lige så høje karakterer som DCS, Mark Levinson ML 390s, Accuphase DP 75V og DP 85 ((SACD)(som ivørigt ligger 40.000 kr over prisen på DP-77)), samt andre af de der highend mother f**ker maskiner. Men hvad....når alt kommer til alt....så er det jo et personligt valg. Jeg er tilfreds
DP 67...en rigtig priskiller....for de rigtig dyre maskiner.
Men jeg skal indrømme....jeg har også en NAD T562 DVD afspiller (til min projektor), der er påsat MIT`s nyeste AVT 1 signalkabler........det lyder slet ikke så ringe endda...slet slet ikke så ringe.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
270961 Lukket konto

|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Jesper Juul]Jep, er fandeme også glad for min Accuphase DC-91, den spiller bare så godt.
Vedr. billigste har jeg da en Sony CDP-212 stående som kabelskjuler, en lækker lille sag fra 93-94 til 1100 kr., men så er det også uden fjernbetjening.
------------------------------------------
Hej Jesper.
Det glæder mig virkelig at kende endnu en Accuphase-fan. Det er knagme nogle gode maskiner de laver. Helt igennem musikalske og man bliver bare så glad hver gang der bliver spillet musik
Mvh
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 20 April 2004 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
|
[QUOTE=Jesper Juul]Jep, er fandeme også glad for min Accuphase DC-91, den spiller bare så godt.
Vedr. billigste har jeg da en Sony CDP-212 stående som kabelskjuler, en lækker lille sag fra 93-94 til 1100 kr., men så er det også uden fjernbetjening.
------------------------------------------
Hej Jesper.
Det glæder mig virkelig at kende endnu en Accuphase-fan. Det er knagme nogle gode maskiner de laver. Helt igennem musikalske og man bliver bare så glad hver gang der bliver spillet musik
Mvh
|
|
|
ja DC91 , men resten jeg har hørt hm , synes jeg slet ikke om , man kan ikke sammenligne DC91 med andet AP sådan er det bare .
|
| Til top |
|
| |